|
Hvor er det synd for dig "Lux550 Freak", at du må gå på kompromis . Jeg har det nu okay med at gå på kompromis.. Jeg har 2 børn og en X... 
Hensyn går begge veje, det forstår jeg ikke, husk på at det er dig der skaber problemet. Njaee.. ikke helt enig med dig. Som jeg ser tingene er det et spørgsmål om at skabe sig nogle rammer. Og for "os" herinde er nogle af rammerne at spille musik. Det er uundgåeligt for nogen af os, at det kommer til at overlappe med de rammer, som andre (vores naboer) skaber for dem selv. Min nabo ville gerne skabe sine rammer på en sådan måde, at ingen omkring ham kom til at forstyrre ham. Men har man valgt at bosætte sig i et beton-byggeri, hvor mange mennesker bor "sammen", ville det stille urimeligt store krav til de andre, herunder mig. Jeg tror det var dette, vi begge fik een eller anden form for forståelse for. Så han accepterer at der ikke altid er stille - jeg accepterer at det kun er en gang imellem jeg kan spille højt.
Generelt skulle folk bare bruge hovedtelefoner noget mere (det gør jeg). njaee... igen er jeg ikke helt enig. Jeg nyder valnødden på mine Sonus Faber. Det er ikke kun en fryd for øjet, men en del af den oplevelse jeg får, når jeg spiller Georg Michæl's "My Mother Had a Brother", hører de enkelte slag, mærker bassen rulle hen over gulvet. Jeg lytter ikke for at høre musikken, men for oplevelsen - og den kan jeg ikke få i et par hørebøffer.
|