Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 00:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: ...og nu med Audia :-) 28-01-06 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
becker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 29 Januar 2006 kl. 17:48 | IP-adresse registreret  

Japer skrev:
Kan du ikke få Nogen andre standere til de højtalere ? Ja du må undskylde men jeg forstår slet ikke at din kæreste kan bestemme sådan noget. Jeg ku se fornuften i det hvis det havde været nogen af de nyere verwin vega modeller.  Er du sikker på at det ikke bare er fordi du ikke kan lide lyden ad de spendor. Du siger jo de er så fede og det bare virker, hvorfor så sælge dem. Det gir jo ingen mening.

Hej japer,

jeg kan rigtig godt lide højttalerne, men har også lidt dårlig samvittighed over at have købt dem. Min kæreste havde kun den ene betingelse til mine højttalere, at de skulle være gulvhøjttalere. Og så købte jeg dem alligevel.... det var ikke helt fair. Så de ryger videre, og så håber jeg at hun bliver

becker
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 Januar 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

mn1974 skrev:
hejsa,
jeg må sige at jeg også ville overveje at skifte standerne, inden hjttaleren røg helt ud, altså hvis du er tilfrds med lyden!?!
omvendt er det altid sjovt at prøve noget nyt

Jeg er meget tilfreds med lyden. Og de spiller fantastisk godt på de standere....

Men nu har jeg jo skiftet forstærkeren, og Audia'en sparker røv på mine VA'ere..... Og så må jeg hellere se, og jeg kan finde en køber til Spendor'ne.

Japer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 29 Januar 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Japer skrev:
Kan du ikke få Nogen andre standere til de højtalere ? Ja du må undskylde men jeg forstår slet ikke at din kæreste kan bestemme sådan noget. Jeg ku se fornuften i det hvis det havde været nogen af de nyere verwin vega modeller.  Er du sikker på at det ikke bare er fordi du ikke kan lide lyden ad de spendor. Du siger jo de er så fede og det bare virker, hvorfor så sælge dem. Det gir jo ingen mening.

BECKER skrev:
Hej japer,

jeg kan rigtig godt lide højttalerne, men har også lidt dårlig samvittighed over at have købt dem. Min kæreste havde kun den ene betingelse til mine højttalere, at de skulle være gulvhøjttalere. Og så købte jeg dem alligevel.... det var ikke helt fair. Så de ryger videre, og så håber jeg at hun bliver

Ok, men du skulle lige teste om hun mente det alligevel  Det er faktisk rart lige at få prøvet grænserene en gang imellem.

Til top Vis Japer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Japer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes