Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 00:54   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: Nye Højtalere men hvilke.... (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
whatz
Branchemedlem
Branchemedlem
Hififreaks

Bruger siden: 02 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 26 December 2004 kl. 22:11 | IP-adresse registreret  

sota748 skrev:

Jeg har haft en kammerat der har sådan et par store klodser fra Infinity, og de kunne virkelig flytte noget luft samt pumpe (næsten) enhver forstærker for energi. Lyden var da fin, men 3-D gengivelsen var jeg ikke imponeret over.

Nu ved jeg ikke hvilke det er du har hørt, men det lyder som om det er nogle af de virkelige gamle - overvej at hør en Infinity Omega eller Renaissaince 90, begge imo ualmindelig pæne højttalere og skulle absolut ikke volde dig nogen somhelst problemer med den krell du har =)

Densen Audio / HeadFreaks.dk / StaxHeadphones.eu
https://headfreaks.eu
Til top Vis whatz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af whatz Besøg whatz's Websted

Dejen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 27 December 2004 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

phoegh skrev:
Er der nogen af jer der ved hvor man kan høre en Von Schweikert VR-2, som har fået rigtig gode anmeldelser - langt bedre end de tilsvarende danske og britiske I taler om!

Lydstuen i Silkeborg fører dem.

MVH Jesper

Til top Vis Dejen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dejen

sota748
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 19 Januar 2005 kl. 21:01 | IP-adresse registreret  

Je havde egentlig indstillet mig på at spare lidt flere skillinger sammen mens jeg fik lyttet på lidt forskelligt som erstatning for mine B&W 805 Matrix. Men fandt så et sæt 805 Navtilus (incl. org. fødder) til en pris jeg ikke kunne sige nej til, så de står i min stue nu, og efter salg af mine 805 Matrix samt en DA-konverter jeg havde i overskud har Navtilus`ene stået mig i mindre end 1000 kr.-  

Hvad så med lyden vil mange måske spørge, eller....., Navtilus`erne er på alle punkter bedre end Matrix højtalerne. Det fandt jeg især udaf under salget af Matrix højtalerne, hvor der blev skiftet mellem begge sæt et par gange. Navtilus`erne er meget åbne i toppen og har på mit anlæg et breddere og højere perspektiv, bund er der også mere af  , på minus siden kræver de nok lidt mere af det tilsluttede udstyr, jeg har nok et par kabler der skal skiftes. Det skal ikke forstås som om B&W 805 Matrix er en dårlig højtalere, jeg mener at til prisen er det en rigtig god højtaler. Og den var overraskende nem at sælge for de 3500 kr.- jeg ville havde for et sæt fejlfrie højtalere.

Tak for foreslagene på nye højtalere, det har været rigtigt sjovt at surfe rundt efter jeres bud  

- Krell KAV300i
- B&W805 Signature + V.d.H The INSPIRATION HYBRID (Tannoy Ref.) + B&W ASW825
- Roksan ROK-DP1/ROK-DA1
- Sota Saffire/Mørch DP-6 Gold/Ortofon Kontrapunkt A/SAT Phono
Til top Vis sota748's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sota748 Besøg sota748's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes