Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
Sendt: 15 Februar 2005 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
Fnulder skrev:
Nicolai18 skrev:
ser nu ok ud, men ingen tvivl om at du skal have noget mere plads til højttalerne.. plus noget mere effekt. mangler du forresten ikke en center eller er det bare mig som er helt blind..
Nicolai
Min 1604 klare der faktisk ret godt. Jeg mener ikke en center vil blive nødvendig da mine fronter står så tæt
Centerkanalen er den absolut vigtigste i et surroundanlæg...selvom dine fronter står så tæt vil du alligevel opdage en verden til forskel meden center....husk også at centeren har sit helt eget signal ligesom alle andre ht'ere har...samtidig vil dine fronter kun skulle arbejde med det de er der for....du vil opleve et meget mere defineret lydbillede....
Bruger siden: 20 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 299
Sendt: 15 Februar 2005 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
Feeble skrev:
Fnulder skrev:
Nicolai18 skrev:
ser nu ok ud, men ingen tvivl om at du skal have noget mere plads til højttalerne.. plus noget mere effekt. mangler du forresten ikke en center eller er det bare mig som er helt blind..
Nicolai
Min 1604 klare der faktisk ret godt. Jeg mener ikke en center vil blive nødvendig da mine fronter står så tæt
Centerkanalen er den absolut vigtigste i et surroundanlæg...selvom dine fronter står så tæt vil du alligevel opdage en verden til forskel meden center....husk også at centeren har sit helt eget signal ligesom alle andre ht'ere har...samtidig vil dine fronter kun skulle arbejde med det de er der for....du vil opleve et meget mere defineret lydbillede....
Tænk over det....
hvis du ikke har nogen center slår du den bare fra på receiveren så spille front højttalere jo bare det som centeren skulle have spillet. Så kan ikke se problemet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum