|
Jeg har haft kontakt til LC-Audio. De skriver følgende til mig:
"Vores clock og ZAPfilter virker altid godt i Sony maskiner. Rigtig godt faktisk.", men er det nu også rigtigt? Det er jo trodsalt deres produkt der skal i maskinen. Jeg har aldrig hørt en agspiller der er blever opgraderet fra LC-Audio. Virker det så godt som de siger? Jeg har i hvert fald haft 2 Pioneer fra LC Audio hjemme til demo på samme tid - altså rigtig A/B test. Den ene umodificeret og den anden LClock XO3 + nye opamps. Den modificerede virkede "varmere" i bassen, men det var fordi at mellemtonen og diskanten IKKE længere gjorde så meget "uvæsen" af sig og nu flyttedes al opmærksomhed VÆK fra disse. En virkelig forbedring!
Det lyder som om clocken har fungeret i den spille. Din lydbeskrivelse er tegn på mindre jitter.
Ja, det var virkeligt tydeligt - Gad vide om det ville gå ligeså i min Luxman D600s?
Ang. 337'eren. Så er dette også en tung sag med afskærmning, stødabsorberende gummimuffe omkring drevskuffen, digi og coax ud. mm.
Som før skrevet kender jeg ikke rigtig denne model. Jeg er dog allerede blevet ganske glad for det store display - ren retro - hvor man da kan se hvad det er man hører....
Med venlige hilsner - Casper |