Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 19:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Thule Hjemmebif (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jacob AN
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 05 Juni 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 26 September 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret  

Hej Forbrugsfest

Det er godt at alle ikke har det samme. Tule er lidt specielt. Håber det spiller godt.

Dynaudio er da ellers gode højttaler. Du skrev at du ønskede en blødere lyd !!

Hjemmebio er fedt
min hjemmebio
Til top Vis Jacob AN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jacob AN Besøg Jacob AN's Websted

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 01 Oktober 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret  

Hej Jacob

Min makker har samme sæt højtalere, men har en større Marantz som forstærker kan ike lige huske modellen. Den har en noget varmere lyd som jeg har forelsket mig lidt i, men hans Marantz er også noget dyrere end Thule. Det har nok også noget med det og gøre. Det skal heller lyde som om jeg er utilfreds med Thule slet ikke.

Håber snart og få internet, er dødtræt af og låne nettet rundt omkring, det er sku som og læse jumbobøger på stentavler

Til top Vis Forbrugsfest's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Forbrugsfest

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

Endelig på nettet igen, prøver lige og loade nogle billeder af det nye setup op.

Er som sagt flyttet i hus med kælder, har desværre ikke haft overskud til og gå igang med renoveringen af kælderen. Det var ellers meningen at biffen skulle derned, men det må vente et godt stykke tid endnu. Biffen i stuen er nu heller ikke helt dårlig, der er trods alt mere plads i stuen end i kælderen. Men så igen har man jo kun biffen og tænke på i kælderen, tænke tænke tænke.......

Som før Thule setup sammen med Dynaudio og en B&W sub acer kanon. Har fået nye baghøjtalerbeslag og et nyt ophæng til projetoren så det ser noget bedre ud nu. Der er også kommet et nyt væg rack, da der er kommet småfolk så det skulle gerne væg fra gulvet og så passer det bare bedre ind i stuen at det komme på væggen. Kablerne er blevet trukket i kabelbakker som udgør skyggelisten i loftet

smid endelig en kommentar!, det er jo det forumet er her for.

Til top Vis Forbrugsfest's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Forbrugsfest

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:33 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:34 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:35 | IP-adresse registreret  

kablerne er bunder op i skrivende stund med strips, tænker på hvordan man får dem lidt pænere gemt væk. Indtil videre hænger de hvor de gør

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:36 | IP-adresse registreret  

alle kabler er kommet i kabel bakker ser ellers godt ud synes både fritidsministeren og jeg

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:36 | IP-adresse registreret  

højtaler beslag skal være af metal og ikke af plastik, selvom de er nok så hærdede så bliver de sku skæve som en i H, så derfor har jeg købt nogle nye og smidt de gamle ud

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:39 | IP-adresse registreret  

Endelig ryddet op, det tog hårdt. men har også fået renoveret et helt hus på 3 måneder vinduer gulve køkken badeværelse und so weiter

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:40 | IP-adresse registreret  

alle højtalere vender på hovedet på væggen for og få diskanten så meget nedad som muligt. Selvfølgelig kunne man sige at så kunne de jo bare hænge længere nede, men som sagt så er det stuen og ikke kælderen

Hattori Hanzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 23 November 2006 kl. 00:43 | IP-adresse registreret  

ASW-800 er nu en lækker sub...ingen tvivl om det

Til top Vis Hattori Hanzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hattori Hanzo

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:47 | IP-adresse registreret  

Jeps scenen i The house of flying daggerts hvor hun svanser rundt og spiller på trommer med kludende. Jammen jeg kan kun sige nam og godt vi bor i hus og ikke lejlighed med underboer overboer naboer.

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:49 | IP-adresse registreret  

subben står iøvrigt under den højre bagkanal ved siden af sofaen, tager lige nogle flere billeder ved lejlighed senere.

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 00:57 | IP-adresse registreret  

de skruer og plugs der følger med er sku lige til og smide ud, tør ikke hænge min køkken radio op i dem. Næhh havde nogle 13 som jeg brugte til og hænge radiatorer op med og der kom 5 stykker i. derefter blev ophænget afprøvet med ca.70kg dødvægt. Så skulle den ged være barberet!

Bloodhound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Sendt: 23 November 2006 kl. 01:10 | IP-adresse registreret  

Forbrugsfest skrev:
de skruer og plugs der følger med er sku lige til og smide ud, tør ikke hænge min køkken radio op i dem. Næhh havde nogle 13 som jeg brugte til og hænge radiatorer op med og der kom 5 stykker i. derefter blev ophænget afprøvet med ca.70kg dødvægt. Så skulle den ged være barberet!
Overdrivelse fremmer forståelsen. Altid godt at vide at ens udstyr kan klare en orkan.
Til top Vis Bloodhound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bloodhound

Forbrugsfest
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 November 2006 kl. 01:14 | IP-adresse registreret  

man føler sig bare lidt mere tryg, hvis det er er ens dyre halløj der hænger der. Ja overdrivelser skal der til nogle gange, hellere være på den absolut sikre side når det gælder sådan noget her

Bloodhound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Sendt: 23 November 2006 kl. 01:20 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg kommer også altid til at overdrive... Især når jeg laver bilstereo... Har nogle forstærkere, de kommer max op på 20A og jeg har trukket 25mm2 kabler til dem... Kunne trække 120A igennem de kabler... 

Er glad for at jeg har startet med nogle billige ting. Dem er jeg ikke bange for at skrue i, og eksperimentere med.
Til top Vis Bloodhound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bloodhound

<< Forrige Side af 5 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes