| Forfatter |
|
Don Räß Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 548
|
| Sendt: 08 Februar 2005 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes baby så landede mine kabler
Jeg har endnu ikke fået lyttet så meget men det lyder slet ikke så skidt endda. Kablerne er er meget fin kvalitet, men meget stive og lidt besværlige at arbejde med (specielt når de skal op i brønden på en eAR Two), men nu sidder de og der bliver de.
De røg i øvrigt lige igennem tolden ;)
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1186
|
| Sendt: 08 Februar 2005 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Räß skrev:
|
Jeg har endnu ikke fået lyttet så meget men det lyder slet ikke så skidt endda. Kablerne er er meget fin kvalitet, men meget stive og lidt besværlige at arbejde med (specielt når de skal op i brønden på en eAR Two), men nu sidder de og der bliver de.
De røg i øvrigt lige igennem tolden ;) Hmm - det kan man vel ikke regne med hver gang  |
|
|
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 493
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
ved ikke helt hvad det kan være. der er kommet brev fra DHL om at der kommer en pakke til mig i morgen, nogen der mon ved hvad det eventuelt kan være? 
Men i kan jo lige sende en pm, så kan det ske jer fra Århus/Silkeborg egnen kan få noget i morgen :-P end hvad det så end er der kommer med DHL 
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Don Räß skrev:
|
|
|
|
Hvad synes du så efter du har haft dem en god uge snart.....
|
| Til top |
|
| |
jetz Forum Bruger

Bruger siden: 03 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
syska skrev:
|
ved ikke helt hvad det kan være. der er kommet brev fra DHL om at der kommer en pakke til mig i morgen, nogen der mon ved hvad det eventuelt kan være? 
Men i kan jo lige sende en pm, så kan det ske jer fra Århus/Silkeborg egnen kan få noget i morgen :-P end hvad det så end er der kommer med DHL 
|
|
|
Perfekt! Du skriver bare en PM, når de er landet. Du må også gerne skrive en pris, så man ved hvor mange kontanter man skal have med ved afhentning
|
| Til top |
|
| |
Don Räß Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
syska skrev:
Don Räß skrev:
|
|
|
|
Hvad synes du så efter du har haft dem en god uge snart.....
|
|
|
En lille uge fik dem tirsdag ;)
Jeg synes helt sikkert godt om dem. I starten var jeg lidt usikker på dem, det var som om de mudrede mit lydbillede lidt. Jeg har nu vendet mig til dem og jeg tror det er et spørgsmål om at de spiller kraftigere bas og det har lige krævet en tilvending.
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 19:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe, ja, var lige ved at tro du havde haft dem længere tid, men så passer det jo meget godt med min gæt, men damm, synes den her uge er gået langsom 
Men weekenden skal nok bliver sjovt med en masse film og musik.... ahhhh, sådan skulle livet være hver eneste dag 
Men nok om det, arbjdet kalder....
// i'm ouT
|
| Til top |
|
| |
KaZZ Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 460
|
| Sendt: 10 Februar 2005 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaaaa... Det kan jeg lide det du skriver syska... Dog er der lige en vej til ama´r før de er i hus!!! Det er da lækkert at høre (Dag´en hvor man er blevet svend!!! )
Ps.. har send dig en pm... __________________ Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 26 Februar 2005 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
HVAD SYNES I OM DEM???
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 26 Februar 2005 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv det! , men ok, det har du jo gjort.....
jeg kan virkelig godt lide det, meget dynamisk, men samtidigt uden at detaljerne drukner.
det er dog ikke helt neutralt, men jeg skal nok have nallerne i et mere neutralt setup end mit eget for at afgøre det. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Don Räß Forum Bruger

|
| Sendt: 27 Februar 2005 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er blevet så glad for mit Yellow cable at jeg har bestilt et White cable
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle der nu har fået TMC kabler - jeg synes at I er meget stille med hensyn til jeres kabler...
kan vi ikke få en evaluering af "projektet" - og ikke mindst kablerne, nu hvor de burde være kørt ind Har det været al besværet/pengene værd?
I virker ikke særlig opstæmte efter jeres anstrengelser 
På forhånd tak 
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der vil komme mere info når jeg har fået testet mod mit gamle, på mit nye anlæg jeg er ved at skrabe sammen... mangler effekt lige nu, og skal senere have cd, men så skulle det meste være på plads, men der skal nok komme noget....
// ouT
|
| Til top |
|
| |
Go4it Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Marts 2005 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
syska skrev:
|
Der vil komme mere info når jeg har fået testet mod mit gamle, på mit nye anlæg jeg er ved at skrabe sammen... mangler effekt lige nu, og skal senere have cd, men så skulle det meste være på plads, men der skal nok komme noget....
// ouT |
|
|
Fint nok - jeg fornemmede bare at I var en "stor" flok meget begejsteret TMC freaks (i hvert fald inden købet) - og i den forbindelse savner jeg en masse positive posts...
|
| Til top |
|
| |
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 24 Marts 2005 kl. 00:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjah, jeg kan se at der ikke er mange udover mig der kommer med feed back....
jeg går ud fra at turen til odense er lidt lang, såååå....men du kan jo evt. kontakte Dolkin, han har TMC hele vejen rundt mener jeg, og er lige så begejstret for dem som mig. og så bor han i KBH----
faktisk tror jeg de vil stå sig godt til ice power, men det finder jeg ud af om et par dage. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
syska Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Marts 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det hele ender måske ud i at folk ikke at så vilde med at skrive, men lytter til musik i stedet for at skrive en masse. Da jeg er forholdsvis ny, skal jeg jo have jo lave en A/B test for helt præcis at kunne sige hvor meget der er blevet bedre.
Men bedre er det i hvert fald blevet....nu mangler jeg bare amp, har en Audia Flight One hjemme lige for tiden, men den er sq nok for dyr, så jeg ender nok meget noget billigere, men hvad ved jeg ikke helt endnu....
og lige lidt savle savle til Kim Olsen:

|
| Til top |
|
| |