|
Flot kabel - det med de mange farver - men hvorfor lave "strømvejen" 50 Km, hvis der kun er 60 Cm ???
Med den længde kabel der går til at vikle det flotte kabel, så skal man da op i 4 til 8 kvadrat  
Selvfølgelig er der støj på nettet - der er jo en milliard apparater der sender støj RETUR på nettet - men den støj der er der - vil i også kunne måle på den anden side af det flotte kabel.
Jeg tror ikk der er ret mange der har en effektforstærker der KAN trække meget mere strøm end min, men jeg hører altså ingen forskel på 1.5 og 2.5 kvadrat.
Den yderste isolering i har pillet af - eller undgået - er en der SKAL sidde der pga loven - at i mener den har indflydelse på lyden er jo fuldstændig hjernedødt - det er den inderste og intet andet - den isolering der ligger op ad lederen.
Men ok - folk er så forskellige - - - min tidligere pige åd også det TV-program på TV2 - der hed ÅNDERNES MAGT - - - RÅT 
Men lad os da lave en blind test på mit anlæg - jeg gir kaffe og kage - og er der den mindste forskel - så BAGER jeg en til jer 
|