| Forfatter |
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 26 November 2004 kl. 13:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dav
først tak for roserne til designet 
Naim og JJAZ kan, som Johnny også skrev, vel næppe ligge længere fra hinanden. Aligevel syntes jeg det er meget positivt, at de kan anmeldes, med respekt for produkterne, og uden det alt for ofte hør " det er noget L. der ikke kan spille musik" men der i mod, med en holdning til at det er kvalitet, men med en anden filosofi.
for som altid, er der næppe mange udviklere i denne branche, der ikke laver det bedst mulige, i de forskelige opgaver de bliver stillet. Selv om nogen mener der fra bla. N.O. side er tale om person hetz  __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
naim Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 317
|
| Sendt: 27 November 2004 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej allesammen. Jeg skrev til en anden NAIM-gut, om vores aften og problemer med brian's Stratos. Han oplyser at NAIM ikke kører balanceret i deres XLR-stik. Kan det være grunden til at Stratos'erne ikke ville spille hjemme hos mig?
Synes det har været positivt med disse ærlige/konstruktive tilbage meldinger på lytteindtrykkene hjemme i min stue. Det giver stof til eftertanke og ideer om hvor der kan forbedres på opstillingen/rummet/anlægget.
Tak fordi I er så ærlige 
mvh naim __________________ I wanted the best, I got the best.. KISS
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 27 November 2004 kl. 18:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok, men så var det da lidt sjovt at den virkede med JJAZ, men den kører måske ikke balanceret på trods af XLR stikkene ?
__________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
brian Branchemedlem

Odyssey Audio Danmark
Bruger siden: 03 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 360
|
| Sendt: 27 November 2004 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror ikke at det har noget med balanceret eller ej at gøre. Som Præsten skriver kan det næsten kun være længden på pins'ne i det ene stik, da det andet jo virkere i begge indgangene.
__________________ http://www.odysseyaudio.dk
|
| Til top |
|
| |
Aksa Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1998
|
| Sendt: 28 November 2004 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, man kan jo sagtens bruge XLR-stik selv om forbindelsen ikke er balanceret. I øvrigt virkede det jo i den ene kanal på Stratos'en, som Brian også nævner.
__________________ mvh
AKSA
"Life is too short for over-expensive hi-fi pretending to be high-end"
|
| Til top |
|
| |
jan.bas Forum Bruger

Bruger siden: 14 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 230
|
| Sendt: 29 November 2004 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Først,tak for en rigtigt god aften.
Det var ret interessant at høre Shahinian Compass,over dette top Naim anlæg.Det naim virkelig kan er at skabe denne nerve og drive..
Tror også at det kan blive bedre,hvis Naim sættet kommer op på et godt Rack og med seperat strøm. Har selv haft Naim grej,og det er meget følsomt med placering....
Kibri højttalerne overrasker mig en del..Syntes at de var mere dynamiske ind Compass.Måske fordi deres diskant var mere på..Men de er jo også udviklet på andet grej..Naim spiller jo meget mellemtone..
mvh jan
|
| Til top |
|
| |
kennethjensen Udelukket fra forum

Branchemedlem Audioheaven
Bruger siden: 10 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2146
|
| Sendt: 06 Januar 2005 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lyder til I har haft en hygsom aften. Næste gang er det så muligt og komme med!? Har også lidt grej der nok vil falde i Jeres smag  __________________ Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 07 Januar 2005 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen Kenneth, det er da bare med at invitere! Jeg er helt klar på en lytter, dine GamuT ser rigtig spændende ud.
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |