Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 07:40   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Hifiklubben dør om 10 år (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 23 December 2004 kl. 13:21 | IP-adresse registreret  

- Åh ja, den "gode gamle hifi-klub"...husker også tydeligt  hvordan hifi-ånden strømmede een i ansigtet i samme sekund man trådte ind i forr. på Tomsgårdsvej...for sådan ca. 20 år siden...DENGANG var det sgu' en håndfuld hifi-nørder, som brændte for netop hifi...og så kunne de ved samme lejlighed jo også lige så godt sælge produkterne...

I dag - groft forenklet - er der tale om SÆLGERE, som påtager sig at være hifi-nørder...hvad de ikke er. Men er helt sikker på at de (HFK' ledelse ) har en klar cost/benefit om hvilken målgruppe man ønsker; nørderne el. "den store masse"....og der er "vi" / nørderne taberne.......men deres produkter er de fine nok, og mener bestemt at de har deres berettigelse...er skam stadig klasser over den gennensnitlige FONA forretning f.eks..

Men hvem ved; pludselig en dag er der sikkert en HFK afd. i f.eks. Fields - med gennemgang til Mcdonalds ....."køb en mp3 spille og få en gratis mac-menu"

- for nu at blive i memory-lane; husker tydeligt de oplevelser man fiik i kælderen m. Micro-seiki, Denons store eff. trin, JBL TI mm......og hvordan sælgerne ( nå nej, Nørderne ) sommetider ikke ville slippe een, før at man lige havde lyttet på dit og dat først.......those where the days...( Ai, når man siger sådan, så ER man ved at være gammel  )

mvh

Jesper/Oldhifinut

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Cabal
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 23 December 2004 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Tror det er de færreste forretninger der kan overleve de næste 10 år, uden at forny sig, og tilpasse sig markedet... og er det ikke dét HFK gør?

Søren

Til top Vis Cabal's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cabal

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 23 December 2004 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

Hifiklubben og overlevelse.

Kigger man på udviklingen og historien, så har Hifiklubben faktisk ændret sig meget op igennem tiden. Dernæst har den vel været den største motivation til at nogle af de andre forretninger har taget sig sammen og fået gang i de bedre ting og service.

Jeg er absolut ikke Hifiklubben fan, jeg kommer og kigger lidt, men køber kun baggateller.

Kigger vi ud over de forskellige andre handlende med Hifi, så er der dæleme også nogle af dem der er ude af trit med virkeligheden, ret så meget endda. Men så kan vi jo glæde os rigtig meget over de enkelte seriøse og gode der er tilbage.

Men Hifiklubben har vel uudviklet sig til at være en lidt mere blandet forretning, idet man nu kan købe nogle af de mere kendte mærker samt et udvidet program med TV og alt til en lydoplevelse. Dernæst er udbuddet vel som i så mange andre forretninger tilpasset det man kan sælge mest af, det store brede publikum, hvilket er en absolut nødvendighed for at få en forretning til at fungere økonomisk.

Om de eksisterer om 10 år, helt sikkert, men det bliver i den brede form for det brede publikum, og lidt mindre til os HIfi og High End galninge. Men de har jo også stadig gode ting på programmet, det må man ikke helt glemme.

De har faktisk en udmærket tilpasningsevne ren forretningsmæssigt, og deres bagland er lidt bredere end man umiddelbart tror. Og en ting kan man sige - de er langt mere seriøse end Elgiganten, Fona og alle disse andre gettoblaster butikker.

Og en rigtig glædelig jul til jer alle.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

kramer71
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Oktober 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 23 December 2004 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Mr TGS skrev:
Eftersom HiFi Klubben idag har større omsætning (og indtjening!) end nogenside før i deres 25 historie burde det vel egentlig tale for sig selv.

Hej.

Spændende. Pristalsreguleret (dvs. hensyntagen til inflation) ?

Hvor ved du det fra ?, det bliver mellem os to og læserne, - opgiver de omsætning og indtjening ?

Til top Vis kramer71's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kramer71

chriller4
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Oktober 2003
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 23 December 2004 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Jeg tror også Hifi-klubben har en chance og 10 år, hvis de da ikke selv forpurer den. Sagen er nok den at det mere er konceptet der har ændret sig de sidste år, fremfor produktsortimentet.

Jeg har lidt den opfattelse at hifi-klubben har en kundeskare som vi herinde, ikke kender så meget til. Vi kan godt kalde dem en slags "brian" typer. Det er folk som går ned i klubben og køber primært Denon, B&W og Wega. For disse folk er de mærker "over" eks. Sony og Pioneer (i Bilka forstand). Dvs. de køber ovennævnte mere som eks. de køber stort anlæg til bilen. Jeg tror faktisk at disse typer liger forholdsvis mange penge i klubben, og jeg har også set et par af disse typer anlæg rundt omkring. De kendes på at der mellem højtalerne er alm el-ledning og at højtalerne er kastet ind hvor der er plads  Jeg er også af den overbevidsning at det er for DISSE typer, klubben har så travlt med at fortælle om kables indvirkning etc. Det er jo ikke til os miljøskadede herinde

Med andre ord. Det er disse klubben skal satse på, i hvert fald for deres egen skyld. Vi andre kan jo så bruge dem som en "leverandør" af det vi vil ha' eller et sted hvor vi kan lytte. Dybest set behøves vi jo ikke ekspidientens mening om sagen. Vi har jo nok i vor egen. Derfor tror jeg også dette forum har sucsess. Det er fordi vi får vores viden og anbefalinger her, og så skal vi jo sådan set bare have et sted og købe eller lytte hvis det er helt vildt  

Mit anlæg, klik her

Min hjemmeside: www.christerholte.dk
Til top Vis chriller4's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chriller4 Besøg chriller4's Websted

Arthur Dent
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 April 2004
Lokalitet: København
Sendt: 23 December 2004 kl. 15:38 | IP-adresse registreret  

Hey...

Jeres syn på HFK er måske ikke ubegrundet, men alligevel føler jeg at den er en smule ude af proportion. Den sammenlignes bl .a. med forretninger som fona, electrric city og andre af den slags butikker der har hårde hvidevare stående lige ved siden af deres alt-i-én-snurrerundt systemer. Dette er ikke fair!

Vellyd er for alle! Med dette mener jeg at der godt kan laves fornuftige løsninger for mindre end nybils-pris. Det har HFK valgt at satse lidt på. Det er da en positiv tendens at nogen vælger at satse på de lidt "fattigere".

Hvis man er ude efter en løsning med monoblokke til mange tusinde kr., er det nok rigtigt - så er HFK ikke det bedste sted at gå hen!

For mig se det ud som om at få dårlige oplevelser med f.eks. ekspedienter kan danne ramme om jeres holdning til HFK. .

Mvh. Arthur.

Til top Vis Arthur Dent's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Arthur Dent

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 December 2004 kl. 16:16 | IP-adresse registreret  

Er enig i at man ikke må lade en negativ oplevelse i form af f.eks. en dårlig ekspedient, gøre at man herefter danner sig et forudindtaget holdning om hvorvidt HFK har et eksistens-grundlag om ti år - for selvfølgelig har den det.

Jeg tror mere at den til tider noget "fjendske" attitude til HFK her på sitet, skal ses som en reaktion mod at de selv (HFK) i den grad har været "ude med riven" overfor deres konkurrenter, og lidt gjort sig selv til (hi-fi-) moralens strenge vogtere.......og de ( HFK ) har ikke forsømt en lejlighed til at fortælle at man KUN finder seriøst hifi hos dem...at deres produkter er ALLE andre produkter/mærker overlegne........og at de næsten intet tjener på deres produkter - det skurrer altså lidt grimt i mine - og sikkert også andres - ører.

Og en anden grund til manges ( og er også her MIN største skuffelse ligger ) aversion mod HFK, er at de til dels har svigtet deres "rødder".

Jeg vil næsten æde mit gamle grønne læder komfirmations-slips fra 70'erne på, at hvis du for 20 år siden havde spurgte hvilken som helst af deres sælgere på Tomsgårdsvej, om de kunne se sig selv sælge "komfirmations-anlæg", div. 3-i 1 produkter, og andet "low-fi", ville de have slået sig selv på lårerne af grin, og sige at det ville de ALDRIG gøre  

Men skal retfærdigvis siges at HFK da netop HAR fornyet sig...de har fulgt kundernes ønsker.......den brede og købestærke kunde som man kalder hr & fru danmark...."follow the money"...og indrømmet; var det min "biks" havde jeg sgu' nok gjort det samme............

Og mener absolut at deres service er bedre end f.eks. FONA...at den så stadigvæk ikke - efter min mening - har noget specielt højt fagligt/sagligt niveau, er en anden sag.

mvh

Jesper/Oldhifinut

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 24 December 2004 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

hifiklubben har større indtjening og omsætning end nogensinde før så mund ikke de overlever. det er gået meget fremad i klubben de sidste 5 år og udviklingen forstætter tilsyneladende stabilt så lad os se.

men det er da rigtigt at klubben ikke er hvad den var for 10 år siden. men hva fanden man kan få de samme produkter plus mere til, og det er jo tros alt det vigtigeste..

Nicolai

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 24 December 2004 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Ifølge hifiklubben selv er de netop et alternativ til fona og merlin, og hvorfor skulle vi så ik opfatte dem på samme måde ? med al respekt så kan jeg ik se eller høre hvorfor dali skulle være bedre end et sæt jbl i samme prisklasse, mere kunstig og oppustet bund skal man lede længe efter ! Denon har haft held til at lave nogle enkelte produkter der er gode, men ingen af dem findes i klubben mere !

Cerwin Vega laver os gode produkter, men heller ingen af dem bliver solgt i klubben..

Grunden til hifiklubben ofte får sindende i kog er vel netop fordi et fåtal insistere på at klubbens produkter er det eneste der kan spille musik, men i øvrigt gider de så heller ik at lytte på andet, resten mener at om man køber i klubben eller fona er fuldstændig ligegyldigt da ingen af dem har produkter der henvender sig til hifientusiaterne.

Selv kommer jeg da forbi klubben et par gange om året, ofte hvis jeg lige mangler et strømkabel eller lignende eller hvis de har fået nogle produkter der måske kan overraske.

Desværre er der mange (ofte meget unge eller gamle ansatte) der stadig sværger til hifiklubben og ik kommer andre steder, eller får hørt på alternativer..

Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 24 December 2004 kl. 14:47 | IP-adresse registreret  

Oppustet bunn? Sammenlignet med hva? Clockradio, System Audio? :)
Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Live21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003
Sendt: 24 December 2004 kl. 14:50 | IP-adresse registreret  

MM: sammenlignet med korrekte speakers, dali især under de 10 k pr stk lyder som en boomblaster, de får virkelig det værste frem i basrefleks
Til top Vis Live21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Live21

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Sendt: 24 December 2004 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

jensen typer/hobby import  

og så var den en der sagde de må vælge mellem kvalitet og være billig

mener nu nok de sælger kvalitet,nej de har været her i over 20 år nu og de skal såmænd nok også være her om 20 år.Dem der ikke bryder sig om hfk vil nok sige"ukrudt forgår ikke så let".Om nogen forstår de at tilpasse sig markedet,se bare for 15 år siden og nu!kan så godt være at det ikke passer i lodekolbernes smag men jeg tror da ikke de har mistet markedsandele.hvis jeg havde 200k til et nyt anlæg ville jeg da også kontakte jensen og høre hvad han har på reolen,men jeg ville da stadig gå ind i hfk og høre deres bud helt klart,dumt at snyde sig selv.GOD JUL

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Sendt: 24 December 2004 kl. 15:15 | IP-adresse registreret  

Nå har ikke jeg den store erfaringen med Dali, men jeg hadde inntil for et par dager siden et par Evidence 470. Av alle de høytalerene jeg har eid de 2 siste årene (AP Blue Diamond, Avantek Nine, Image 40. Dali 450 og B&W603S2) var Evidencene mine foretrukne. Jeg opplevde bunnen som stram, og vil ikke si at det på noen måte var for meget av den. Jeg foretrekker i prinsippet trykkammer høytalere, men har ikke funnet noen som leverer en realistisk bunn ennå

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 24 December 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

kramer71 skrev:

Mr TGS skrev:
Eftersom HiFi Klubben idag har større omsætning (og indtjening!) end nogenside før i deres 25 historie burde det vel egentlig tale for sig selv.

Hej.

Spændende. Pristalsreguleret (dvs. hensyntagen til inflation) ?

Hvor ved du det fra ?, det bliver mellem os to og læserne, - opgiver de omsætning og indtjening ?

Uanset hvilke fordomme du eller andre måtte have, så er det faktum at Hifi-klubben er den eneste "kæde" herhjemme der har formået at tjene penge i det forgangne år. Med adgang til de rette kilder er det let at få bekræftet.

Uanset hvad er jeg overbevist om at de er her om 10 år - sammenlignet med El-giganten og hvad der ellers er derude, ser jeg hellere Hifi Klubben end en hvilken som helst anden, tilbage på markedet.

De tilpasser sig, som de fleste andre, markedet og kravene herfra. Problemet i denne "debat" er nærmere at en del mennesker ikke tilpasser sig de ændringer der sker, men holder fast i en svunden tid. Sådan fungerer det bare ikke - tingene ændrer sig hele tiden, og man må bare forsøge at følge med. Ændringerne gælder jo hele verden og ikke kun Danmark - Hifi-klubben eller ej!

Og hvilke problemer er det iøvrigt folk har med Hifi-klubben?? Hvis det er så forfærdeligt så lad dog være med at handle der, gå derind at kigge eller logge på deres hjemmeside. Hvorfor er det lige at El-giganten eller Fona ikke får samme tvivlsomme ære - Fona har om nogen ændret sig gennem tiden, og var ligeledes leverandør af meget tungt grej for år tilbage inklusive det der ikke just var metervaren.

Samme problemstilling kunne stilles op hvis folk begyndte at brokke sig over at den lokale Opel-forhandler har KIA på programmet, eller Mitsubishi har Hyundai på programmet - så er de der nok ikke om 10 år eller hvad?? Det kunne også være at de på lige fod med andre også tilpasser sig markedet og ikke mindst efterspørgslen - det gælder så mange ting, så ikke engang der kan Hifi stå alene.

Butikkerne skal nok følge med - spørgsmålet er hvor kunderne synes de skal hen!

powda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 December 2004 kl. 15:53 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:

Ifølge hifiklubben selv er de netop et alternativ til fona og merlin, og hvorfor skulle vi så ik opfatte dem på samme måde ? med al respekt så kan jeg ik se eller høre hvorfor dali skulle være bedre end et sæt jbl i samme prisklasse, mere kunstig og oppustet bund skal man lede længe efter ! Denon har haft held til at lave nogle enkelte produkter der er gode, men ingen af dem findes i klubben mere !

Cerwin Vega laver os gode produkter, men heller ingen af dem bliver solgt i klubben..

Grunden til hifiklubben ofte får sindende i kog er vel netop fordi et fåtal insistere på at klubbens produkter er det eneste der kan spille musik, men i øvrigt gider de så heller ik at lytte på andet, resten mener at om man køber i klubben eller fona er fuldstændig ligegyldigt da ingen af dem har produkter der henvender sig til hifientusiaterne.

Selv kommer jeg da forbi klubben et par gange om året, ofte hvis jeg lige mangler et strømkabel eller lignende eller hvis de har fået nogle produkter der måske kan overraske.

Desværre er der mange (ofte meget unge eller gamle ansatte) der stadig sværger til hifiklubben og ik kommer andre steder, eller får hørt på alternativer..

HFK vil jo netop ikke fremstå som en ligemand og et bedre alternativ til Fona, Merlin etc., men vil kommunikere, at de er en helt anden type butik. Så en sammenligning er i mine øjne uberettiget.

Jeg startede selv som 'klubbarn', og kan huske hvordan man blev helt opslugt af den lille butik i Silkeborg med det utroligt fede udstyr. Jeg husker deres 52" bagprojektionstv, deres B&W ds6 THX godkendte baghøjttalere, deres Denon AVR amp's, der fik mundvandet til at løbe, og alt det lagt sammen med indehaverens og hans medarbejderes engagement i at vise tingene frem og demonstrere har vakt min interesse for hifi.

Idag er tingene anerledes. Mine krav er højere til udstyr, end hvad HFK tilbyder. Jeg er træt af Denons AVR serie, jeg er træt af bastrykket fra et par CV'ere og jeg hader Dali's nye Blue serie. De har ikke længere et sortiment, der siger mig noget. Dog med et par enkelte undtagelser, men det er mere undtagelsen end reglen. Selvom dette er tilfældet, så kan jeg sagtens se HFK's berettigelse. De er et rigtigt godt springbræt ind i hifi, og mange af dem der køber hos HFK udvikler  efterhånden interesse for lyd og billede. At HFK så derefter mangler alternativer til entusiasterne gør ikke deres berettigelse for 'nybegynderne og de let øvede' mindre.

At HFK skulle være blevet mere 'mainstream' er jo nok et udslag af, at flere og flere efterhånden vælger en 'ordentlig' løsning, istedet for at gå i Fona og købe et minianlæg i plastic. Og fred være med det, at HFK har benyttet sig af muligheden for at tilfredsstille en væsentligt større målgruppe end bare entusiasterne. Det er den retning de har taget, og jeg tror ærligt på, at det har været den økonomisk mest gunstige. Hvorvidt de selv er entusiaster eller ej kan vel ikke udelukkes på grund af deres økonomiske dispositioner?

Jeg er enig i, at HFK ikke er et sted for entusiasterne. Derimod fungerer de som en god indgang til hifi, og mener overhovedet ikke at de kan ligestilles med Fona, Merlin osv. De forhandler i mine øjne fornuftigt men kedeligt udstyr (med ovennævnte undtagelser), og har bestemt sin berettigelse, også om 10 år. Og den berettigelse bliver ikke mindre af, at jeg ikke selv benytter mig af deres butikker ret meget længere!

Arthur Dent
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 December 2004 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Live21 skrev:
MM: sammenlignet med korrekte speakers, dali især under de 10 k pr stk lyder som en boomblaster, de får virkelig det værste frem i basrefleks

Der har så vidt jeg ved aldrig været noget der hedder korrekte højttalere og dermed korrekt lyd. Pas på med dit ordvalg.

Jeg synes egentlig at Ronin rammer det meget godt, fuld credit herfra....

Man skal ikke se så snæversynet på det. Der er, og vil altid være, plads til alle.

Så drop subjektiviteten og se lidt ud over jeres egne systemer.

Arthur.

music 4 all
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2004
Sendt: 24 December 2004 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

tiul powda:

mit B&W nautilus spændt for classe' er jeg da meget glad for at det ikke er godt nok til dig er en anden sag

Til top Vis music 4 all's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af music 4 all

powda
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 24 December 2004 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

music 4 all skrev:

tiul powda:

mit B&W nautilus spændt for classe' er jeg da meget glad for at det ikke er godt nok til dig er en anden sag

Læs, som jeg skrev: med undtagelser. Jeg er godt klar over, at HFK også har 'gode sager'. Mange får idag knopper over hele kroppen ved tanken om at gå i HFK, hvilket er et udslag af den retning de har taget over de seneste år. Jeg synes det er en ringe indstilling at have, men jeg anerkender dog, at HFK's sortiment ikke er stort nok til, at mange entusiaster kan få deres behov dækket.

Rizzo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Sendt: 24 December 2004 kl. 16:32 | IP-adresse registreret  

Vi må nok erkende at HFK ikke har de samme perspektiver som engang. Gud ved, jeg har ikke været med i så lang tid, men HFK er i dag ikke en specialbutik som f.eks. lydspecialisten eller tapeconnection. Da jeg skulle købe min første forstærker gik jeg til Klubben i århus, fordi den virkede som et mere seriøst og etableret sted end tapeconnection på den anden side af gaden - alternativt var jeg gået i en fona eller merlin. Dengang søgte jeg som sagt en forhandler, som var etableret og velrenommeret blandt almindelige forbrugere. I dag er jeg rykket et par trin op ad hifi stigen - og det virker simpelthen ikke mere at klubben bare siger "vores er det bedste"? - så vil jeg hellere i specilbutikker og  opleve deres alternativer.

Om HFK overlever: Ja - men ikke som specialbutik. I den boldgade har de for længst solgt ud. I dag er de det mere seriøse alternaiv til hr. og fru jensen, ikke til entusiasterne.

EDIT: glemte da helt at ønske alle herinde en herlig jul!!! og lad os bede til at foraene mit hifi / surruond vil bugne af billeder af gaverne de næste par uger

Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
Til top Vis Rizzo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Rizzo

Arthur Dent
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 24 December 2004 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Rizzo skrev:

Om HFK overlever: Ja - men ikke som specialbutik. I den boldgade har de for længst solgt ud. I dag er de det mere seriøse alternaiv til hr. og fru jensen, ikke til entusiasterne.

No offense, men jeg kan ikke umiddelbart se hvad du bygger dine påstande på. Jeg er ikke sikker på at du var begyndt at tænke på hifi da HFK var på sit højeste, hvad angår high-end-udstyr.

I den billige ende af skalaen, vil jeg vove den påstand at HFK er mindst lige så gode som TC og de andre såkaldte specialbutikker.

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes