| Sendt: 10 Januar 2005 kl. 23:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
For at starte igen, at starte sådan en tråd er jo ens med at sige at der sker noget ulovligt her, tror ikke på alle dem der svarer har rent mel i posen, men det er min mening der skal sikkert nok komme nogle andre at sige der ikke er sandheden, men nu har alle danske hjem nok noget ulovligt, men sådan er det nu engang......
RogueAgent -> Nu skal du tænke på at mange( 20% måske ) henter musikken for nettet for at høre om det er noget for dem, hvis ikke køber de heller ikke CD'en fair nok, men dem de så tilgængæld kan lide køber de for at få den ekstra fede kvalitet på deres anlæg..... jeg ville personligt ikke købe noget jeg ikke var sikker på at kunne lide..... man kan låne anlæg med hjem, men hvor mange forretninger tilbyder at man kan låne musik med hjem udover biblioteket..?? :-S
Derfor er de hen i vejret... men dem som bliver tager tror jeg ikke køber musikken i forretningerne, da de er pirater..... men der bliver nok også tager nogen som egentlig har købt mange CD'er..
Man skal også tænke på at mange kunstnere kan lide fildeling som gratis reklame og så at flere engentlig af den grund køber der CD'er.....
Og af alle de penge hvor mange er så kommet tilbage til ejerne? nul nada, alt til Advokater, og hvad gør det så Anti Pirat Gruppen til, endnu en forretning som så mange andre.....
nå, vil i seng, skal på arbejde i morgen..
// ouT
|