| Sendt: 18 Februar 2005 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
SOEDAL skrev:
| Tror du det er mulig å oppnå prisen på 516dkr om det kjøpes inn 50stk i et privat gruppekjøp? |
|
|
Baseret på min tidligere kommunikation med Flying Mole, tror jeg desværre, at svaret er nej. Hvis det derimod var et registreret firma som ville købe 50 stk, tror jeg, at det ville være en mulighed.
Jeg har inviteret manden fra den Flyvende Mulvarp på middag i marts/april, når han alligevel besøger DK. Måske ville det være på sin plads at spørge om en rimelig aftale mht. løse moduler....når vi HAR drukket den flaske Suntory 505 (single malt, 17 år), som jeg har gemt til denne eller lignende anledning .
dfms skrev:
| Ja, og i Japan har de ikke råd til møbler, de sider på gulvet. Kniv og gafel har de heller ikke, de spiser med pinde. |
|
|
Hej dfms,
Ja - de må anses for beskedne og nøjsomme mennesker der blot skal have en skål kold ris og lidt halvrådne soyabønner (misu) for at arbejde sig halvt ihjel ved Toyota's samlebånd.
Yoi shuumatu wo! 
Peter Pan skrev:
| Ergo Japanerne får ikke meget for at samle dem. |
|
|
På baggrund af de oplysninger som foreligger pt., må det vist anses for at være en noget forenklet forklaring! Men hvis det kan gøre dig glad, er det da helt ok med mig....
|