| Forfatter |
|
kyhn Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 13:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor mange af de impoterede T-amp spiller egentligt i dag? min er dør, og jeg kender en mere der er afgået ved døden, så det er 2/3 dele af dem jeg kender til! statistiskt lavt grundlag, jeg ved det godt, men er der grund til bekymring?
|
| Til top |
|
| |
sjorslev Forum Bruger

Tidl. Jumon Audio
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 815
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt om 2 stk. så det er minimum 4 stk. af de 35 der kom hjem i sin tid. Selvom det ikke helt er 2/3, så er mere end 10% i fejlprocent da også for meget. Men det kommer selvfølgelig også an på om man har været inde og lodde om i dem, for så forøges mulighederne for afbrænding selvfølgelig. Min egen urørte virker endnu.
Men under alle omstændigheder er det ikke den mest imponerende fejlrate. __________________ hilsen sjorslev
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 14:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, der er ringe!
Det sjove er, at den jeg kender til der spiller, er den eneste af dem som er modded. måske keyword er køling af chippen? han har nemlig en fin lille køleprofil på
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 17:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm... tror jeg har brændt indgangen af på min men selvforskyldt da jeg vist kom til at eksperimentere lidt for meget, og hev ledninger af og på med strøm på... 
Men har tit overvejet at købe byggesættet, med samme kreds, for den lyder jo fantastisk 
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
micma18 skrev:
|
hmm... tror jeg har brændt indgangen af på min men selvforskyldt da jeg vist kom til at eksperimentere lidt for meget, og hev ledninger af og på med strøm på... 
Men har tit overvejet at købe byggesættet, med samme kreds, for den lyder jo fantastisk  |
|
|
Ja jeg har netop sammen tanker  , jeg kunne godt lide lyden, til prisen et kæmpe hit  , men gider ikke købe en mere, hvis de dør på stribe!
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 09 November 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have T-ampen liggende i et par år, har jeg endeligt fået taget mig sammen til at afprøve den med en bedre strømforsyning, kabinet ht-terminaler, phonobøsininger. Strømforsyning er udført med 12 V batteri og et par 4 polet jensenlytter.
jeg benytter den i et aktivtsystem med en delefrekvens på 200 hz, her kan jeg kun sige den lyder nu chokerende godt.Og her taler vi om en forstærker der kan laves for under 1000 kr .
MVH
|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger

|
| Sendt: 09 November 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andre skrev:
|
Efter at have T-ampen liggende i et par år, har jeg endeligt fået taget mig sammen til at afprøve den med en bedre strømforsyning, kabinet ht-terminaler, phonobøsininger. Strømforsyning er udført med 12 V batteri og et par 4 polet jensenlytter.
jeg benytter den i et aktivtsystem med en delefrekvens på 200 hz, her kan jeg kun sige den lyder nu chokerende godt.Og her taler vi om en forstærker der kan laves for under 1000 kr .
MVH
|
|
|
ja, den er ret sjov, så jeg måtte også lige have en ny da den anden døede  min spiller også på batteridrift, og har fået et par RCA bøsninger, men er ellers umodded
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 09 November 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg køber sku også en. Sådan en må man da ha. 
De har også lavet en storebror til den. Men jeg holder mig til legetøjsafdelingen.
TNT anbefaler vist at man bruger en DC adaptor.
|
| Til top |
|
| |
André Jensen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 01 September 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2153
|
| Sendt: 09 November 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ellers er der mulighed for at købe tripath som bygge sæt fra www.41hz.com. Personligt overvejer jeg deres 4 kanals model.

Den er er da sød.

MVH
|
| Til top |
|
| |