| Forfatter |
|
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 06:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
cvo2004 skrev:
L.B. skrev:
sHaCk_kO skrev:
| så er grejet måske ved at værer der L.B for resten af året? |
|
|
Næsten . Jeg skal lige have fundet men en god forfrostærker, så er den der.
|
|
|
Hej McLars,
Ja, det var sku' i grunden godt, at du ikke nåede at købe min Dali Detal, den havde sku' nok ødelagt idylen fuldstændig , for det var i grunden lidt af en gedigen skod forstærker, men kabinettet var lækkert .
Hilsen McClaus
|
|
|
Hej McClaus,
Jeg skal indrømme, at have lyttet med øjnene flere gange. På sigt må egoet så få nogle knæk, når lyden ikke lever op til udseendet. Coupé og M-22 er eksempler på produkter som lever op til begge kriterier IMHO 
|
| Til top |
|
| |
cvo2010 Forum Bruger

Tidl. cvo2004
Bruger siden: 23 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 243
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej McSommerHat ,
Der går rygter i den Århusianske underverden om, at du nu skal til, at være rigtig tough.
Har dette noget på sig .
Hilsen McClaus 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 11:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
cvo2004 skrev:
|
Hej McSommerHat ,
Der går rygter i den Århusianske underverden om, at du nu skal til, at være rigtig tough.
Har dette noget på sig .
Hilsen McClaus 
|
|
|
Hej McClaus,
Nu har jeg pr. telefon aftalt en handel. Det burde gå i orden, men jeg tør ikke tro på det før jeg har apparatet i hånden .
Der er tale om en Daner Linea forforstærker og den er vist lige så "tough" som den Daner Namit jeg lånte af Hr. Kyhn.
|
| Til top |
|
| |
cvo2010 Forum Bruger

Tidl. cvo2004
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
cvo2004 skrev:
|
Hej McSommerHat ,
Har dette noget på sig .
Hilsen McClaus 
|
|
|
Hej McClaus,
Nu har jeg pr. telefon aftalt en handel. Det burde gå i orden, men jeg tør ikke tro på det før jeg har apparatet i hånden .
Der er tale om en Daner Linea forforstærker og den er vist lige så "tough" som den Daner Namit jeg lånte af Hr. Kyhn.
|
|
|
Ja mon ikke den er, og en del til .
Den kan med lidt kærlig pleje, blive endnu bedre end Daner Detal'en .
Lykke til min ven.
Hilsen McClaus
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Af tak 
Behøves jeg nævne, at jeg glæder mig som en sindsyg, uden at skulle skabe kaos og anarki på tråden igen 
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
cvo2004 skrev:
|
Hej McSommerHat ,
Har dette noget på sig .
Hilsen McClaus 
|
|
|
Hej McClaus,
Der er tale om en Daner Linea forforstærker og den er vist lige så "tough" som den Daner Namit jeg lånte af Hr. Kyhn. |
|
|
Tillykke herfra!  Spændende!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Tillykke herfra! Spændende! |
|
|
Takker 
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 13:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
H4A mest viste tråd nogensinde  Ingenøren kommer vist snart til at gå i stereomode også
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 14:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
H4A mest viste tråd nogensinde |
|
|
Ja, det er sku næsten pinligt  Folk skal ind og se hvad tossen nu har gang i 
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
kyhn skrev:
|
|
|
|
|
Vi kunne ikke leve uden denne tråd LB 
__________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
|
Vi kunne ikke leve uden denne tråd LB  |
|
|
Og tråden kunne ikke eksistere uden I friske gutter  Bare vi hygger os. Hifi fylder hurtigt en del i ens liv, men sjovt skal det være.
|
| Til top |
|
| |
Oluf Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 257
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 14:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen McLars. Knapt nok har de sidste dønninger fra Pioneer Arnoldi hype-namien lagt sig, før du trækker endnu en gammel oldsag op af
mulden. Har du selv gravet den fri eller har McNationalmuseet været inde over? Det bliver spændende at se om den er helt på toppen
eller om den er smeltet halvt eller helt om ligesom guldhornene. Nogen kunne blive helt nervøse for, at du er let til tilfalds for gammelt
Danefæ, der af de fleste normale mennesker mere anses for kræ  Personligt bliver jeg helt nervøs for, at du nu er så seriøs, at du vil
opgive kongstanken om at seriøse mennesker ikke kan leve uden en fjernbetjening  Tillykke herfra!
|
| Til top |
|
| |
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
oluf skrev:
| Jamen McLars. Knapt nok har de sidste dønninger fra Pioneer Arnoldi hype-namien lagt sig, før du trækker endnu en gammel oldsag op af mulden. Har du selv gravet den fri eller har McNationalmuseet været inde over? |
|
|
Rent faktisk er den kommet frem på en højest uventet måde. En venlig bruger herinde (som ønsker at forblive anonym) gav mig et tip om hvor der kunne graves en op henne. Den er nu gravet op og på vej til øen 
oluf skrev:
Det bliver spændende at se om den er helt på toppen eller om den er smeltet halvt eller helt om ligesom guldhornene. Nogen kunne blive helt nervøse for, at du er let til tilfalds for gammelt Danefæ, der af de fleste normale mennesker mere anses for kræ  |
|
|
Skulle den ikke være helt tip top må der gøres noget ved det. Nu skal den selvfølgelig lige komme hertil, men ifølge sælger er den i original stand. Hvis designet er ligesom Kaptajnens Daner Detal, må jeg indrømme at der nok skal laves lidt om på make-up'en på et tidspunkt. Men nu tager jeg vist glæderne på forskud
oluf skrev:
Personligt bliver jeg helt nervøs for, at du nu er så seriøs, at du vil opgive kongstanken om at seriøse mennesker ikke kan leve uden en fjernbetjening  |
|
|
Jeg skal leve uden. Jeg prøver dog at få fat i en AA DDEv3.0 som jo har fjernbetjening. Alle andre kilder end CD skal så gennem min SS-recviever som har fjernbetjening, så jeg er vist kun halvseriøs 
Mange tak 
|
| Til top |
|
| |
cvo2010 Forum Bruger

Tidl. cvo2004
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
L.B. skrev:
kyhn skrev:
|
|
|
|
|
Vi kunne ikke leve uden denne tråd LB 
|
|
|
Dette skrevet af "manden" ØHH , der ifølge egne udtalelser, har den kraftigste håndvækst mellem balderne verden endnu har set .
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
cvo2004 skrev:
Dette skrevet af "manden" ØHH , der ifølge egne udtalelser, har den kraftigste håndvækst mellem balderen verden endnu har set . |
|
|
For satan da Rock! 
|
| Til top |
|
| |
cvo2010 Forum Bruger

Tidl. cvo2004
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
|
Skulle den ikke være helt tip top må der gøres noget ved det. Nu skal den selvfølgelig lige komme hertil, men ifølge sælger er den i original stand. Hvis designet er ligesom Kaptajnens Daner Detal, må jeg indrømme at der nok skal laves lidt om på make-up'en på et tidspunkt. Men nu tager jeg vist glæderne på forskud
|
|
|
Designet er 100% magen til ppp_dk's Detal, blot er der graveret Linea istedet for Detal.
Linea fordi det er en ren liniedel, altså ikke udstyret med RIAA-del, men så slipper du også for det støj og snavs sådan en kan bidrage med, blot ved sin elektriske og mekaniske tilstedeværelse i kabinettet .
Hilsen McClaus 
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 15:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
cvo2004 skrev:
L.B. skrev:
|
|
|
|
Designet er 100% magen til ppp_dk's Detal, blot er der graveret Linea istedet for Detal.
Linea fordi det er en ren liniedel, altså ikke udstyret med RIAA-del, men så slipper du også for det støj og snavs sådan en kan bidrage med, blot ved sin elektriske og mekaniske tilstedeværelse i kabinettet .
Hilsen McClaus  |
|
|
Guld og crome er ikke lige mig, men det er vel ikke noget en gang matsort ikke kan gøre noget ved 
Er balancekontrollen trinløs på den? Det husker jeg ikke 
|
| Til top |
|
| |
cvo2010 Forum Bruger

Tidl. cvo2004
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.B. skrev:
cvo2004 skrev:
L.B. skrev:
|
|
|
|
Hilsen McClaus  |
|
|
Guld og crome er ikke lige mig, men det er vel ikke noget en gang matsort ikke kan gøre noget ved 
Jeg har et kabinet mage til mit eget (det matsorte) stående, jeg lavede et par stykker i sin tid, så det kunne måske komme på tale med lidt ombyg , men det blir DYRT .
Er balancekontrollen trinløs på den? Det husker jeg ikke
Nej, den er ikke trinløs, den er meget minutiøst opbygget med modstande, og har et meget beskedent reguleringsområde.
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret