Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 14:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Anmeldelse af TacT SDAI 2175 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 27 November 2004 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

Kære Adam.

Jamen dog - hvor får du dog det mærkevarepjat fra. Jeg må sige det er lidt for letkøbt det du lirer af. Der er masser af dejligt HI-FI grej, både dyrt og billigt. Det har altsammen en ting til fælles det kan altid blive bedre, og som jeg skrev tidligere, skal det altsammen tilrettes og trimems op, mere eller mindr. Men hvis du har seriøse erfaringer med f.eks. Nordost Valhalla eller Martin Logan, er jeg meget lydhør og interesseret i din hjælp.

Hvor mange steder er den integrerede forstærker testet, det er ikke effektdelen som jeg har læst test af.

Hvorfor tror du jeg var interesseret og ville købe, at samme årsag pæne ord, ligeså det TacT selv introducerede for i her, under nyheder.

Jeg kan ikke forstille mig folk sidder og anmelder noget der ikke eksisterer. Mit anlæg anvendes ofte til test og reference, da det har været igennem ekstremt mange test og sammenligninger. Folk henvender sig for at få testet deres grej. ikke fordi det er noget helt specielt, men fordi det spiller fremragende og det er en kendt reference - det som der altid er brug for - ellers roder man rundt i noget man ikke ved hvad er. Det afstedkommer så at man ikke ved hvor det svage led er, og det er det de fleste kommer ud i.

Men tro mig, det er ikke altid lige sjovt at teste så meget og nå dertil, det er flere års kontinuerligt arbejde hvor man lytter ekstremt meget til det samme musik og numre, i perioder. Bagefetr er det ikke så dårligt, for så har man en kendt og stabil reference.

Det er klart, man kan altid finde noget der lyder bedre eller anderledes, heldigvis, ellers havde vi jo ikke noget at glæde os til eller debatere om.

Men ellers var det da også rart at høre dine ideer og tankegang, vi har jo alle vores ideer og tanker, og hver dag lærer vi heldigvis noget nyt.

Lad os høre om dine musikoplevelser og dit anlæg, alle bidrag er jo interesante i vores forum.

Have a nice day.

Med venlig hilsen

Jørgen

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes