Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 17:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Japansk alternativ til Icepower? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Peter Pan
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 18 Februar 2005 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Peter Pan skriver:

Ja arbejdslønden må være lav i Japan.

Hej Hej Dan

Jeg er sikker på du skal opfatte det ironisk, du har lige nævnt at der ikke er

meger at spare på samlet ellet usamlet, falder 10'en nu ????

Ergo Japanerne får ikke meget for at samle dem.

De bedste hilsner, Peter Pan.

Dan Wulf
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004
Sendt: 18 Februar 2005 kl. 19:07 | IP-adresse registreret  

SOEDAL skrev:
 Tror du det er mulig å oppnå prisen på 516dkr om det kjøpes inn 50stk i et privat gruppekjøp?

Baseret på min tidligere kommunikation med Flying Mole, tror jeg desværre, at svaret er nej. Hvis det derimod var et registreret firma som ville købe 50 stk, tror jeg, at det ville være en mulighed.

Jeg har inviteret manden fra den Flyvende Mulvarp på middag i marts/april, når han alligevel besøger DK. Måske ville det være på sin plads at spørge om en rimelig aftale mht. løse moduler....når vi HAR drukket den flaske Suntory 505 (single malt, 17 år), som jeg har gemt til denne eller lignende anledning .

dfms skrev:
Ja, og i Japan har de ikke råd til møbler, de sider på gulvet. Kniv og gafel har de heller ikke, de spiser med pinde.

Hej dfms,

Ja - de må anses for beskedne og nøjsomme mennesker der blot skal have en skål kold ris og lidt halvrådne soyabønner (misu) for at arbejde sig halvt ihjel ved Toyota's samlebånd.

Yoi shuumatu wo!  

Peter Pan skrev:
   Ergo Japanerne får ikke meget for at samle dem.

På baggrund af de oplysninger som foreligger pt., må det vist anses for at være en noget forenklet forklaring!   Men hvis det kan gøre dig glad, er det da helt ok med mig....

Til top Vis Dan Wulf's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dan Wulf

SOEDAL
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2005
Lokalitet: Norge
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 18:40 | IP-adresse registreret  

Dan Wulf skrev:

SOEDAL skrev:
 Tror du det er mulig å oppnå prisen på 516dkr om det kjøpes inn 50stk i et privat gruppekjøp?

Baseret på min tidligere kommunikation med Flying Mole, tror jeg desværre, at svaret er nej. Hvis det derimod var et registreret firma som ville købe 50 stk, tror jeg, at det ville være en mulighed.

Vel, om du skulle kunne få overtalt ham til å godta et gruppesalg til privatpersoner, så har du ihvertfall en interessent i Norge. Jeg ser ikke bort fra at det er flere herfra som også synes dette høres spennende ut. Om så skulle være tilfelle, så kan jeg godt fungere som mellomledd.

Til top Vis SOEDAL's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SOEDAL

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes