| Sendt: 13 September 2005 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clifton skrev:
|
Kork!
Kork er søreme et godt tweak til prisen. Seks kroner for otte nye højttalerfødder, 9kr hvis man også tæller dem til subben med. Jeg ved ikke om det er bedre end sd ect, men det vanvittigt meget bedre end spikes hos mig. Og, til prisen er cost/benefit i top. Der er også kommet kork futter på cd afspilleren, men her er der vist kun tale om en designmæssig forbedring 
|
|
|
Man kunne jo også gemme vin propperne... så er det jo gratis 
Men nu angående afkobling, så tror jeg faktisk ikke den har været nævnt, men en god tung fortorvs flise, istedetfor at placere højtalerne direkte på gulvet! 17kr. tror jeg det var jeg slap med, for 2stk. 
Fødderne på mine speakers giver både mulighed for spikes og flade justerbare fødder, og jeg bruger sidstnævnte... da flisen er så godt som helt flad, og fødderne er justerbare, så er der intet at udsætte på at afkoblingen ikke skulle være helt fast  Har dog ikke prøvet de hersens forskellige gummi fødder, men det er lidt imod min overbevisning omkring afkobling, da det i mine øjne/øre ville være bedst med at helt fast kabinet... bare tænk på de hersens små spille maskiner, der spiller både meget højere men også mere præcist, når de står på et fast grundlag, iforhold til at holde dem i hånden!
Men trixet med flisen kan jo sammenlignes lidt med sand tweaket, og det med at lægge en tung flise ("eller rotte") oven på højtaleren, hvor ideen netop er at lave et så tungt, og dermed så fast kabinet som muligt...
|