| Forfatter |
|
Peter-AR Udelukket fra forum

Branche medlem
Bruger siden: 08 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 358
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 03:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ctacta, (eller Christian), Læs det du selv skriver og TÆNK DIG OM, inden du trykker på INDRYK INDLÆG, det er bare et godt råd.
Hvis jeg skal uddybe dine løgn-historier, som du har skrevet her på dette forum, så kræver det en ny server med en meget stor harddisk, så det vil jeg undlade. Blot et par stykker
- Dine drømme om at PC-lyd kan blive til high-end lyd holder ikke i retten, også selvom den går i pladestudier med typisk Dansk POP musik. Audiofile er ikke til ret mange Danske pop-navne, jeg kender i hvert fald ingen der kunne drømme om at sætte en CD i maskinen med f.eks. ..............
- Dine påstande om priser på fremstilling af produkter holder ikke i retten, det fremgår tydelig du aldrig har drevet nogen form for proffessionel virksomhed.
- Dine påstande om bl.a. vores og andres indkøbspriser, den holder slet ikke i retten!
|
| |
ctacta Lukket konto

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 04:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter-AR skrev:
|
Ctacta, (eller Christian), Læs det du selv skriver og TÆNK DIG OM, inden du trykker på INDRYK INDLÆG, det er bare et godt råd.
Hvis jeg skal uddybe dine løgn-historier, som du har skrevet her på dette forum, så kræver det en ny server med en meget stor harddisk, så det vil jeg undlade. Blot et par stykker
- Dine drømme om at PC-lyd kan blive til high-end lyd holder ikke i retten, også selvom den går i pladestudier med typisk Dansk POP musik. Audiofile er ikke til ret mange Danske pop-navne, jeg kender i hvert fald ingen der kunne drømme om at sætte en CD i maskinen med f.eks. ..............
- Dine påstande om priser på fremstilling af produkter holder ikke i retten, det fremgår tydelig du aldrig har drevet nogen form for proffessionel virksomhed.
- Dine påstande om bl.a. vores og andres indkøbspriser, den holder slet ikke i retten!
|
1) Vil jo være påstand mod påstand, der er både folk der taler for og andre der taler imod. Så den vil være svær at løfte, det er et holdning/religionsspørgsmål.
2) Den påstand er ekstremt simpel at løfte, jeg vil til enhver tid kunne løfte bevisbyrden for at de oplysninger jeg har fremsat og som jeg har oplyst er sandfærdige. Hvad er det for priser du påstår er løgn?
3) Denne påstand er lige så simpel at løfte som 2) jeg har fakturarer og tilbud der bekræfter de priser der har været fremført. Hvad er det for priser du påstår er løgn?
Det er jo direkte tåbeligt at fremføre sådan noget fra din side. Jeg kan bevise det jeg har fremført, men vil naturligvis ikke gøre det offentligt herinde, men meget gerne i Holstebro byret, så vil din påstand om at jeg er fuld af løgn blive fremlagt og kopi af mine købsfakturaer og tilbud fremlægges. Og kære Peter så vil du virkelig have et problem. Jeg skal nok lade være med at rippe dig økonomisk, det vil blot glæde mig at få dig irettesat.
Sov på det, men jeg finder mig ikke i at blive kaldt en løgner og slet ikke fra dig. Og spørg så dig selv til morgenmaden om du vil sluge den røde eller blå pille:
Rød) Fastholder du det du har fremført, ja så tvinger du mig til at handle.
Blå) Fortryder du, så tilgiver jeg på stedet hvis du skriver et dementi uden forbehold.
Hvis du virkelig vil have ballade, så skal jeg love dig for at der bliver så meget at du bitterligt vil fortryde at du kalder mig en løgner. Det håber jeg at du forstår at jeg ikke kan eller vil finde mig i.
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 06:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend P skrev:
3DX skrev:
|
uden at skulle svare for peter AR !
tror du, sam25, ikke han har taget højde for det du der nævner ?
|
|
|
Du følger ikke med i de sidste nye begivenheder! Sam25's konto er lukket, så han kan ikke svare.
Tillad MIG derfor at svare for Sam25:
"Jo, det tror jeg. Dum tråd jeg fandt på iøvrigt."
|
|
|
nej andres status, er ikke lige det jeg går mest op i 

__________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 06:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dav
af ren nysgærighed CTA, hvad tager du for en 2x500W'er.
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 06:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det her er simpelthen underholdning i verdensklasse    
MVH
|
| Til top |
|
| |
DarkWing Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 470
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 06:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja godt gang i børnehave4all
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
|
Dav
|
|
|
I ren 500A udgave med stor 800KVA ringkerne og Elfa lytter og et kredsløb til remotestyring via htpc, ca 5,5K incl. moms og deluxe kabinet med glans 95.
En 5-kanals Tripath med 5 x 300W knap 1K mere.
PS: sælges ikke herhjemme!
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
slettet __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 07:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Som jeg skrev til dig og din kollega da I spurgte ca. 1/3 af det jeres kabinet koster at lave. Første pris lå ca. 130% højere indtil der kom nye underleverandører, optimeringer, nyt værktøj og lidt volume på.
Alt er en smagssag. Er I måske blevet opfordret til at stille op til Red Dot Award i tyskland? Tror jeg næppe, men lad den ligge... grine kan vi allesammen 
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 07:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
lad os bare stoppe her.
|
| Til top |
|
| |
torkild Udelukket fra forum

Produktionsteknikker, Dynaudio
Bruger siden: 15 Juli 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1309
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
3DX skrev:
|
Dav
|
|
|
I ren 500A udgave med stor 800KVA ringkerne og Elfa lytter og et kredsløb til remotestyring via htpc, ca 5,5K incl. moms og deluxe kabinet med glans 95.
En 5-kanals Tripath med 5 x 300W knap 1K mere.
PS: sælges ikke herhjemme!
|
|
|
Og det kalder du billigt ?
Man skulle da tro at du kunne gøre det bedre nu hvor du køber ind til priser der svare til ingenting.
|
| Til top |
|
| |
Cabal Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 152
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - brug endelig vores skattekroner på at puste jer op med retssystemet som dommer... god idé.. jeeez.
Admin: Måske lave en ekstra knap i indlæggene? "Rapport" "Citér" "Udtag Stævning"
Søren
|
| Til top |
|
| |
Cerberus Forum Bruger

Bruger siden: 23 April 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
lol
tja, skal man grine eller græde ?
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 08:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cabal  cool knap, så vil jeg godt levere javascript der automatisk generer udkast til stævning. Iøvrigt så betaler man retsafgift til dækning af udgifterne til førelse af sager. Så Peters udtalelser kommer ikke til at koste dig 5 øre
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pinligt! Vil du nu ikke stå ved dit indlæg? 
|
| Til top |
|
| |
Modifix Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 1216
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 09:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hvad er der blevet af den gode tone imellem branchemedlemmer? 
Mvh. Jens/Modifix von DCA
|
| Til top |
|
| |
Cabal Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 152
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 09:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
ctacta skrev:
Cabal cool knap, så vil jeg godt levere javascript der automatisk generer udkast til stævning. Iøvrigt så betaler man retsafgift til dækning af udgifterne til førelse af sager. Så Peters udtalelser kommer ikke til at koste dig 5 øre  |
|
|
Retsafgiften er vist mere tænkt som en afskrækker for denne slags søgsmål - og dækker, så vidt jeg kan se, på ingen måde de reelle udgifter.
|
| Til top |
|
| |
ctacta Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 09:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
stævninger eller ej, dommeren får løn uanset hvad, retsbetjenten ligeledes, der er også varme i lokalerne, så det koster ikke noget. Men OT.
|
| Til top |
|
| |
thomas_ls Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 421
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha, ingeniører er et nærtagende folk. Interessant debat i øvrigt, men kan I ikke selv se, hvad denne debat er udtryk for?
Men det er naturligvis altid interessant at høre, hvad fortjenesten er på forskellige produkter.
Fortjenesten er nok ikke større på ICWpower produkter end på så mange andre ting.
|
| Til top |
|
| |
jasc Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 14
|
| Sendt: 18 November 2004 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er rimelig ny i dette forum, og jeg kan læse at der er mange der har mere forstand på elektronik end jeg har - og tak for det - derfor har jeg et par fantastiske proac kloner. Selvom jeg ikke forstår forskellen mellem metalfoliemodstande og de keramiske ditto. Eller for den sags skyld lytter kontra kondensatorer.
Til gengæld er jeg rimelig god til mennesker, og jeg må indrømme at jeg undrer mig over den intense kritik der ofte hagler ned over Acoustic Reality. Det kan godt være at Peter AR fyrer godt op under markedsføringen, og han stikker næsen frem - men er det ikke ok. Der er vist ingen tvivl om at manden brænder for sit arbejde. Det kan da godt være han har en fin avance, men han har vel også regninger der skal betales! Og det er ikke noget nyt i HIFI/elektronikbranchen!
Det er fint at stille spørgsmål til nye produkter og ideer, men jeg synes ofte at manden skal forsvare sine initiativer, og det bliver tit "personligt". Mig bekendt er der flere glade købere til AR-produkter end det modsatte.
Lad os lige for en kørt bemærkning glæde os over folk som Peter Hifiklub, Thomas Sill, Ole Lund med flere. hvis der ikke var småeksentriske Hifi-nørder, ville Danmark være et Hifi-U-land.
Ok -det handlede ikke om forstærkere, men jeg kunne ikke lade være!
Ha´en god musikdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| Til top |
|
| |