Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 05:51   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Hjemme biograf i kælder (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 9
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bloodhound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 19 December 2004 kl. 22:41 | IP-adresse registreret  

woody skrev:

Så er der nye billeder dels af Titanic og dels af mine højttalere. Subwooferen i midten var desværre kun til låns.

Skal have svigerforældrene ned her i mellemdagene, der fyrer jeg også titanic af...

Til top Vis Bloodhound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bloodhound

tumz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 20 December 2004 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

Jamen dog... Det ser jo bare kanon flot ud. Rummet er rigtig nice indrettet med spots og det hele, og ser meget pænt ud.

Jeg ville dog sætte pris på nogle flere billeder. Og måske også lidt af teknikrummet.

Jeg ved ikk om jeg er meget upmærksom eller bare dårligt seende, men har vi overhovedet fået af vide hvad det er for noget udstyr du benytter dig af?

Til top Vis tumz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tumz

woody
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Sendt: 21 December 2004 kl. 21:39 | IP-adresse registreret  

tumz skrev:
Jamen dog... Det ser jo bare kanon flot ud. Rummet er rigtig nice indrettet med spots og det hele, og ser meget pænt ud.

Jeg ville dog sætte pris på nogle flere billeder. Og måske også lidt af teknikrummet.

Jeg ved ikk om jeg er meget upmærksom eller bare dårligt seende, men har vi overhovedet fået af vide hvad det er for noget udstyr du benytter dig af?

Ja ser du det er en længere historie.  Det mest spændende er nok mine højttalere som en af mine venner har bygget. Der er 5 i alt. De fire front og bag højttalere har ens diskant og mellemtone fra JBL mine 12" basser er Zomax. Til de to basser har jeg sat to klasse D forstærkere på hver 200 Watt. Det har givet en utrolig god basgengivelse. Højttalerne er pyramideformet og med hjemmelavet delefilter. Min surround forstærker er en yamaha 1092, den levere en rimelig lyd, men den har jo heller ikke så meget at slæbe på mere efter bassen er væk. Min dvd afspiller er en denon 1910 som ikke levere verdens bedste billede men der er måske en ny firmwareudgave på vej så jeg håber det retter op på noget af det. Min projektor er en Z2 som jeg har brugt en del tid på at indstille specielt for at få fjernet VB og det er lykkes meget godt. Jeg var dog forbi TP i dag og der så jeg den nye HS50 og det vil være en værdig afløser for min Z2.

Woody

Til top Vis woody's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af woody

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 9
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes