Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 02:42   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: AudioSound.DK (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
veddum-manden
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 23 Marts 2005 kl. 13:39 | IP-adresse registreret  

fantastisk de holdte da hvad de lovede denne gang... fik den ind af døren idag :)

hifido
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Januar 2005
Lokalitet: Øerne
Sendt: 23 Marts 2005 kl. 13:49 | IP-adresse registreret  

Veddum-manden skrev:

fantastisk de holdte da hvad de lovede denne gang... fik den ind af døren idag :)

Ja....jeg kan få tingene til at ske.....! Ha, ha, ha..! Har også lige sørget for at KDUUS fik kontakt til dem, så han får sine penge retur...! De skal bare hjælpes lidt på vej..! De er faktisk flinke nok..! De har bare lidt for travlt, så sometider smutter det lidt for dem....!

Mvh. Hifido

Til top Vis hifido's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hifido

MichaelJDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004
Lokalitet: Vestjylland
Sendt: 25 Marts 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret  

Jeg har handlet med dem én gang, og vil ikke være bange for at handle med dem igen.

Jeg oplevede hurtig mail-besvarelse, god leveringstid og varen var pakket ordenligt ind - så jeg vil kun anbefale dem.

Til top Vis MichaelJDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MichaelJDK Besøg MichaelJDK's Websted

veddum-manden
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Marts 2005 kl. 17:56 | IP-adresse registreret  

MichaelJDK skrev:

Jeg har handlet med dem én gang, og vil ikke være bange for at handle med dem igen.

Jeg oplevede hurtig mail-besvarelse, god leveringstid og varen var pakket ordenligt ind - så jeg vil kun anbefale dem.

ja de er bare lidt træls hvis dine ting går i stykker :)

Kduus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juli 2004
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 26 Marts 2005 kl. 19:43 | IP-adresse registreret  

hifido skrev:

Veddum-manden skrev:

Ja....jeg kan få tingene til at ske.....! Ha, ha, ha..! Har også lige sørget for at KDUUS fik kontakt til dem, så han får sine penge retur...! De skal bare hjælpes lidt på vej..! De er faktisk flinke nok..! De har bare lidt for travlt, så sometider smutter det lidt for dem....!

Mvh. Hifido

Det er fuldstændig korrekt det hele, de er rigtig flinke til at få noget solgt og gode til at holde folk nede på jorden selvom man har ventet i 4 måneder. Selvom jeg kan spare 1500 kr. ved at købe den nye surroundreceiver i audiosound jeg skal have, gør jeg det ikke da jeg ved at hvis det går i stykker skal jeg vente i 4 måneder inden der sker noget igen + jeg først skal til at finde kontakt med en flinker mand som Hifido. Derfor betaler jeg gerne 1500 kr. mere for at hente den fra TC. Og endnu engang tak for hjælpen Hifido

Det er bedre at have styr på basserne end at have basser på styret
Til top Vis Kduus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kduus

veddum-manden
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Marts 2005 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

Kduus skrev:
hifido skrev:

Veddum-manden skrev:

Mvh. Hifido

Det er fuldstændig korrekt det hele, de er rigtig flinke til at få noget solgt og gode til at holde folk nede på jorden selvom man har ventet i 4 måneder. Selvom jeg kan spare 1500 kr. ved at købe den nye surroundreceiver i audiosound jeg skal have, gør jeg det ikke da jeg ved at hvis det går i stykker skal jeg vente i 4 måneder inden der sker noget igen + jeg først skal til at finde kontakt med en flinker mand som Hifido. Derfor betaler jeg gerne 1500 kr. mere for at hente den fra TC. Og endnu engang tak for hjælpen Hifido

sparede kun 600 :P

BoomBoy
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 15 Juli 2005 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

dalle skrev:
audiosound er total dårlige til at svare på mails. Har sendt til dem flere gange uden at få svar. Virkelig uprofessionel! Så jeg købte i Tapeconnection i stedet hvor der også er 3 års garanti.
Hvis du vil købe på den måde kan du næsten ligesågodt købe i Tyskland og spare endnu mere. Det ville jeg gøre hvis jeg ikke valgte TC.
  Jeg har kun god erfaring emd deres mail-besvarelser.... de skal bare have en huske mail engang imellen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes