Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 18:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: sanyo z3 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 22:52 | IP-adresse registreret  

http://www.digitalo.de/index.php

1.526,99 € + 29,00 €(fragt) * 7,5 = 1166,925 kr.
(Så blev fragten rettet til det rigtige beløb)

https://www.technikdirekt.de

1.543,00 € + 22,00 €(fragt) * 7,5 = 11737,50 kr.

Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer

khammeru
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 08 Februar 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret  

Hejsa - Husk at vælge Dänemark hos digitalo, ellers får du fragtprisen for Tyskland, som rigtig nok er 9.90 €.

Jeg har bestilt en Z3 hos digitalo i går. Det koster 29 € via efterkrav - mener ikke at man kan bestille på efterkrav hos technikdirekt.

Jeg syntes alligevel at det er pengene værd med efterkrav. Ik' så rart at sende næsten DKK 12.000 afsted i forvejen, til en biks man ikke kender i Tyskland.

Man skal bekræfte sin bestilling ved at udfylde en formular, som de sender via email. Den vil de så have via fax, men jeg skannede den ind, fyldte ud, og sendte tilbage via email. Det accepterede de.

De sender med ups, og jeg kan se at de forventer at levere i morgen. Ups tager ikke kreditkort, så man skal have DKK eller € ved modtagelsen.

Glæder mig som en lille los til at få skudt et billede op på væggen....

Den er for lækker, lækker - lækker ...!

/Kim H.
Til top Vis khammeru's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af khammeru

per_zk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 09 Februar 2005 kl. 09:35 | IP-adresse registreret  

Jeg ser da ikke den store risiko ved Visa betaling. Hvis du ikke modtager varen på trods af betaling, kan du få dit pengeinstitut til at afvise betalingen.
Til top Vis per_zk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af per_zk Besøg per_zk's Websted

khammeru
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Februar 2005 kl. 09:40 | IP-adresse registreret  

Ja - det har jeg også hørt dem sige. Meeen pengene bliver hos mig indtil varen er leveret - basta. Stoler ikke rigtig på bankerne.

Er der nogen der har prøvet at afvise en Visa betaling?

/Kim

eltojo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2005
Sendt: 09 Februar 2005 kl. 10:59 | IP-adresse registreret  

Har købt receiver fra Tyskland og betalte det ved levering. Man behøver ikke betale til UPS-mand, bare hent vare fra dit lokale postkontor næste dage, de modtager kreditkort

Jeg bestilt en subwoofer fra Finland d. 26.1 og pengene blev flyttet først 4.1 og nu sidder jeg her og venter at de leverer varen... fra nu af "pengene bliver hos mig indtil varen er leveret - basta", gider ikke være bekymret om jeg få varen eller ej og hvornår den kommer osv... specielt hvis det gælder om lidt mere penge, som med projektor jeg skal snart bestille.

Til top Vis eltojo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af eltojo

Adam
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004
Sendt: 09 Februar 2005 kl. 11:19 | IP-adresse registreret  

khammeru skrev:
Ja - det har jeg også hørt dem sige. Meeen pengene bliver hos mig indtil varen er leveret - basta. Stoler ikke rigtig på bankerne.

Er der nogen der har prøvet at afvise en Visa betaling?

/Kim

Kreditkort er den sikreste måde at betale på. Alle former for bedrag erstattes af bankerne. Efterkrav derimod er ikke så sikker som du tror, da man bare kan sende et stykke skrotjern i en papkasse. Du må nemlig ikke åbne pakken før du har betalt.
Til top Vis Adam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Adam

khammeru
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 09 Februar 2005 kl. 11:33 | IP-adresse registreret  

Hvad så hvis - jeg bestiller en projektor, betaler med Visa, modtager den, og siger til banken, at jeg har modtaget skrotjern? Får jeg så pengene tilbage?

Jeg tror nu ikke at betaling med Visa er en pind mere sikkert. Pr. efterkrav har man dog kontrol over sine penge, indtil der er leveret en "vare".

Men det er jo op til den enkelte - hvordan man bedst får sin nattesøvn.

/Kim H.

Beezer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juli 2003
Sendt: 12 Februar 2005 kl. 18:22 | IP-adresse registreret  

khammeru skrev:
Hvad så hvis - jeg bestiller en projektor, betaler med Visa, modtager den, og siger til banken, at jeg har modtaget skrotjern? Får jeg så pengene tilbage?

Reglerne er at leverandøren/butikken skal dokumentere at varen er leveret. Dette gøres ved at de/UPS opbevarer leveringssedlen, som du underskriver ved modtagelsen. Jeg har selv en indsigelse kørerne overfor et internetfirma i USA, hvor jeg købte for 3500kr. Banken har, efter reglerne, midlertidig godtgjort de 3500kr. på min konto ind til de får dokumentation fra leverandøren på at jeg har modtaget varen. Såfremt de ikke kan levere denne vil jeg kunne beholde mine penge.

Til top Vis Beezer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Beezer

Insaniac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 December 2004
Sendt: 25 Marts 2005 kl. 12:43 | IP-adresse registreret  

Tror Zarsen.de er det billigste sted pt. Der koster den 10350kr inkl levering til DK.

Dog synes jeg stadig det er mange penge. Langt flere penge end hvad jeg forventede at give da jeg besluttede mig for at købe projektor.

Har også haft kigget på en SP4805, men sammenlignet med min gamle dataprojektor Infocus LP735, som jeg gav 3500kr brugt for, så synes jeg godt nok ikke den SP4805 er de lige knap 10.000kr bedre. Selvfølgelig var der forskel i billedet, men sq ikke 10.000kr forskel  Dog var den selvfølgelig noget mere lydløs.

Det er sq svært at finde en projektor. Vil jo helst have en god en i prisklassen til max 8k, da jeg jo også skal have lærred til. Mit budget er nemlig max en 10-12k inkl lærred, som skal være omkring de 80".

Til top Vis Insaniac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Insaniac

keibsø
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Oktober 2004
Lokalitet: Fyn Øst
Sendt: 27 April 2005 kl. 11:45 | IP-adresse registreret  

Til top Vis keibsø's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keibsø

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes