Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. maj 2025 | 09:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Ny lejlighed, nye billeder (Upd 02-07-05) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
marvel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 01:43 | IP-adresse registreret  

Flot setup - kan godt se at du har fået egen plads at udfolde dig på

Hvordan spiller dine nye, flotte fronter og mangler de virkelig bas? Har du overvejen at skifte din center efter du har opgraderet til Audiovector 4?

Til top Vis marvel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af marvel Besøg marvel's Websted

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

marvel skrev:

Flot setup - kan godt se at du har fået egen plads at udfolde dig på

Hvordan spiller dine nye, flotte fronter og mangler de virkelig bas? Har du overvejen at skifte din center efter du har opgraderet til Audiovector 4?

Tak for de fine ord ..!

Nej - Jeg synes ikke mine fronter mangler bas, men akustikken i mit rum trænger til en gevaldig overhaling .. Et stort tæppe foran højttalerne, og noget på væggene .. Det er noget som står rimelig højt på min ønskeliste for tiden !

Mht. til centeren, så er det selvfølgelig noget jeg har tænkt over, men tror jeg venter til næste gang jeg opgraderer mine fronthøjttalere, så jeg kan få en center der passer direkte til det jeg køber! Jeg ved ikke om det er muligt at finde en center der klangmæssigt svarer til Audiovector 4, men tror det desværre ikke.

Fremtidige køb er dog udskudt PÆNT meget for tiden .. Udeboende SU er min eneste indkomst for tiden, så det er i hvert fald udskudt til jeg finder en lærerplads ..
Til top Vis Azo^'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Azo^

bøje
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 12:44 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det ser rigtig godt ud, men jeg ville hvis jeg var dig (det er dog kun kosmetisk) ville jeg sætte kabel bakkerne op langs loftet og ned langs vægen i højre side ude i det hvide felt det ville se pænere ud eller også skal du male dem.

Mvh. Crede

Til top Vis bøje's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bøje

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 Januar 2005 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

bøje skrev:

Jeg synes det ser rigtig godt ud, men jeg ville hvis jeg var dig (det er dog kun kosmetisk) ville jeg sætte kabel bakkerne op langs loftet og ned langs vægen i højre side ude i det hvide felt det ville se pænere ud eller også skal du male dem.

Mvh. Crede

Har overvejet at male dem, men billederne snyder lidt .. det er slet ikke så generende for øjet i virkeligheden ..

Men jeg er RIGTIG glad for jeg fik sat dem op - da jeg boede derhjemme var det et stort kabelhelvede ..! Selvfølgelig kunne det blive bedre, men jeg er godt tilfreds med det som det ser ud nu ..

chriller4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 04 Februar 2005 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

Hey Niels

Spændende set-up og fint integreret 

Jeg kunne særligt godt tænke mig og høre de Av 4'ere

Mit anlæg, klik her

Min hjemmeside: www.christerholte.dk
Til top Vis chriller4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chriller4 Besøg chriller4's Websted

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Februar 2005 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

chriller4 skrev:

Hey Niels

Spændende set-up og fint integreret 

Jeg kunne særligt godt tænke mig og høre de Av 4'ere

Det finder vi da bare ud af, det er ingen problem ..

Er bare rimelig booked for tiden pga. skole osv. så det skal lige aftales i lidt god tid ..

Frandsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 13 Februar 2005 kl. 00:23 | IP-adresse registreret  

Rigtig fedt setup og et lækkert rack! Fronterne er også meget meget flotte

Jeg kan dog ikke helt forstå hvorfor du har valgt at køre kabelbakkerne til bag.ht. lidt "inde i væggen". Hvorfor ikke bare køre dem ude i siden i det hvide, så de bliver mindre synlige. På den måde vil du kun have den hvide kabelbakke mod den lyseblå væg et lille stykke vandret.

Til top Vis Frandsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Frandsen

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 13 Februar 2005 kl. 02:00 | IP-adresse registreret  

Frandsen skrev:

Rigtig fedt setup og et lækkert rack! Fronterne er også meget meget flotte

Jeg kan dog ikke helt forstå hvorfor du har valgt at køre kabelbakkerne til bag.ht. lidt "inde i væggen". Hvorfor ikke bare køre dem ude i siden i det hvide, så de bliver mindre synlige. På den måde vil du kun have den hvide kabelbakke mod den lyseblå væg et lille stykke vandret.

Lyseblå !? Må jeg da være fri !

Ej, spøg til side (Men de er nu lysegrå) - Jeg kunne selvfølgelig godt have valgt at gøre det som du beskriver det der, men sådan blev det ikke .. Det andet her var bare ... ehh .. ja, nemmere tror jeg!

Sådan blev det i hvert fald, og helt optimalt ville det selvfølgelig være at køre kabelbakkerne langs loftet og så kun lige ned bag højttaleren, men jeg er en meget fattig mand for tiden, så det blev det ikke lige til ..

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 Juli 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Så er det endelig blevet tid til en opgradering !

Eftersom jeg stadig studerer til Mediegrafiker, er det lidt slunkent i pengekassen, men der er da blevet råd til en ny DVD afspiller. Jeg ville gerne have haft en lidt større Pioneer med understøttelse af DVD-A og SACD, men valget faldt dog af økonomiske årsager på en Pioneer DV-380.

Den gør et rigtig godt arbejde, og er virkelig LANGT foran min gamle United skod afspiller! Kører RGB via Scart, og billedet er rigtig godt, og det samme gælder lyden.

Dog skal den ikke fungere som CD afspiller, da jeg har overtaget min fars gamle Denon DCD-735. Det er modellen større end min gamle DCD-635, og jeg kan godt høre en forbedring. Når opgraderingen tilmed er gratis er der jo ikke noget at brokke sig over =)

Pioneer DV-380 & Denon DCD-735

Fjernbetjening til Pioneer DV-380

Af fremtidige planer har jeg et sæt gamle jamo højttalere som skal tilsluttes de 2 ekstra kanaler på min Denon AVR-3802 og sættes til i køkkenet så jeg kan høre musik mens jeg vasker op! =)

Derudover gik min gamle mp3-afspiller istykker, og da jeg ikke kan leve uden ordenlig musik i toget / på cyklen / i træningscenteret, faldt valgt på en iPod Shuffle 1 GB model.

iPod Shuffle 1 GB - front

iPod Shuffle 1 GB - back

Flere opgraderinger bliver det nok ikke lige til lige foreløbig da jeg koncentrerer mig om at finde en elevplads, men når den kommer i hus kan jeg jo begynde at spare lidt sammen igen.

Drømmeplanerne er selvfølgelig projekter med fastramme lærred, men det ligger nok lidt ude i fremtiden =)

pet_sounds
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 August 2005 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Hej.

Hvis du er interesseret i at vide mere om dine højttalere, så er jeg i besiddelse af en test-artikel fra Hifi og Elektronik '88 (så vidt jeg husker), hvor de får topkarakter.

Du skal være indstillet på, at ophængene i dine mellemtoner sandsynligvis er smuldrede.
Da de er coated på ydersiden, kan det kun ses ved at afmontere enheden og tjekke ophænget indefra.

Det vil godt kunne svare sig at få repareret enhederne, da du (og jeg) efter min mening er den heldige ejer af nogle rigtig gode højttalere!

Mvh

Azo^
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 27 August 2005 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg er rigtig glad for dem - hvis du evt. har mulighed for at scanne artiklen kunne det være rigtig fedt =)

flaz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Juni 2003
Sendt: 19 April 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg kan ikke se billederne på side 1?

Har læst i en anden tråd at du bruger vogels vlb 200 væhophæng, gør du stadig dette?

Mvh
Malik

Til top Vis flaz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flaz

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes