Forfatter |
|
Pascal Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 861
|
Sendt: 14 Juli 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
velkommen skrev:
HEJ PASCAL jeg ser du bygger din reol magen til hvad jeg selv har gjordt, dog har jeg ikke fundet gevindstænger så tykke som dine....de ser ud til at være en 16mm...hvor køber du dem???? har kun fundet dem i 12mm........
mvh Velkommen
|
|
|
Det er 20mm stænger. Fandt dem online hos www.cshandel.dk
|
Til top |
|
|
Don Räß Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 548
|
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skåle med frugt på hifi alteret? 
Det lyder ikke som hifigutten der snakker? Er det i stedet førebunkeren i form af et hunkøn, der stikker?
|
Til top |
|
|
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|

Lækkert setup! Mit næste mål med det nuværende setup er placeringen... skal have fingrene i et møbel. Hvis det spiller som det ser ud, så må du være en glad mand :)
|
Til top |
|
|
Tommy Dali Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 246
|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Pascal
Flot setup du har nu er der gået noget tid så de Stratos må være spillet til.
Hvordan lyder de nu
mvh. filur
|
Til top |
|
|
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pow....hvor er det lækkert.......lækre sager....
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 15 Januar 2006 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Uha da....det er godt nok god stil det der og et bevis på at god lyd ikke nødvendigvis ligner et grimt lydstudie med en forvirring af grimme kasser og alt for mange knapper. Godt gået!
Michael
|
Til top |
|
|
Pascal Forum Bruger

|
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 08:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
filur skrev:
Hej Pascal
Hvordan lyder de nu
mvh. filur
|
|
|
Jeg kan kun anbefale dem på det varmeste. De er virkeligt gode. De har kæmpe overskud (trækker kontinuert 1000W i 1 Ohm uden at clippe), hvilket giver ro og overblik i musikken. De er dynamiske, og spiller med en dejlig åbenhed, der nok ligger en anelse til den varme side. De viser detaljer, men er på ingen måde kolde og hårde i lyden. De er et kup til prisen, hvis du spørger mig, og de mindre Stratos'r er også glimrende. Havde selv en stereo stratos på prøvelyt inden jeg købte, og den spillede også virkeligt godt. Skal lige siges, at anlægget ser noget anderledes ud i dag, men har ikke lige fået det opdateret. Nye højtalere, ny CD og ikke mindst er der kommet plov på programmet!
|
Til top |
|
|
Pascal Forum Bruger

|
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 08:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Uha da....det er godt nok god stil det der og et bevis på at god lyd ikke nødvendigvis ligner et grimt lydstudie med en forvirring af grimme kasser og alt for mange knapper. Godt gået!
Michael |
|
|
Tak for det. Jeg har netop prøvet, at få det til at se ordentligt ud, da det også mit stueområde. På sigt er drømmen da et seperat lytterum, men indtil videre må jeg klare mig
|
Til top |
|
|
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 08:37 | IP-adresse registreret
|
|
|

Pascal skrev:
filur skrev:
Hej Pascal
Hvordan lyder de nu
mvh. filur
|
|
|
Jeg kan kun anbefale dem på det varmeste. De er virkeligt gode. De har kæmpe overskud (trækker kontinuert 1000W i 1 Ohm uden at clippe), hvilket giver ro og overblik i musikken. De er dynamiske, og spiller med en dejlig åbenhed, der nok ligger en anelse til den varme side. De viser detaljer, men er på ingen måde kolde og hårde i lyden. De er et kup til prisen, hvis du spørger mig, og de mindre Stratos'r er også glimrende. Havde selv en stereo stratos på prøvelyt inden jeg købte, og den spillede også virkeligt godt.
Skal lige siges, at anlægget ser noget anderledes ud i dag, men har ikke lige fået det opdateret. Nye højtalere, ny CD og ikke mindst er der kommet plov på programmet!
|
|
|
Må vi så ikke nok se nogle nye billeder? PLEASE __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
Til top |
|
|
Tommy Dali Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 246
|
Sendt: 01 Februar 2006 kl. 08:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pascal skrev:
filur skrev:
Hej Pascal
Hvordan lyder de nu
mvh. filur
|
|
|
Jeg kan kun anbefale dem på det varmeste. De er virkeligt gode. De har kæmpe overskud (trækker kontinuert 1000W i 1 Ohm uden at clippe), hvilket giver ro og overblik i musikken. De er dynamiske, og spiller med en dejlig åbenhed, der nok ligger en anelse til den varme side. De viser detaljer, men er på ingen måde kolde og hårde i lyden. De er et kup til prisen, hvis du spørger mig, og de mindre Stratos'r er også glimrende. Havde selv en stereo stratos på prøvelyt inden jeg købte, og den spillede også virkeligt godt.
Skal lige siges, at anlægget ser noget anderledes ud i dag, men har ikke lige fået det opdateret. Nye højtalere, ny CD og ikke mindst er der kommet plov på programmet!
|
|
|
Okay det lyder jo til at være godt med de stratos og venter spændt på nogle nye billeder
mvh. filur
|
Til top |
|
|