Forfatter |
|
Skoust Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 301
|
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 02:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er konstant masser af ens annoncer. Søg på integreret forstærker, og du vil se nogle. Søg på dvd-afspiller og det er igen tilfældet.
Personligt genindrykker jeg tit mine annoncer, for så snart de når side tre eller længere bagud, så er der bare ingen respons på dem mere. Så snart de kommer frem igen, ja så er folk tilbage. Jeg er faktisk ligeglad med om nogle føler sig generet eller provokeret af det. Jeg hører til dem der skifter meget, for jeg elsker at afprøve forskelligt grej, og det er altså nemmere at finde penge til noget nyt, når det gamle er solgt. Jeg sletter altid mine annoncer når noget er solgt, og så kan jeg ikke se det kan genere nogen at jeg genindrykker hvis det IKKE er solgt, for på den måde kommer annoncen altså hurtigere helt væk. (Læs: grejet blir solgt) Og er der alligevel nogen der får ondt i af det... NÅ!
Folk der ikke leder efter noget specifikt, sidder alligevel ikke og læser 20 sider igennem, og folk der gør, søger vel enten på navn, eller på f.eks dvd-afspiller, så jeg kan egentligt ikke se noget problem.
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 02:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm.. normalt lader jeg altid annoncerne køre uden at genindrykke dem.. jfår ofte henvendelser os selvom den har været på i ti dage.. (ik altid jeg husker at slette dem, hvis det bliver solgt hurtigt )
men det plejer altid at være de annoncer der er meget højt prissat der bliver genindrykket.. sku ligefør man overvejer at købe det så man slipper for at se på dem 
M4all: måske en lidt kedelig opgave ? men hvad sku en moderator kunne gøre ved at folk vil være på forsiden, det er jo ik i strid med nogen regler... og det eneste vi skal gøre, er at bruge reporter funktionen hvis vi finder noget der ik burde være der.. men hjælper selvfølgelig ik på genindrykninger eller folk der laver tyve annoncer af gangen (fatter ik de gider)
skoust: ja du får sku prøvet lidt af hvert for tiden herligt at se men ´dine annoncer kan på ingen måde være irriterende. og meget fedt udstyr du sender ud
|
Til top |
|
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 06:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
musica skrev:
3DX skrev:
nej det er jo lige det der ikke gør det er de samme igen og igen, ny pris, ny text så man klikker på den igen osv osv. jeg syntes et R. irriterende.
når man så for sorteret de første 5-10 fra, så er det rigtigt der sker noget, og er spændene ting, men de ligger som regel efter de fast 5-10 stk. det er bare dem jeg gerne vil af med 
|
|
|
Hvis du ikke mener, at en NY PRIS gør det okay at indrykke en ny annonce, så bliver det rigtig svært.
det er helt ok, at sænke prisen X antal hunrede eller tusinde. men jeg har set nogen sænke den fra 10.000 til 9995.- med over skriften NY PRIS, i bold, neon og hvad ved jeg. hvis man ikke får en eneste henvendels på sin DIY ht'er den første dag, så kaster man den på top 5 3 dag i træk... som om det skulle hjælpe.
gi den dog en uge, inden man poster den igen og igen. og snæk så prisen. min erfaring er at tålmodighed og fair pris er det eneste der sælger noget som helst
Det bliver endnu mere håbløst, hvis der nogle, som skal definere, hvad der er interessante annoncer. Jeg så da også helst, at man kunne få en "aldrig brugt, aldrig udpakket sæt ML no. 33 med fuld garanti til spotpris kr. 1000"... eller lignende .
jeg skal ikke til at definere noget som helst, kun at folk venter mindst en uge med at reposte med samme pris, samme text, osv osv.
Ellers er selve forsiden på brugtmarkedet et godt sted til at skabe overblik, der står priserne jo også.
enig. men den funktion er der godt nok ikke mange indrykkere der ved findes  |
|
|
__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
Til top |
|
|
3DX Branchemedlem

|
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 06:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
donkeyshark skrev:
Jaaa..... flere forbud, snart er vi blevet en del af Sverige. |
|
|
ja, lad os dog droppe alle regler på hele hifi4all. så skal det sgu nok bliver underholdene  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
Til top |
|
|
3DX Branchemedlem

