Bruger siden: 20 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 299
Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 12:03 | IP-adresse registreret
jeg kan få den for 2100kr. der er ekstra forsikring til d. 24/8-2007. den er 1år og en 1 måned gammel. Jeg kan desværre ikke selv komme og hente den da jeg bor i nordsjælland og han bor i nordjylland. og da jeg kun er 16 år har jeg ikke lige bil. Men ud fra dette var det så noget i turde få tilsendt?...
Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
Sendt: 11 Oktober 2004 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
Spider skrev:
jeg kan få den for 2100kr. der er ekstra forsikring til d. 24/8-2007. den er 1år og en 1 måned gammel. Jeg kan desværre ikke selv komme og hente den da jeg bor i nordsjælland og han bor i nordjylland. og da jeg kun er 16 år har jeg ikke lige bil. Men ud fra dette var det så noget i turde få tilsendt?...
på forhånd tak!...
Ja men få kopi af papirene og billede af dyret sendt først
Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 706
Sendt: 12 Oktober 2004 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
Hvis du er nervøs for at få den tilsendt, så tag toget over og hent den selv. Koster ikke så forfærdeligt meget ift. hvad det koster at tage turen i bil.
__________________ Mvh Rasmus
www.therasmus.dk Friends are the family we choose for ourselves.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum