| Sendt: 19 Januar 2005 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Je havde egentlig indstillet mig på at spare lidt flere skillinger sammen mens jeg fik lyttet på lidt forskelligt som erstatning for mine B&W 805 Matrix. Men fandt så et sæt 805 Navtilus (incl. org. fødder) til en pris jeg ikke kunne sige nej til, så de står i min stue nu, og efter salg af mine 805 Matrix samt en DA-konverter jeg havde i overskud har Navtilus`ene stået mig i mindre end 1000 kr.-
Hvad så med lyden vil mange måske spørge, eller..... , Navtilus`erne er på alle punkter bedre end Matrix højtalerne. Det fandt jeg især udaf under salget af Matrix højtalerne, hvor der blev skiftet mellem begge sæt et par gange. Navtilus`erne er meget åbne i toppen og har på mit anlæg et breddere og højere perspektiv, bund er der også mere af , på minus siden kræver de nok lidt mere af det tilsluttede udstyr, jeg har nok et par kabler der skal skiftes. Det skal ikke forstås som om B&W 805 Matrix er en dårlig højtalere, jeg mener at til prisen er det en rigtig god højtaler. Og den var overraskende nem at sælge for de 3500 kr.- jeg ville havde for et sæt fejlfrie højtalere.
Tak for foreslagene på nye højtalere, det har været rigtigt sjovt at surfe rundt efter jeres bud __________________ Dan (sota748)
- Krell KAV300i
- B&W805 Signature + V.d.H The INSPIRATION HYBRID (Tannoy Ref.) + B&W ASW825
- Roksan ROK-DP1/ROK-DA1
- Sota Saffire/Mørch DP-6 Gold/Ortofon Kontrapunkt A/SAT Phono
|