Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 08:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Tv til 10.000 kr: Hvad skal jeg købe? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bjørn B
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 August 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 20 Januar 2005 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Bjørn B skrev:
og alt var lækkert lige ind til at det var noget som bevægede sig hurtigt hen over skærmen, magen til pixellering skulle man lede længe efter, føj da, store pixelkasser, det var slet ikke til at overse, jeg troede det var løgn aldrig om jeg ville smide 10K for sådan en omgang Pixelfis,

Som jeg har skrevet om i den tråd Zanetti linkede til, så er det ikke noget Philips er alene om - tværtimod er problemet _mindre_ på 9509 end på PD30/50 i Acuity mode, og på de nyeste Sony modeller (FQ86 f.eks.). Det skyldes bevægelseskompensationen, og kan man ikke leve med dét, så må man købe et tv uden bevægelseskompensation, eller såvidt muligt slå det fra.

Hej Otto.

Som jeg skrev i det indlæg hvor du "Quoter" fra, skrev jeg jo også at jeg ikke kunne udtale mig om Panasonic da jeg ikke har set det i aktion, syns bare det var for meget af det gode i et 10K tv, men ok hvis både Sony og Panasonic har samme problem, ja så er der sgu noget galt, jeg vil ikke kunne holde ud af at se film i så ringe en kvalitet, når alt andet er mere eller mindre perfekt, hvorfor kan de så ikke også gøre resten lige så godt...

Til top Vis Bjørn B's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bjørn B

Lytteren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 21 Januar 2005 kl. 04:31 | IP-adresse registreret  

At problemet skulle være spec. stort på Panasonic TX-36PD50F forstår jeg ikke, idet, jeg selv har denne model, hvis man mener, man ikke kan leve med det, ja så er det jo meget enkelt, afbryd denne funktion, og sæt den til 100Hz i stedet …!

Den på tilbud, fik jeg at se ud fra almindelig interesse, og til den pris får man meget, når man tænker på hvad disse ”stor” skærm CRT Tv har kostet for bare 2 års siden, ja så taler det vel for sig selv.

Neg skal man tale om virkelige store problemer med Panasonic, ja så er fjernstyringen mildt sagt noget bras, skal pege direkte på Tv’et før den virker (!!) dårlige taster etc. som jeg har sagt i en anden tråd, så er tilslutningen lavet forkert, der er kun to scart stik på TX-36PD50F som giver mulighed for RGB, men bruger man som jeg ”YUV” indgang, ja så virker Scart indgang 4 ikke mere…! derefter er der kun Scart indgang 1 tilbage, som kan køre RGB, meget smart ikke …!

Selve Tv bordet er heller ikke lavet for godt, det er umuligt at få plads til store hifi forstærker, en ”god” stor center højttaler kan heller ikke være der, heldigvis køre jeg kun med to kanaler, men det vil hurtigt give store problemer, hvis jeg skulle havde andet i gang.

Mvh.

”Lytteren”.

Til top Vis Lytteren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lytteren

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes