Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 00:56   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Afstemninger - Polls
 HIFI4ALL Forum : Afstemninger - Polls
Emne Emne: HIFIKlubben vs TapeConnection (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Spørgsmålet: Hvilken forretning er efter din mening bedst overall?
Poll valg Stemmer Afstemningsresultat
151 [51,19%]
144 [48,81%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
flemming38
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2003
Lokalitet: Sverige
Status: Offline
Sendt: 10 December 2004 kl. 13:55 | IP-adresse registreret  

Jeg har stemt Hi-Fi-klubben. Mest fordi jeg synes, at jeg har fået en fornuftig betjening (også på Åboulevarden), og fordi varen er til at tage med hjem med det samme.

Jeg har også handlet lidt med TC og - indrømmet de har et fint og varieret udvalg - men det er endnu ikke indtruffet, at jeg har fået mine varer inden for de lovede 1-2 uger. Sidste gang gik der ca. 6 uger, vel og mærke uden at de af egen drift orienterede mig om den forlængede leveringstid.

Zanetti
Lukket konto
Lukket konto

Eget ønske!

Bruger siden: 17 Marts 2004
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 14 December 2004 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Uanset hvad... håber jeg på et godt januar-udsalg hos dem begge!!!
Til top Vis Zanetti's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zanetti

jetz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 06 Januar 2005 kl. 16:01 | IP-adresse registreret  

Jeg stemmer desværre på hifi-klubben. Har bestilt en fjernbetjening til Thule hos Tapeconnection fordi de altid plejer at være så flinke. Jeg bestilte den før jul, de lovede at vende tilbage med det samme for at angive leveringstidspunktet. Det gjorde de ikke. Jeg forsøgte at ringe til dem i åbningstiden imellem jul og nytår, der fik jeg er tlf-svarer som sagde at jeg havde ringet udenfor åbningstid.....på trods af at klokken var hen af 12 og de åbner klokken 11. Jeg skrev derefter en mail, hvor jeg klagede min nød. Knap 4 dage efter kommer der så svar fra x sælger om at nu var den på vej og den ville være her om få dage. Derefter hører jeg intet fra TC. Jeg ringer så igår for at høre hvordan det går, jeg får fat i y sælger og han vil straks tjekke op på sagen og lover at ringe samme dag lige efter han har snakket med Thule. Og igen, jeg hører intet fra sælgeren på trods af at han har lovet det modsatte.

Nu er det så strandet her og jeg gider næsten ikke rykke mere for det, de er tilsyneladende flintrende ligeglad fordi det er sådan en lille ting. Dette er til trods for at jeg igennem tiden har købt knap 3 hele anlæg hos dem, øv bøv.

For så at gøre det hele mere bittert, så forhører jeg mig hos Hifi-klubben som er forhandler af Thule og de kan bestille en med meget kort leveringstid og de sagde tilmed at hvis jeg havde mulighed for at komme ned i butikken med det samme, så kunne jeg få en lånefjernebetjening med hjem, så jeg ikke skulle lide afsavn i leveringstiden....hva'be'ha det kan man da om noget kalde service

Hvis ikke TC gør noget hurtigt, så overvejer jeg at tage imod klubbens tilbud, så må TC pille næse med den fjernbetjening der kommer hjem i mit navn..ja undskyld men afmagten blusser op angang imellem.

Til top Vis jetz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jetz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes