Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 18:41   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: KT Radio KBH (dårlig oplevelse) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Maj 2003
Lokalitet: Aalborg
Status: Offline
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

Kim Jensen skrev:
Kender ikke KT Radio. Men jeg vil da lige fortælle at jeg efter at have prøvet en Sony HDD optager fra TC Århus i 10 dage, blev enige med fruen om at pengene kunne anvendes bedre. Efter bedste evne blev alt pakket ned  og returneret. De modtog uden bøvl og sure miner og de skrev tilmed en check straks. Se det kalder jeg service - jeg vender tilbage ;-)

Forskellen er, som nævnt, at vi stadig giver 14 dages fuld returret, sådan som de fleste butikker i branchen har gjort i lang tid. Derfor er der ikke så meget at diskutere i dén sag, hvis varen ikke er tilfredsstillende kan man få - alle - pengene tilbage. Præcis som hvis varen var købt på nettet, hos os eller ethvert andet sted. Vi vælger bare at stille kunden ens, uanset om han handler i butikken eller på nettet. Det er bare vigtigt som forbruger at være klar over at denne ret til at returnere en vare ikke er en selvfølge, hvis man bevæger sig ind i en butik, hvis ikke butikken reklamerer med det. Og dette gælder uanset om der er tale om en demovare eller ej Jeg kan ikke se problemet i, hvorfor en forhandler ikke vil/kan bytte en demoprodukt til noget andet, hvis kunden ikke er tilfreds med den. . Derfor, hvis butikken ikke reklamerer med returret, og man ikke har lavet en aftale om andet, så er butikken naturligvis i sin gode ret til at nægte at tage varen retur. At man så som kunde kan synes det er dårlig service, og som jeg være uenig i hvorvidt det er en god idé at undlade denne service, det er så en anden ting. Men man har altså som forbruger selv ansvaret for at undersøge hvorvidt en butik yder en service der rækker ud over lovens krav. Man kan ikke komme bagefter og tude over at man havde forventet noget andet bare fordi _andre_ butikker tilbyder det. Derfor synes jeg det er forkert at beklage sig over den specifikke situation, da butikken blot har holdt sig til den aftale de har indgået. Ligesåvel som en butik skal overholde sine aftaler, så må kunden også gøre det. Noget andet er så at man kan diskutere betingelserne på et mere grundlæggende niveau. Jeg synes ikke det på nogen måde er sindsoprivende at en butik holder sig til betingelserne, dét jeg synes er sindsoprivende er at så mange butikker vælger at have nogle betingelser der skubber kunderne direkte i armene på det marked som selvsamme butikker har så travlt med at beklage sig over løber med salget: Nemlig internet-butikkerne.

Der er sgu for meget tudefjæs over radiobranchen Otto du har en god selverkendelse (på branchens vegne), den ene halvdel sidder i hjørnet og græder snot over at markedet bliver supermarked-ficeret, den anden leger sprællemand og forsøger at overbevise folk om at de skal betale mere for varerne end på nettet for at være flinke, så den stakkels hifi-sælger kan få råd til afdragene på BMW'en. Hvis der var flere der tog sig sammen og koncentrerede sig om at tilbyde kunderne noget de ikke kan få i supermarkeder og i net-butikker - i stedet for at tilbyde MINDRE i et forsøg på at holde omkostningerne nede - så kunde det jo være at kunderne rent faktisk gad komme i butikkerne. Det kalder jeg nytænkning, hvilket er meget vigtigt, hvis man vil overleve konskvenserne af globaliseringen.

Jeg synes personligt at det er en meget stor ting at vi her i Århus er 6 butikker der, på tværs af indbyrdes konkurrence, kan finde sammen om at arrangere en messe der har til formål at vise folk hvad det er for oplevelser der kan hentes ved at gå ned i en _rigtig_ hifi-forretning når der skal købes grej.

Til top Vis keyvan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af keyvan

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Februar 2006 kl. 10:12 | IP-adresse registreret  

Mercury skrev:

Kære Hifi-ven,

Ærgeligt, men grib nu lidt i egen barm(i mangel af bedre).

Du har ikke nogen rettigheder ud over dem der står i købeloven.

Du har fortrudt din handling, forståeligt nok da du ikke har været precis nok i din egen behovsanalyse. Det ved du ikke noget som helst om, tværtimod vil jeg påstår at han har givet udtryk for sine behov, men er blevet vildledt af sælgeren.

Forretningen skal naturligvis ikke acceptere at tabe penge på din fejl. Hvorfor tror du at en forretning vil tabe penge på et demoprodukt? (De har jo solgt ham en demomodel.)

Det lyder som om i har haft svært ved at kommunikere, måske har du ikke følt de har forstået dig, men hvem er det så som skal sige stop inden i handler?

Hvis du havde sagt at du er i tvivl og spurgt hvad man kunne gøre ved det ville du sansynligt have fået tilbudt en ordning med nogle dage som buffer Du lyder som om du har et godt kendskab til forretningsmetoder hos KT Radio (Du er måske ansat der), kan du helt ærligt sige til dig selv at du bad om det? Han har fået en demomodel med hjem og den burde han nemt bytte til noget helt andet mener jeg.

Hvor stort et nedslag vil du mene man som kunde skal have for at købe et "næsten ubrugt" Hvad mener du med en næsten ubrugt?  eksemplar af en vare? Det er det tab du ønsker forretningen skal påtage sig Hvilket tab taler du om, forretningen vil ikke tabe mere på et demoprodukt, det er jo lige meget om et demoprodukt står i en forretning eller hjemme hos en kunde (Taber den måske mere i værdi bare fordi den står hjemme ved en kunde i et par dage end hvis den var i forretningen), er det rimeligt når du ikke selv har gevet dem chansen for at komme dig imøde inden fejlen blev begået?

Mit råd til dig er "sig hvad du tænker" så skal i  nok komme overens.

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 13:43 | IP-adresse registreret  

keyvan skrev:
Otto, TC skrev:

Hvis der var flere der tog sig sammen og koncentrerede sig om at tilbyde kunderne noget de ikke kan få i supermarkeder og i net-butikker - i stedet for at tilbyde MINDRE i et forsøg på at holde omkostningerne nede - så kunne det jo være at kunderne rent faktisk gad komme i butikkerne.

Det kalder jeg nytænkning, hvilket er meget vigtigt, hvis man vil overleve konskvenserne af globaliseringen.

Alene dét at det kan kaldes nytænkning synes jeg siger en hel del om hvor slemt det står til... Det burde da være en selvfølge.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

keyvan skrev:
Han har fået en demomodel med hjem og den burde han nemt bytte til noget helt andet mener jeg.

Det er LIGE MEGET hvad man mener og ikke mener om hvordan en given butik skal drive butik. Dét der betyder noget er hvordan _butikken_ mener butikken skal drives (og så hvad lovgivningen siger). Det er kundens eget ansvar at kontrollere hvilke forhold der gør sig gældende ud over de krav lovgivningen sætter, gør man ikke dét så kan man ikke forvente mere end købeloven garanterer. Jeg mener helt oprigtigt ikke det er dårlig service af butikken, de følger bare egne retningslinier. Så må man vurdere om man vil handle i en butik der har nogle bestemte retningslinier, men jeg synes ikke man som kunde bør forvente at få særbehandling, blot fordi man ikke gad undersøge forholdene i butikken _før_ man lagde kronerne på bordet. Man kan ikke hverken forlange eller forvente at en bestemt butik skal yde en service udover hvad købeloven garanterer. Man skal vælge butikken til eller fra, ud fra den service de yder, men jeg mener ikke det er fair at ville bestemme over hvilken service butikken skal tilbyde, og jeg mener ikke det er fair at beklage sig over at butikken følger lovgivningen, og ikke mere.

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 25 Februar 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

jero

Jeg skriver ikke at kunderne som udgangspunkt er nogle fjolser, slet ikke - men jeg skriver, vi kan være det, og det giver en helt anden mening. Og jeg skriver det som kunde uden at have relationer til branchen.

Men i relation til emnet, så tror jeg alle oplever, at uanset forretning så bruger de altid de bedste CDer til demo, ligesom vi selv har en evne til at gøre det samme. Personligt medbringer jeg altid de vanskeligste CDer og anvender som udgangspunkt og reference, og slutter af med det mere lette som er lavet til at lyde godt.
I opfattelsen af lyd og god lyd, er der mange parametre som spiller ind, derfor er der også så stor uenighed om hvad god lyd er - og måske også derfor gode og dårlige oplevelser. Men hvis man selv medbringer sit musik og lytter, og derefter handler ud fra det hørte, så kan jeg bestemt ikke finde anledning til at bebrejde sælger noget.
Man må være lidt på forkant med at sådan ser verden ud, og man ikke kommer gratis til noget, ligesom man ikke kan kaste alle de dårlige oplevelser / lydoplevelser over på andre, og sige det er deres skyld, slet ikke hvis man selv har opsat rammerne for det der skal lyttes på og om man vil indgå en handel.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl

keyvan
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 25 Februar 2006 kl. 15:59 | IP-adresse registreret  

Otto, TC skrev:

keyvan skrev:
Han har fået en demomodel med hjem og den burde han nemt bytte til noget helt andet mener jeg.

