Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 02:11   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Kubikkens set-up (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 90
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
copman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret  

@ David

Det kunne lyde som om du er til Duelund ht. Hvad koster i øvrigt en DCA 2,0?

mvh

Til top Vis copman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af copman

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

@ copman

26.000,- kroner inklusiv moms.

se mere på http://www.duelundaudio.com/

Kan varmt anbefales, i mine øjne en af verdens bedste tovejs højttalere. Ekstremt dynamisk, men også meget kræsen for hvad du spænder foran den, hvilket i mine øjne er en force

Men jeg er jo som ejer nok ret farvet i mine betragtninger.

@ KvK

Undskyld at jeg hijacker tråden!

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

David skrev:

Det var da dejligt, at der var en anden, der havde energi til at lave det indlæg!

Diva er nemlig heller ikke så fantastisk i mine ører, faktsisk den dårligste i Grand serien, Dali Grand's bas, og Coupé'ens pumpede bassystem, medregnet. Set i det lys, kræver det virkelig sin mælk at tage 1. pladsen, så lad os da lige give den en hånd

Dermed ikke sagt at Diva er en dårlig højttaler, den er bare på ingen måde fantastisk i mine ører...

Der er nogle grundparametre der skal være i orden, rent konstruktionsmæssigt, for at en højttaler kan være fantastisk god:

- Bruger man mere end en enhed, skal enhederne skal være monteret i fase, altså skal højttaleren læne bagover, forudsat diskanten sidder øverst og resten nedefter. Alternativt kan man sætte en ekstra plade under hhv. mellemtone og bas, for at få enhedernes akustiske centrum i samme afstand fra lytteren. Hvis dette ikke er tilfældet på en højttaler, kan du glemme alt om dybdeperspektiv pga. fasefejl...

- Kun rene 2-, 3-, 4-, og 5-vejs konstruktioner duer, da man ellers har 2 enheder der spiller samme frekvensområde, men i forskellig afstand fra lytteren = fasefejl.

- Der skal bruges 2.ordens eller 4. ordens Linkwitz-Riley filterteknik (akustisk) hvis der er tale om en 2-vejs, da disse filtre er de eneste der er i fase ved alle frekvenser. Ved brug af 1. eller 3. ordens filtre er resultatet - fasefejl.

-Ved 3-, og 4-vejs konstruktioner er kun Duelunds synkronfilter i fase ved alle frekvenser.

- Kabinettet skal være ordenligt dæmpet, og i min verden, er det ikke muligt at lave en fantastisk højttaler med basrefleks afstemning - her er trykkammer eneste vej frem (forudsat man altså vil have andet end en frontbaffel). Så er vi tilbage til fysikkens love igen  -  vil du have dyb bas, så er den stor højttaler, den eneste måde det kan lade sig gøre...

Så kigger vi på fysikkens love, så er der nogle fundamentale konstruktionsfejl i Diva, der gør, at den i min verden, ikke kan være fantastisk...

Men Søren skiver fantastisk, så man som læser virkelig bliver revet med, og jeg beundrer han entusiasme for Diva'erne, selvom jeg ikke deler den...

Well!
Den bedste højttaler jeg overhovedet kan forestille mig, vil egentlig give alle mulige tilbagemeldinger.

Mht. din oplevelse af basgengivelsen er jeg helt enig, den er ofte fedladen fra grand serien, men det har sin sammenhæng. Diva er en ht der ikke lige kører med håndbremsen trukket, derfor har man ofte indtrykket af enten en blæver bas eller en "bokket" og overkontrolleret ditto, alt efter hvilken amp der sidder på.
Mht. filtrering, så grunder dit synspunkt nok lidt mere i mangel på fantasi, for filtreringen i Diva er faseliniær.
Bassystemet i Grand serien er afstemt som lukket, og hvis man hellere vil det, så tåler de det, hvis din amp gør. Refleksen er afstemt til alene at hjælpe allernederst.
Og i øvrigt er du da velkommen til at forsøge dig mht impulsgengivelse op mod Divaen - i tell you - vær vågen. Den har de letteste og hurtigste basser der er lavet.
Mht. mine skriverier, så ændrer de ikke på lyden.

Men der SKAL være delte meninger om den, ellers er den jo bare sig selv, forstår du? Og det er den faktisk tæt på ikke at være - heldigvis.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Februar 2006 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:

Kubikkens skrive-stil er fantastisk, og flere her på forum tror dermed at Divaen er fantastisk. Det er den ingenlunde, men omvendt ikke en dårlig højttaler, blot en højttaler der blander sig i det gennemsnitlige felt..

Lytter man blot en anelse kritisk på Divaen, opfatter man straks dens mangler, uanset hvor meget monster man spænder for...ikke kun bassen, med sin manglende nuancering, er et problem. Diskanten har i høj grad sine begrænsninger med den megen lille båndbredde, og dertil manglende kobling til mellemtonen. Kædet sammen med mangel på "time alignment", opleves reduceret perspektiv, og betydelige mangler i lydbilledet.

Men det er da spændende læsning, når en  htèr lovprises i sådanne positive tekniske vendinger. Dog kan det undre, at der ikke sælges nærmest uanede mængder af en sådan veltrimmet speaker, hvis dens performence ligger bare tæt på lovprisningerne...

Den er da i hvert tilfælde 100% BÅTFRI og det er jo ikke så ringe endda!
Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 26 Februar 2006 kl. 20:29 | IP-adresse registreret  

blackhawk skrev:

@ copman

26.000,- kroner inklusiv moms.

se mere på http://www.duelundaudio.com/

Kan varmt anbefales, i mine øjne en af verdens bedste tovejs højttalere. Ekstremt dynamisk, men også meget kræsen for hvad du spænder foran den, hvilket i mine øjne er en force

Men jeg er jo som ejer nok ret farvet i mine betragtninger.

@ KvK

Undskyld at jeg hijacker tråden!

Du skal være velkommen, jeg lægger bestemt også gerne øre til en DCA konstruktion.

gl.jas
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
gl.jas skrev:

Kubikkens skrive-stil er fantastisk, og flere her på forum tror dermed at Divaen er fantastisk. Det er den ingenlunde, men omvendt ikke en dårlig højttaler, blot en højttaler der blander sig i det gennemsnitlige felt..

Lytter man blot en anelse kritisk på Divaen, opfatter man straks dens mangler, uanset hvor meget monster man spænder for...ikke kun bassen, med sin manglende nuancering, er et problem. Diskanten har i høj grad sine begrænsninger med den megen lille båndbredde, og dertil manglende kobling til mellemtonen. Kædet sammen med mangel på "time alignment", opleves reduceret perspektiv, og betydelige mangler i lydbilledet.

Men det er da spændende læsning, når en  htèr lovprises i sådanne positive tekniske vendinger. Dog kan det undre, at der ikke sælges nærmest uanede mængder af en sådan veltrimmet speaker, hvis dens performence ligger bare tæt på lovprisningerne...

Den er da i hvert tilfælde 100% BÅTFRI og det er jo ikke så ringe endda!

Og tæt på 100 % MUSIK-FRI, men ikke kompressions-fri

Til top Vis gl.jas's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gl.jas

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
Ghammel & Suhr skrev:
Bum-bum i kulkælderen hr. Auspufff, Respekt for de halvdøde, respekt for de halvdøde! Nutildags undgår Sürhlingen at blive afhentet til kremering ved hjælp af en pacemaker med tilhørende defilibrator. De nyeste modeller fås nu med rollatorbeslag, så man også kan få en smule frisk luft, når smog'en fra de cubanske cigarer bliver for tyk Det var ellers i sidste øjeblik, fordi Gnavlingen stod med det ene ben i urnen og det andet på en banaskræl. Og fruen var godt igang med at hæve livsforsikringen, men så fik hun ud af husholdningsalmissen også lov til at betale bedemanden for de kun delvis ubrugte remedier Tsk-tsk-tsk, hvorfor solgte du dog sådan et stykke dansk Guldalder hifi? Har ppp_dk truet med at han ellers ville pifte Tomos'en, eller hwa'? Eller tog han under nøgenlytningen piktogrammer til senere fildeling på Indernettet? Og hwa' bliver mon det næste, der ryger? Bimsen eller monster-amp'en? Problemet med printbanerne i Dali Detal er ellers nemt nok at løse. Et passende skvæt afkalker ned i tingesten, så er den klar. Mangler der stadig lige det sidste, så skyl efter med en flaske Arnbitter - en halv til Detal'en og en halv til halsen - så kan det ikke længere høres... hik! Nu skal man jo i disse politisk korrekte tider også helst sige noget pænt, så det vil jeg lade være med. Dog skal i al medfølelse og barmhjertighed indhostes, at Dali Detal skam gør det nydeligt. Parringen mellem den og så monsteret synes velvalgt og ikke helt uden bagtanker Med stadig levende aftenhilsen G&S
Som du dog kan jokke i det din gamle batteridrevne, pulserende gnavpot.Hvis du ikke passer på, så kommer jeg fandemig og lukker luften ud af din lille røde dameskøjte.Hvad har vi her manner - en gammel gift bandit, som er dybt afhængig af rettidig strømforsyning, og som lader sig transportere rundt i landet i en turboladet brystvorteerigator.Kan vi ikke lige få lov, at sørge i fred her i hovedlandet om jeg må be´?Et ord mere ,og jeg tager en alvorlig samtale med fruen omkring batteriudskiftningsrutinen i den dersens de*beep*libratorbandit.Håber du er i stødet for tiden PS!Min svoger har lovet, at han godt vil blande dig i møgsprederen, hvis fruen ikke kan finde et passende sted, at stille urnen. PPS! Hvis du skulle konvertere til islam før du havner i plovfuren, så har du mulighed for at selv at vælge, om det er gris eller kamel puhha du vil have selskab af

Gnæk-gnæk, jeg hører i min ørechokoladebolle, at Tomos-ekvillibristen er lidt øm i håndleddene, så kanske fruen nu også er blevet afsat på det ugentlige loppemarked?

Og nu da både Gravy'en og Divaneserne sikkert også er solgt, så vil Sürhlingen da gerne lægge billet ind på nogle CD'er... hvis de altså ikke også er væk. Bare du lover ikke at sende pengene til dem der JyllandsPesten

Hvis du ser dig godt for omme i Føtex, så har de nok noget dæjlig Denver, der passer lige ned i indkøbsvognen

Valgfriheden mellem divergerende puhha sættes der pris på, selvom forvandlingen fra Arnbitterkonserveret småkadaver til urneindhold endnu lader vente en smule på sig

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

roundsound
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 27 Februar 2006 kl. 00:32 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Acer skrev:
Hvor har du det fra at den er hård ?  

Som sagt er det kun en gisning, men kevlar er et utrolig hårdt materiale som samtidig er meget stærkt...

Ja kevlar er stift hvis det ligger støbt i en matrix som f.eks. epoxy

Det ville jo heller ikke være meget bevendt med en super stiv membran når der ikke er noget kantophæng

Til top Vis roundsound's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roundsound

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Februar 2006 kl. 06:56 | IP-adresse registreret  

gl.jas skrev:

Hvis BÅT er expansion, så så må jeg nok hellere undvære.

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 27 Februar 2006 kl. 07:49 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
gl.jas skrev:

Nu tror jeg sku i BÅTTER forbi de fleste  

Men bortset fra det. Kubikken er tydeligvis ikke herinde for at få venner og har markante holdninger, som han forsvarer efter bedste evne (den må man selv vurdere ) med saglige dokumentationer og et BÅT engang imellem. Modargumenter på samme høje teoretiske niveau kan jeg kun have respekt for ligesom Kubikken argumenter. De fleste andre som undertegnede kan egentlig kun udtale sig om hvordan et given komponent lyder. Det giver sjældent den vilde uddybende debat og det er tydeligvis tit den Kubikken søger. Det får folk op at stolene, iltteltene eksploderer visse steder, der efterlades en smule brændstof i udstødningen og når turboen slår til giver det en lille eksplosion og det er vel det der i sidste ende skal drive debatten.

At Kubikken udråber sig eget til noget af det bedste der findes er vel ikke så mærkeligt. Det er vel derfor, at han har købt det? Jeg synes nu ikke han er bleg for at bevise det ved at invitere folk på besøg. Skrivestilen er speciel og jeg ville nødigt undvære de grin den medfører - det kan man li' eller lade være, men det ændrer jo ikke på budskabet eller holdningen.

At Kubikken får andre folk til at købe noget fordi han siger det er godt, er vel op til en selv. Man skal da kunne tage imod råd og i sidste ende er vi jo alle voksne mennesker og ikke (for det meste) klanmembers  som gør hvad overkubikken skriver . At Kubikken er god i tråde og på PB til at råde folk er kun godt i mine øjne og jeg har selv fuldt hans råd fra tid til anden. Er endda blevet kalde Lars von Kubik til trods for, at det eneste vi har til fælles er HT og HTkabler, men det tager vi med et smil her i det sydsjællandske.

BÅT videre, men BÅT lige så vi andre fatter det

Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

kyhn
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004
Lokalitet: Jylland
Sendt: 27 Februar 2006 kl. 08:06 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:

Men bortset fra det. Kubikken er tydeligvis ikke herinde for at få venner og har markante holdninger, som han forsvarer efter bedste evne (den må man selv vurdere ) med saglige dokumentationer og et BÅT engang imellem. Modargumenter på samme høje teoretiske niveau kan jeg kun have respekt for ligesom Kubikken argumenter. De fleste andre som undertegnede kan egentlig kun udtale sig om hvordan et given komponent lyder. Det giver sjældent den vilde uddybende debat og det er tydeligvis tit den Kubikken søger. Det får folk op at stolene, iltteltene eksploderer visse steder, der efterlades en smule brændstof i udstødningen og når turboen slår til giver det en lille eksplosion og det er vel det der i sidste ende skal drive debatten.

At Kubikken udråber sig eget til noget af det bedste der findes er vel ikke så mærkeligt. Det er vel derfor, at han har købt det? Jeg synes nu ikke han er bleg for at bevise det ved at invitere folk på besøg. Skrivestilen er speciel og jeg ville nødigt undvære de grin den medfører - det kan man li' eller lade være, men det ændrer jo ikke på budskabet eller holdningen.

At Kubikken får andre folk til at købe noget fordi han siger det er godt, er vel op til en selv. Man skal da kunne tage imod råd og i sidste ende er vi jo alle voksne mennesker og ikke (for det meste) klanmembers  som gør hvad overkubikken skriver . At Kubikken er god i tråde og på PB til at råde folk er kun godt i mine øjne og jeg har selv fuldt hans råd fra tid til anden. Er endda blevet kalde Lars von Kubik til trods for, at det eneste vi har til fælles er HT og HTkabler, men det tager vi med et smil her i det sydsjællandske.

meget fint indspark, jeg er meget enig i de generelle betragtninger. Dog har jeg egentligt aldrig læst KvK udråbe noget til det bedste, ej heller hans eget grej. Det tætteste må være, noget han en gang kaldte for det mindst ringe  men stor, stor humor det gør altså forum sjovere
Til top Vis kyhn's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kyhn

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 27 Februar 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret  

L.B. skrev:
Kurt von Kubik skrev:
gl.jas skrev:

OK!
Så B-Å-T da!
Mht. argumentation, så er mit udgangspunkt altid, at den tekniske korrekte løsning osse er den der virker. Hvis det så ikke er tilfældet, så er det som regel fordi noget er overset, og så er det alligevel den teknisk korrekte løsning der virker. Det er bare så frygteligt ofte, at der fokuseres på helt enkelte og isolerede forhold, som i overdreven udførelse nærmest ødelægger alting, hvilket slet ikke er mærkeligt.
Et af de klassiske eksempler er den oprindelige lukkede B&W801 fra de tidlige firser. Den var målemæssigt ganske fantastisk, faktisk utroligt flad frekvensresponse. Den var af tiden en særdeles neutral gengiver, men impedanskurven var intet mindre end ondskabsfuld, hvilket fik den til at lyde klemt og unuanceret i næsten alle tilfælde, men det var jo i princippet ampsene, der ikke kunne klare mosten.
Egentlig var det jo en enøjet konstruktion, korigeret i ale neder og kanter, men totalt umulig at håndtere for det omgivende univers.
Nu om dage gør man ofte det samme, som f.eks. i amps hvor man klasker billige opamps i, som slet ikke kan drive kabler og efterfølgende trin, men som i sig selv måler som vidunderbørn.
Det resulterer meget ofte i en anden lyd end den man måler.

På højttalersiden kan man observere hårde membranmaterialer blive foretrukket. En smule alm. sund fornuft burde sige, at har du en ægte hurtig og kraftig motor, så vil den klaske til membranen, så selve klasket drøner igennem materialet langt hurtigere end den luft membranen skal flytte og ofte er dette ganske udæmpet. Hvis den slags ikke er ordentligt under kontrol, så siger det bare klonk eller i mildere tilfælde BÅT.
Ingen materialer er perfekte i den sammenhæng, men nogle lader sig bedre kontrollere end andre.
Den perfekte membran skal naturligvis have den egenskab, at hvis man dasker til den, så forplantes energien slet ikke, og resultatet er 0 lyd overhovedet, hvilket i praksis vil sige, at den i sig selv ikke transporterer energi overhovedet. Til gengæld er den fuldstændigt stiv og vægtløs og tåler belastningen med lethed. Men den slags hænger ingen steder og slet ikke på træerne - desværre.

Nogle af disse forhold vil jeg bare gerne gøre opmærksom på, eftersom intet for tiden er perfekt.
Det er mine amps eller Diva for den sags skyld heller ikke. Det hele er kompromisbelastet, men der er helt bestemt produkter der er væsentligt mere gennemtænkte end andre.
Her kunne jeg fremhæve adskillige, ligesom jeg kunne finde eksempler på hundedyre dimser, som bare er det pure opspind.

L.B.
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 05 April 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

Undertegnede ville lige høre "ham" om det er muligt at få et billede af den dersens Gravity forfra og fra siden eventuelt. Der er jo i forevejen fine billeder oppefra samt bagfra og intet må overlades til fantasien.
Til top Vis L.B.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af L.B.

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 30 April 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Kubik hvad har du nu i tankerne mht. cd og konverter da din Denon S1 er til salg?

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 30 April 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret  

JRGW skrev:
Kubik hvad har du nu i tankerne mht. cd og konverter da din Denon S1 er til salg?

Ja ser du!
Det er jo et vældig godt spørgsmål.
Jeg går først og fremmest efter at oprette en opampfri zone.
Jeg gider ikke flere opamps - ganske enkelt.
De må hedde hvad de vil - nu er det nok.
Dernæst beholder jeg da mine 3560´ere.
Men der skal et nyt DAC koncept ind i casa cm3, nu må vi se om det bliver vort eget, eller om jeg skal omkring noget andet først.

PS!
Kan du nævne mig nogen der er fri for opamps og som heller ikke er rørbestykkede ud over Denons egen DAS1?

JRGW
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 30 April 2006 kl. 23:54 | IP-adresse registreret  

Næ det kan jeg ikke,tænkte om du ikke var hoppet på Benchmark dac'en men det er åbenbart ikke tilfældet.

De opamps har det med at hoppe ned i udstyret de er næsten ikke til at holde fra døren.

Sandheden er ikke nødvendigvis det man syntes den burde være...
DIY Thel:http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=62872
Til top Vis JRGW's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JRGW

Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 01 Maj 2006 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

What, sælger du din S1. For syv Søren da, det må absoludt være ugens største nyhed. 

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 Maj 2006 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

JRGW skrev:

Næ det kan jeg ikke,tænkte om du ikke var hoppet på Benchmark dac'en men det er åbenbart ikke tilfældet.

De opamps har det med at hoppe ned i udstyret de er næsten ikke til at holde fra døren.

Bent Smart kan visse ting, men nej.
Det er ikke mig i længden, opfører sig dog for en del som en S1, dog har S1 klart mere pondus end DAC1. Men så kommer alt det her Analog devices ind over det hele, hvilket i først eomgang er fint, men næj!

Og ja de op-amps har det med at yngle som lus.
Desværre kan jeg ikke nævne bare én jeg synes er fed.
Og de sidder altså også i dCS grej og jeg skal komme efter dig, der er næsten igen steder, hvor man elegant er gelejdet udemom de bæster - jo ind imellem i rørkonstruktioner, men for det meste bruger de op-amps i I/V konverteringen.

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 01 Maj 2006 kl. 00:18 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
What, sælger du din S1. For syv Søren da, det må absoludt være ugens største nyhed. 

Jeg mener da ellers at Daisy´s gravhund slog en royal prut forleden.
Næh! now is now som en klog mand engang sagde.
Den har tjent mig vel og jeg har bestemt holdt af den, nu håber jeg en anden kan bruge den ligeså godt. Den er bestemt nice, selvom betjeningen er lidt langsommelig.

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 01 Maj 2006 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Ikke Slipsefyr skrev:
What, sælger du din S1. For syv Søren da, det må absoludt være ugens største nyhed.

Vidste du ikke det?

Noget af det sidste på listen er: Keld & Hilda's samlede værker, en stavblender, et kun lettere brugt speculum og en sammenbygning af en Tomos af ældre model (skal have nye dæk) og en rollator

Bimsen, kone og børn er for længst væk, så det er med at holde sig til, hvis man skal nå det store kælderudsalg

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

<< Forrige Side af 90 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes