| Sendt: 31 Oktober 2004 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror det folk mener med at Hifi-klubben tager overpris for nogle af deres produkter som det også nævnes kan skyldes at de er eneforhandler på enkelte af deres mærker (eksempelvis NAD) og derfor kan de mere eller mindre sætte prisen som de vil... Jo mere konkurrence jo lavere priser. Ganske enkelt!
Jeg var også forleden inde i hifiklubben for at kigger på surroundanlæg - selvom jeg kiggede på anlæg for over 30k var de ikke til at hugge eller stikke i med priserne - ikke engang kabler.
Jeg hørte et setup med B&W DM603 s3 serien over en NAD 773 (mener jeg den hed) surroundforstærker og jeg må indrømme at lydmæssigt skuffede de B&W højttalere... fronthøjttalerne var meget afhængige af subwooferen for at levere en ordentlig lyd.
Vi gik derefter i KT Radio og fik samlet et kanonsæt og fik samtidig et afslag på omkring 4000 kroner + DVD -> kodefri samt kabler. Og det lød langt bedre end det vi havde hørt tidligere i hifiklubben.
Det var dog heller ikke et komplet surround system, men alene surround receiver, dvd samt fronthøjttalere.
Sættet lød som følger:
Harman Kardon Avr 430, Harman Kardon DVD 31
og højttalerne var
Audio Pro Blue Diamond V.2 (spiller fantastisk)
Men det eneste rigtige er at tage rundt forskellige steder og høre nogle forskellige produkter og bliver guidet godt igennem... jeg oplevede i både hifiklubben og kt radio rigtigt god service!
|