jeg tror osse at det bliver en vm 4 men jeg kigger lige så meget i køb salg efter noget andet (det hifi rack jeg har nu kan subben stå under) jeg kan ikke sætte noget op på vægen så derfor tøver jeg lidt med at købe vm4
Jeg havde dælme også problemer med mit S4 og så bananerne, men så måtte forstærkeren en tur på øverste hylde og så er der plads til det hele og nu kan den dælme heller ikke klage over at der ikke er luft omkring den!!
Jeg havde dælme også problemer med mit S4 og så bananerne, men så måtte forstærkeren en tur på øverste hylde og så er der plads til det hele og nu kan den dælme heller ikke klage over at der ikke er luft omkring den!!
ja den må ikke blive for varm og hvis du bruger supra strømkabel kan du ikke bruge en s3 for der er ikke plads så det bliver en s4 når der er penge igen
Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 246
Sendt: 11 Juni 2005 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
det er utroliget som højttalerne bliver bedre med tiden.
Da jeg fik dem sat til hørte jeg nogle plader (cd/dvd) for lige at høre hvordan de lød. Og i dag er jeg vent tilbage til de plader igen for at høre dem og der er en stor forskel på lyden nu er bassen blevet strammer mellem tonen er mere åben og disk. er faldet til ro
Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 246
Sendt: 18 Juni 2005 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
micjen skrev:
Lækkert! Hvordan er dine AE iforhold til dine Dali?
de er meget bedre jeg gik efter en ht. som havet mer disk og det fik jeg men at den så osse lyder godt i mellem tonen samt bassen er bare fint med mig. efter cayin kom blev det hele sat på plads i lyd billedet men for den "#€%&/#" hvor er den stor
Bruger siden: 27 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 337
Sendt: 22 Juni 2005 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
filur skrev:
Eiberg skrev:
filur skrev:
WITZEL
det skal jeg nok gøre for det kan jo kun blive bedre men hvis
den lyder som den gør nu gør det heller ikkke noget
DOLKIN
jeg har ikke noget program som kan gøre billdere små desvære
Du har ikke Paint?
nej jeg har ikke paint desvære
Brug gratispropgrammet IrfanView (www.irfanview.com)! Åben billedet i
IrfanView, tryk Ctrl+R, angiv en passende størrelse (fx width 560
pixels), gem billedet som .JPG med en kompression på ~90.
Brug 10 minutter på programmet. Det er GULD værd!!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum