Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
Sendt: 13 December 2004 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
Der var også relativt mange forhandlere der solgte dem på det tidspunkt - det er alligevel begrænset hvor mange der står mangler den slags forstærkere på samme tid.
Jeg forstår godt hvor du vil hen, men når der så ikke er flere hos forhandlerne og der kommer nogle som mangler, så er det i og for sig ligegyldigt hvad den har kostet fordi de stadig er billige sammenlignet med normalprisen. Og til 4000 kr. med måske 6 måneder på bagen passer meget godt med afskrivningen.
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Bruger siden: 19 Juni 2003
Status: Offline Indlæg: 109
Sendt: 13 December 2004 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
Jeg forstår også godt hvor du vil hen, men hvad er normal prisen 18000.- eller 5000.- det er jo ved at være en gammel sag og mange surround forstærker til 5000.- har jo efterhånden en bedre processer en den som sidder i 2.1, så vidt jeg ved, stoppede harman videre udviklingen af 2.1 for længe siden (måske 2 år) og der jo sket meget siden.
til stereo slår den nok stadigvæk mange af disse surround forstærker
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum