Forfatter |
|
Forbrugsfest Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 115
|
Sendt: 15 November 2004 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 15 November 2004 kl. 20:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom lige i tanke om je havde et sæt superbillige højtalere liggende under trappen hjemme ved de gamle. De eller den ene er nu indraget som test inden jeg beslutter mig for at købe den bagcenter. Har ikke haft så meget tid til at høre hele systemet endnu, men det skal nok komme i løbet af de næste dage. Synes egentligt placeringen er helt ok, men er lidt spændt på hvordan det kommer til at lyde. Har aldrig rigtigt hørt det der 6.1 før, så jeg er lidt spændt.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 30 November 2004 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have hørt nogle film i 6.1 må jeg sige at de film som er indspillet i 6.1 lyder sateme godt. Det er især ævnen til at panorere hele vejen rundt. Jeg synes at Thulen gør det rigtigt godt, der er virkelig skrald på. Som nogen før har været inde på så er shock effekterne skide gode. Starwars boxen lyder bare suverænt, og af shock effekter er The butterfly effect for fulde skrald blevet en af mine ynglings. Blev lidt imponeret over den nye dimension, og sammenhæng i baglandet.
Men så skal der også være sagt, der er jo ikke er specielt mange film som udnytter formatet. Så jeg må sige som konklusion, at der skal lidt flere supergode film ala ringenes herre og starwars etc etc etc. før jeg går ud og invisterer i en bag center, men den billige lappeløsning der ligger bag ved sofaen får nu lov at blive liggende hvor den ligger foreløbigt.
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 06 Februar 2005 kl. 20:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har tænkt på at få nye højtalere, er der nogen der har nogen forslag?.
|
Til top |
|
|
flemming38 Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2003 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 224
|
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 12 Februar 2005 kl. 03:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kigget lidt på B&W og Miller&Kreissel. Men ved ikke lige om MK er pengene værd, har hørt 150 erne og var godt tilfredse. Man kunne jo evt nøjes med fronten tilat starte med.
Prisen er ingen hindring endnu...
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 12 Februar 2005 kl. 03:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køb B&W...der er både design og lyd i top
Synes at Miller&Kreissel er alt for kedeligt i design
Men det er selvfølgelig en smagssag __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
hebsbebs Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 150
|
Sendt: 12 Februar 2005 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ser fedt ud.
|
Til top |
|
|
chriller4 Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 162
|
Sendt: 12 Februar 2005 kl. 10:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige sådan en omgang thule jeg ville ha', hvis jeg skulle ha hjemmebif  __________________ Hilsen Christer Holte / Musikanmelder her på sitet
Mit anlæg, klik her
Min hjemmeside: www.christerholte.dk
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2005 kl. 01:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg endelig købt resten af DVD skabene, så der er plads til alle DVD film. Samtidig er der rigeligt med plads til de kommende film, og det er sku dejligt. Skabene er købt i IKEA til en plov stykket, og synes egentligt de gør det godt.
Har desværre endnu ikke haft tid og ro i røven til at få købt kabelbakker til kabelerne, ved godt det lugter lidt dovent..........
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 20 Februar 2005 kl. 01:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min projector som er af den billigste i ACER familien, 6500kr koster den kun. Jeg skal som før sagt være den første til at sige at billedet er set bedre. Men ikke til den pris, jeg kører VGA direkte fra Thule DVD120 over i projektoren. Billedet er sku helt ok synes jeg, til prisen vel og mærke.
Har sat den på en tv arm, en billig effektiv løsning.
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det sér sq godt ud....
Rart at se at filmsamlingen ikke halter efter......
Har du ikke nogle billeder af projektoren/lærredet i brug?
Nice
|
Til top |
|
|
anno1982 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror at det er de samme dvd skabe som jeg har!
- Har du "tweaket" dine for at få den miderste hylde i? __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 21 Februar 2005 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke tweaket skabet i nogen retning, har bare sat hylderne på plads, og så var der to overskydende hylder. De ligger bare løst i bunden af skabet, som resverve hvis jeg nu smadrer en hylde eller noget i den stil.
Angående og tage billeder af projectoren i brug, jo jeg kan godt prøve. Men jeg har hørt fra andre at det er svært at få et tilfredsstillende billede. Men har dog set nogle som er kommet godt efter det i forummet her. Så jeg giver det sku lige en chance, det kommer i løbet af ugen eller noget i den stil.
|
Til top |
|
|
anno1982 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 22 Februar 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Det er bare at bruge tids udløseren på kameraet - altså så den tager billedet ex 10 sek efter du har trykket, og så sørge for at stille kameraet på noget og ikke røre det når billedet tages evt på et kamerastativ. - Derudover skal billedet tages uden blitz... __________________ Alle mennesker er nørder indenfor deres eget interesseområde.
Min Bio
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 April 2006 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der endelig sket noget siden sidst, har ikke været inde i et stykke tid pga studie. Men nu har jeg fået penge tilbage i skat og de skulle jo så bruges på et nyt tv, så det gamle store skrummel kunne blive kørt til... hmmm foreløbigt på kontoret. Lærredet er blevet rykket en smule ud så det ikke kommer i kambolage med tv'et. Valget falgt på et 26¨samsung LCD, synes det står rimeligt godt, og designet fejler heller ikke noget. Ja tænkt det faldt i kærestens smag, da jeg sagde det store sorte sony 29¨ med bord og støv skulle vige pladsen for et mindre og et med større WAF factor.
Der er også blevet råd til lidt flere film, var i USA på skole sidste sommer og film er sku noget billigere derovre. Men havde ikke lige tænkt over hvor meget en taske film fylder og vejer. Jeg havde sku 7kg overvægt med hjem, heldighvis gratis da jeg var den sidste der gik ombord. Så de var mere intereseret i og få mig med om bord i en ruf en og måle og veje min bagage alt for meget. Så nu har jeg været ud og købe et dvd skab mere, men bliver nok nødt til og finde et mere snarest muligt. Da det allerede er blevet fyldt op, luksus problem......
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 April 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 April 2006 kl. 16:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 April 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ikke helt færdig med og lave ophænget til lærredet, overvejer om jeg skal save lidt i hyldeknægtene eller om jeg skal bore nogle huller. Nu kommer de lange sommer aftener også, så nu må jeg vidst hellere se om få lavet det skide mørklægningsgardin
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 26 September 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så nu sker der noget igen...
Er lige flyttet i hus, og er i fuld gang med hjemmebiffen. Faktsik er den næsten færdig, men har ikke kunne uploade bileder under forløbet, fordi jeg ikke har internet i huset endnu. Det har hjulpet en hel del på lyden og få et nyt lytterum.
Er pt. stødt ind i et problem med placringen af mit thule grej, det skulle meget gerne op på vægen og hænge. men har ikke kune finde nogle væghylder som kan magte vægten og dybden plads til kabler osv.
er der nogen der kender nogle mærker und so weiter eller skal jeg til og klytte noget sammen i bedste DIY stil.
mvh Forbrugsfest.. glæd jer til billederne, synes selv det begynder og ligne noget rart møhø
|
Til top |
|
|