Forfatter |
|
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 21:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Guldkysten skrev:
hmm - lurer der endnu en billetlugen skandale forude  |
|
|
Ja, det sku fanme lige passe  |
|
|
Du må hellere stille dig i kø allerede fra imorgen, eller få dig fedtet ind på fck chefen og svigersønnen, som jo sjovt nok er med i det - løjerligt ikke 
|
Til top |
|
|
Clapton Forum Bruger

Bruger siden: 26 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 360
|
Sendt: 06 Juli 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wow!
En rigtig entusiast!!
Men for dælen har du haft meget grej hjemme i stuen!  __________________ Did they get you to trade
Your heros for ghosts
Hot ashes for trees
Hot air for a cool breeze
Cold comfort for change
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
Sendt: 06 Juli 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clapton skrev:
Wow!
En rigtig entusiast!!
Men for dælen har du haft meget grej hjemme i stuen!  |
|
|
Hej Clapton og tak!
Jeg må erkende at grine lidt af mig selv engang imellem, for jeg tænker tit ved mig selv at nu har jeg fundet "hvor regnbuen ender", men er efterfølgende blevet klogere. Hifi er nu skægt 
|
Til top |
|
|
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
Sendt: 06 Juli 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
Clapton skrev:
Wow!
En rigtig entusiast!!
Men for dælen har du haft meget grej hjemme i stuen!  |
|
|
Hej Clapton og tak!
Jeg må erkende at grine lidt af mig selv engang imellem, for jeg tænker tit ved mig selv at nu har jeg fundet "hvor regnbuen ender", men er efterfølgende blevet klogere. Hifi er nu skægt 
|
|
|
Det er nu også lidt sjovt når man ser på hvad du startede med for 1½ år siden - surround med 6 standerhøjttalere. Nu er du så på vej tilbage til standerhøjttalere igen  Men man må sige der har været en pæn opgradering på elektronik siden, og det er ikke for at sige noget dårligt om den Denon receiver du javde, men det er jo ikke helt det samme som Krell  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Lars af Sjælland,
det er nu officielt! Jeg er nu en førsteklasses klaphat af 1. grad!
Bestilte et lækkert Kalle Miltzow netkabel til min amp, men AK stikket er FORKERT! Aslak tænkte sig ikke om, og bestilte kablet med noget der ligner et amerikansk apparatstik.
Hvad Silvan hedder de rigtige apparatstik, dem som du og jeg bruger? __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak skal du have, min ven 
Nu afventer jeg producentens udspil til situationen, som jo klart er min egen fejl. Iøvrigt, min netliste fra samme leverandør, Kalle Miltzow, fungerer simpelthen over al forventning. Mine strømkabler og lister var direkte livsfarlige, så forbedringen er rent fysisk ret nem at forklare. Men lyden er ganske enkelt langt mere stampe-i-takt-til-musikken agtig nu.
Utroligt 
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
Buch Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 546
|
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, ham Kalle han kan det der med el-kabler. Tillykke med skinnen, Aslak. Sorry L.B for off-topic her. __________________ hilsen Buch
Mit anlæg
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

|
Sendt: 07 Juli 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Buch skrev:
Ja, ham Kalle han kan det der med el-kabler. Tillykke med skinnen, Aslak. Sorry L.B for off-topic her. |
|
|
Det er jo dig jeg kan takke for den anskaffelse, Buch 
Nøjagtigt magen til din, som var på kort visit hos mig..!
Jeg har iøvrigt fået brudt ML plumpen! Nilau har jo en smuk en af slagsen i fineste aftapning, og den lød ganske simpelt fantastisk. Må sige at jeg er blevet helt afhængig af den overarm, ro og overskud som den spillede med på hans fine elektrostater. Kan sagtens forstå Jer der har denne fine amp stående, personligt er jeg nok mest hooked på de gamle 20 serie amps, men jeg ved jo ikke bedre. Må dog sige, at den Mantra jeg har nu gør det helt fantastisk i sammenligning, dog uden at nå samme højder.
Undskyld Lars for highjacking  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
D.J. Forum Bruger

Bruger siden: 13 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1223
|
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
...............................hmm..................hmmm.... .....vente, vente................................................
Ja, jeg sidder bare og venter på, at L.B. annoncer, at nu har han byttet Coupe´rene til 3 sæt......................................................... ................................ B&W matrix 805 ére

__________________ dj
|
Til top |
|
|
blackhawk Forum Bruger

|
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige talt med Kalle, som laver disse fine kabler. En ting er at hans kabler er fine, noget andet er at manden tager ansvar når en af hans hjernedøde kunder (Mig ) dummer sig.
Nogle der ved om der findes et sted i København, hvor man mod kolde cash kan lokke ham til at skifte et stik på et netkabel? Måske ham nede i Nansensgade?
__________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 05:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
blackhawk skrev:
Undskyld Lars for highjacking  |
|
|
No problemo - det er der rigeligt plads til her 
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 05:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
D.J. skrev:
B&W matrix 805 ére |
|
|
Den er god med dig. De når ikke Coupé til sokkeholderne!! 
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 05:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil da lige anbefale denne skive - den er feeeeed!

"Hifi-rigtig" musik der oven i købet er godt. Der er ikke sparet på "varmen" men det er ikke på nogen måde irriterende.
|
Til top |
|
|
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 10:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:

"Hifi-rigtig" musik der oven i købet er godt. Der er ikke sparet på "varmen" men det er ikke på nogen måde irriterende. |
|
|
hmm.. wrong og haugaard snakkede også om den igår på chatten.. måske man skulle lægge vejen forbi jensen og snuppe et eksemplar..
|
Til top |
|
|
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 11:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
L.B. skrev:

"Hifi-rigtig" musik der oven i købet er godt. Der er ikke sparet på "varmen" men det er ikke på nogen måde irriterende.
|
|
|
hmm.. wrong og haugaard snakkede også om den igår på chatten.. måske man skulle lægge vejen forbi jensen og snuppe et eksemplar..
|
|
|
Jamen det kan da kun gå for langsomt Witzel Der er mange gode numre på den sampler.
Haugaard
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
God formiddag. LB, bruger du sub når du spiller med Coupé?
Det kunne da være sjovt at prøve en Coupé. Men jeg tror ikke den er stor nok til mit spillehøjt behov. Jeg kunne godt tænke mig at prøve med den store GRAND , men jeg tror ikke min stue er stor nok (måske er min forstærker heller ikke stor nok)
Men jeg har altid været smask forelsket i Dali Grand. Gad vide om min DOXA kunne styre dem  __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|
L.B. Forum Bruger

|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 11:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
God formiddag. LB, bruger du sub når du spiller med Coupé? |
|
|
Jamen goddag i tråden. Det går jeg ikke og det er langt fra nødvendigt.
rockforlife skrev:
Det kunne da være sjovt at prøve en Coupé. Men jeg tror ikke den er stor nok til mit spillehøjt behov. |
|
|
Det er ikke en højttaler der nødvendigvis kan spille en balsal op, men faktisk lyder den større end Diva. For at citere den gode kaptajn er det ret syret, men det er også min oplevelse selvom det ikke virker logisk.
Det er et godt spørgsmål mht. Grand og Doxa, men en lækker højttaler det er det i hvert fald!
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 12:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
witzel skrev:
L.B. skrev:

|
|
|
|
|
|
Jamen det kan da kun gå for langsomt Witzel Der er mange gode numre på den sampler.
Haugaard
|
|
|
Den er skam rigtigt god, eminent lydkvalitet . Musikken kan ikke betegnes som "populær musik", snarere for målgruppen +50 med hang til ditto mandlige kunstnere med hæse stemmer .....men man vænner sig til den og efter nogle gennemlytninger er den rigtig god  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 09 Juli 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Haugaard skrev:
witzel skrev:
L.B. skrev:

|
|
|
|
|
|
Haugaard
|
|
|
Den er skam rigtigt god, eminent lydkvalitet . Musikken kan ikke betegnes som "populær musik", snarere for målgruppen +50 med hang til ditto mandlige kunstnere med hæse stemmer .....men man vænner sig til den og efter nogle gennemlytninger er den rigtig god 
|
|
|
Sinne gas den er ved at være lang denne tråd Den plade du/i snakker om her. Er det jazz, eller? __________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|