| Forfatter |
|
trucker Forum Bruger

Bruger siden: 17 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej hvad kan man få for en Harman Kardon 8500 1 1/2 år gammel står som ny M. 1 1/2 års garanti ?
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
kommer lidt an på efterspørgslen, men da nyprisen endte helt nede på 10/11 k er det ik meget.. omkring de 8000 maks 9 k
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
ville nok også mene at de 8kkr er prisen
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

Bruger siden: 03 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 14:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville prøve med 10k - de sidste blev solgt for et par md siden for omkring 14k
/HC
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
de blev da forhåbentligt ikke solgt til den pris ? men ok.. fair nok at tage 4 k over hvad den kostede for 8 måneder siden
|
| Til top |
|
| |
trucker Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for hjælpen
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 14:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
| de blev da forhåbentligt ikke solgt til den pris ? men ok.. fair nok at tage 4 k over hvad den kostede for 8 måneder siden |
|
|
Jeg har med egne øjne set 2 stykker til 13.995 - Det er stadig lidt af et røverkøb i.f.t. konkurrenterne 
/HC
|
| Til top |
|
| |
d!esel Forum Bruger

Status: Offline Indlæg: 48
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey. hvad kan den AVR8500. Er det surround. hvad med effekt.
findes der et link.
jeg er nemlig interesseret i en HKér
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
HansC. skrev:
Live21 skrev:
| de blev da forhåbentligt ikke solgt til den pris ? men ok.. fair nok at tage 4 k over hvad den kostede for 8 måneder siden |
|
|
Jeg har med egne øjne set 2 stykker til 13.995 - Det er stadig lidt af et røverkøb i.f.t. konkurrenterne 
/HC
|
|
|
Det er jeg bestemt ikke uenig i !! den er et røverkøb ! men den faktiske pris langt de fleste steder lå på 11 k grundet at HK solgte billigt for at få deres nye ind..
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 14:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 skrev:
| Det er jeg bestemt ikke uenig i !! den er et røverkøb ! men den faktiske pris langt de fleste steder lå på 11 k grundet at HK solgte billigt for at få deres nye ind.. |
|
|
Præcis, men da hk havde udsolgt og efterspørgslen stadig var stor blev de sidste som stod på lager hos forhandlerne solgt til "overpris" (Jeg kender én som er den glade ejer af en AVR8500 som han har betalt 21.995 for.... dengang var den dog en nyhed)
/HC
|
| Til top |
|
| |
trucker Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 16:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svar til Diesel og Hans C 5x110 watt 8 ohm 85 amp D Digital DTS THX ultra THX Sorround EX DTS-ES Extended surround DTS Neo 6 DolbyPro Logic 2 HDCD decoding samt LOGIC 7 og VMAx Virtual surround og MP3 afspilning programmerbar fjernbetjening med lys og kan programmeres med koder for op til 8 andre apperater vægt 25,1 kg den er sort
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
De kan godt handles til en ca. 10k hvis den er under 1 år gammel  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
HamDenFede Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 105
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
HansC skrev:
|
Desværre når de nye modeller den ikke til sokkeholderne 
|
|
|
Måske lidt off-topic, men jeg bliver sq nødt til lige at skal af med det. 
Jeg forstår det stadig ikke? Hvorfor bliver folk ved med at latterliggøre de nye modeller fra H/K, når de sammenligner dem med de gamle, og specielt de største gamel modeller? Prøv nu og forstå, at sammenligning er helt hen i vejret, eftersom der er tale om produkter der er vidt forskellige og måske rettede mod forskellige markedssegmenter. Det giver jo ikke mening at sammenligne en topmodel til 22.000,- med en ny "topmodel" der kan erhverves for 7.500,- og så forvente at vi har fundet en ny tronfølger!
Der er ingen tvivl om at AVR 8500 er de fleste recievere til hjemmebrug overlegne, men der er også tale om en anden prisklasse og et andet kundesegment. Dem der går og overvejer at købe en AVR8500 til ca. 20.000 har vel ikke nødvendigvis nogle af H/K's nye produkter til 5.000,- med i overvejelserne, men nærmere noget i retning af Pioneer AX10 og Yamaha DSP Z9 etc...
En Fiat vil vel heller ikke nå en stor Mercedes til sokkeholderne, mht. kvalitet, komfort, features etc...  __________________ Mvh. HamDenFede
|
| Til top |
|
| |
torpedo Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 17:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er AVR8500 udgået? Jeg synes ikke den nåede at være på markedet særlig længe. I dette forum virker det som en populær surround receiver, der stadig har en stor efterspørgsel.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 17:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
torpedo skrev:
|
Hvorfor er AVR8500 udgået? Jeg synes ikke den nåede at være på markedet særlig længe. I dette forum virker det som en populær surround receiver, der stadig har en stor efterspørgsel.
|
|
|
Jeg ved det faktisk ikke, men jeg nåede af gafle mig et eksemplar mens tid var  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
HamDenFede skrev:
Måske lidt off-topic, men jeg bliver sq nødt til lige at skal af med det.
Jeg forstår det stadig ikke? Hvorfor bliver folk ved med at latterliggøre de nye modeller fra H/K, når de sammenligner dem med de gamle, og specielt de største gamel modeller? Prøv nu og forstå, at sammenligning er helt hen i vejret, eftersom der er tale om produkter der er vidt forskellige og måske rettede mod forskellige markedssegmenter. Det giver jo ikke mening at sammenligne en topmodel til 22.000,- med en ny "topmodel" der kan erhverves for 7.500,- og så forvente at vi har fundet en ny tronfølger!
Der er ingen tvivl om at AVR 8500 er de fleste recievere til hjemmebrug overlegne, men der er også tale om en anden prisklasse og et andet kundesegment. Dem der går og overvejer at købe en AVR8500 til ca. 20.000 har vel ikke nødvendigvis nogle af H/K's nye produkter til 5.000,- med i overvejelserne, men nærmere noget i retning af Pioneer AX10 og Yamaha DSP Z9 etc...
En Fiat vil vel heller ikke nå en stor Mercedes til sokkeholderne, mht. kvalitet, komfort, features etc...  |
|
|
Der er vel ingen som har påstået at den gamle serie er bedre end den nye??? Jeg påpeger at h/k ikke laver lige så fede receivere som før (halv sandhed, mon ikke at vi pludselig ser AVR7300 i DK..)
Jeg skrev at de i dag ikke laver noget som når AVR8500 til sokkeholderne - Det er der intet forkert i (desværre). Det er absolut ikke at latterliggøre de nye modeller!
Omvendt tør jeg godt sige at designet på de nye modeller minder mig lidt om noget man kan købe i Bilka, men det er jo en smagssag 
Snup en Cola! 
/HC
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan ikke se noe etisk galt med å selge den for 10k selv om den nå ble solgt for 11k i en begrenset periode.
Man må vel sette bruktprisen utifra bla hva et tilsvarende produkt koster i dag og hvor up to date produktet er.
|
| Til top |
|
| |
dtomsen Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 369
|
| Sendt: 23 November 2004 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
HansC. skrev:
|
Omvendt tør jeg godt sige at designet på de nye modeller minder mig lidt om noget man kan købe i Bilka, men det er jo en smagssag 
|
|
|
.....og de gamle modeller om noget man finder i Las Vegas   
|
| Til top |
|
| |
HansC. Forum Bruger

|