|
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 06:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
kan man ikke ligge en spære ind, der blokere for en køb/salg log in på f.eks 48 timer siden sidst...? (jeg er web spadser ifølge pålidelig kilde )
|
|
|
er det helt umuligt  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er også en rapporter funktion på brugtmarkedet.. brug den, så ved admin at der er to ens annoncer
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 07:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
music 4 all skrev:
hehe ja 2 ens annoncer på 1 dag så er det ved at være "kriminelt", ret træls faktisk hvis man selv har noget i, ved af erfaring at når ens annonce ikke står i den øverste ende længere ja så bliver den ikke læst.Ved godt redaktionen/moderatorerne har travlt nok i forvejen, men måske hvis man kunne lokke 2 til at give en hånd så de kan være moderatorer kun på køb/salg/bytte hvis der er nogle der gider.Nu vil jeg ikke slagtes bare et forslag |
|
|
jeg har tilbudt admin et par gange, at han kan udvide mine moderator adgange til brugtmarkedet.. at skulle kigge nye annoncer igennem eller ej, tager ikke den store tid.. MEN jeg tror ikke databasen, brugtmarkedet er bygget over, tillader brug af moderatorer..
|
Til top |
|
|
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
Sendt: 18 Marts 2005 kl. 07:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
3DX skrev:
kan man ikke ligge en spære ind, der blokere for en køb/salg log in på f.eks 48 timer siden sidst...? (jeg er web spadser ifølge pålidelig kilde )
|
|
|
er det helt umuligt 
|
|
|
Det kan nemt lade sig gøre at folk kun kan logge ind hver 3 dag på brugt market, det kunne sætte en stopper for det, og så stadig give mulighed for at man kan sælge 3-4 ting på en gang, eller hvor meget man nu har ude på brugt market....
Jeg stemmer helt klar for sådan en løsning, men kan desvære ikke lave den i asp, men kun php :-(
|
Til top |
|
|
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 01:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej, det er de ikke, det er jo ikke salg af en genstand men snarere en tjenesteydelse (??).
har diskuteret det med en moderator og han mente det samme. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, det er det ikke. Men hvor bruge forummet til at "rapportere" sådanne annoncer? Netop derfor når vi aldrig frem til evt. syndere - igen... BRUG RAPPORTFUNKTIONEN I KØB SALG BYTTE ANNONCERNE!
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 10:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hifi4all online magasin ( forum)
Jeg har nu opdateret min annonce flere gange på en dag, udelukkende kun for at følge hastigheden på bevægelserne, og se hvordan det udviklede sig.
Jeg må tilstå at jeg har svært ved at se de store problemer - jeg tror bare man skal lade tingene være som de er, i gennemsnit bevæger annoncerne sig hurtigt ud fra forsiden.
Hvis folk vil opdatere, hvorfor så ikke - dem der ikke gider gøre det, det må de også selv om. Det er nok bare her som andre steder i samfundet, nogle er mere aktive end andre, og sådan fungerer og hænger et samfund samme. Så længe det ikke er en grov chikane eller andet ødelæggende for brugerne af forum, så skal vi nok bare nyde tilværelsen og glæde os over et flot og aktivt forum. Er der tale om grov chikane, snyd og bedrag / andet, så er der jo allerede regler.
Hvis jeg vil købe et eller andet i forum - så går jeg ind og søger på det pågældende - f.eks. højtalere eller et bestemt mærke. Mon ikke de fleste indser, at det er nødvendigt at kigge og søge, hvis man er på udkig efter et eller andet.
Moderniser Hifi4all (forum) løbende og gør det der skal til at forhindre snyd og bedrag - men at regulere alting og lave regler for alting - det synes jeg man skal tænke meget over. At folk opdaterer kan ikke være et problem man skal begynde at regulere eller forhindre, det viser sig jo også at det bliver mindre efter et par dage. Det er i virkeligheden også i begrænset omfang.
Vi har et ualmindeligt spændende og flot Hifi4all online magasin - lad det blive ved med at være sådan. Det er mere end rigeligt med den nuværende regering der forbyder alting og sender et væld af restriktioner ud over det ganske samfund. Vi behøver ikke et Hifi4all der har samme tendenser, det er fritid og skal være sjovt og afslappet.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 30 Marts 2005 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
bare lige en note... HIFI4ALL.DK er et hifi-magasin på nettet, med diverse interaktiver services - ikke blot et forum!
|
Til top |
|
|
André Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 05 April 2005 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke lige en der kan hjælpe mig? Hvor er det man indrykker sin annonce uden at man får advarsler og trusler om lukning på disse sider for jeg kan sku da ikke finde dem!
|
Til top |
|
|

|
Sendt: 05 April 2005 kl. 21:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
André skrev:
Er der ikke lige en der kan hjælpe mig? Hvor er det man indrykker sin annonce uden at man får advarsler og trusler om lukning på disse sider for jeg kan sku da ikke finde dem!  |
|
|
Du kunne starte med at læse retningslinierne for forummet, og derefter vil du opdage, at forummet ikke må bruges til Køb Salg eller Bytte. I stedet har vi en markedsplads - www.hifi4all.dk/markedsplads - DER indrykker du dine annoncer! Lad være med at formode noget, og husk at nu at læse retningslinierne FØR du acceptere betingelserne for brug af forummet!
|
Til top |
|
|