Det er LIGE MEGET hvad man mener og ikke mener om hvordan en given butik skal drive butik. Dét der betyder noget er hvordan _butikken_ mener butikken skal drives (og så hvad lovgivningen siger). Det er kundens eget ansvar at kontrollere hvilke forhold der gør sig gældende ud over de krav lovgivningen sætter, gør man ikke dét så kan man ikke forvente mere end købeloven garanterer. Jeg mener helt oprigtigt ikke det er dårlig service af butikken, de følger bare egne retningslinier. Så må man vurdere om man vil handle i en butik der har nogle bestemte retningslinier, men jeg synes ikke man som kunde bør forvente at få særbehandling, blot fordi man ikke gad undersøge forholdene i butikken _før_ man lagde kronerne på bordet. Man kan ikke hverken forlange eller forvente at en bestemt butik skal yde en service udover hvad købeloven garanterer. Man skal vælge butikken til eller fra, ud fra den service de yder, men jeg mener ikke det er fair at ville bestemme over hvilken service butikken skal tilbyde, og jeg mener ikke det er fair at beklage sig over at butikken følger lovgivningen, og ikke mere.

Nu var det ikke min mening at fortælle hvordan en butik som KT skal drives, jeg har heller ikke beklaget noget og vil heller ikke fortælle hvilket service KT skal yde.

For mig er det ganske logisk at en butik med glæde vil bytte den solgte demoprodukt med noget helt nyt. (Man tjener jo mere på et nyt produkt end på en demoprodukt, med mindre butikken har snydt kunden og har taget overpris for produktet).

Ellers enig med dig at det er kundens eget ansvar.

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 11:20 | IP-adresse registreret  

Kan man ikke låne grej i KT.kbh inden man køber det? - det kan man da i alle seriøse hifi butikker. For hvis man kan det, ja så er alle problemerne (for fremtiden) jo løst 
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Februar 2006 kl. 11:31 | IP-adresse registreret  

Zorglub

Du kan låne hjem til test inden køb, det fremgår også af begge KT tråde og fra flere sider.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Redigeret af Toftdahl - 26 Februar 2006 kl. 11:32

jero
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Maj 2003
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

jero

Jeg skriver ikke at kunderne som udgangspunkt er nogle fjolser, slet ikke - men jeg skriver, vi kan være det, og det giver en helt anden mening. Og jeg skriver det som kunde uden at have relationer til branchen.

Men i relation til emnet, så tror jeg alle oplever, at uanset forretning så bruger de altid de bedste CDer til demo, ligesom vi selv har en evne til at gøre det samme. Personligt medbringer jeg altid de vanskeligste CDer og anvender som udgangspunkt og reference, og slutter af med det mere lette som er lavet til at lyde godt.
I opfattelsen af lyd og god lyd, er der mange parametre som spiller ind, derfor er der også så stor uenighed om hvad god lyd er - og måske også derfor gode og dårlige oplevelser. Men hvis man selv medbringer sit musik og lytter, og derefter handler ud fra det hørte, så kan jeg bestemt ikke finde anledning til at bebrejde sælger noget.
Man må være lidt på forkant med at sådan ser verden ud, og man ikke kommer gratis til noget, ligesom man ikke kan kaste alle de dårlige oplevelser / lydoplevelser over på andre, og sige det er deres skyld, slet ikke hvis man selv har opsat rammerne for det der skal lyttes på og om man vil indgå en handel.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Nu læser jeg Trasmus4 ´s oplæg som at han i butikken blev tilrådet noget andet og dyrere end det der var hans udgangspunkt . Derfor har han ikke selv "opsat rammerne for handlen"som du skriver  i mine øjne!

Med hensyn til udvalg af plader til demo fra butikkernes side kan jeg ikke rigtig følge dig når du siger at "uanset forretning bruger de altid de bedste CD´er til demo" hvilke CD ´er er det ?

Jeg synes tværtimod udvalget af demoskiver er meget broget i de forskellige forretninger.

Jeg er derimod meget enig med dig når du siger at du selv tager plader med når du skal ud og lytte på nyt gear , for alt andet lige er det jo egen musik der skal spilles på eget anlæg. Købet i forretningen af et givent produkt afspejler sig forhåbentligt  udfra  disse parametre!

Til top Vis jero's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jero

blackhawk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 12:03 | IP-adresse registreret  

Ja minimum må da være at køber er istand til at tage ansvar for den handel, der nu engang foregår for hans penge. Altså sætte rammer op for pris, kvalitet og ydelse. Selv medbringe et par plader, som man jo nu engang kender og ved hvordan lyder derhjemme. Være kritisk overfor information, og sørge for uddybende spørgsmål. Jeg begriber ikke, at der er så mange købere der bagefter fortryder deres køb. Den skyld kan udelukkende falde tilbage på køber selv, og det må man tage som dyrekøbte lærepenge.

Hvis man ikke evner det, så er man selv ude om at blive kørt rundt med. Sælger er altså ikke din mand, det ville svare til at ejendomsmægleren skiftede over på købers side for sælgers penge. Det er da ret elementært..

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Februar 2006 kl. 12:33 | IP-adresse registreret  

jero

Det jeg mener,er, at forretningerne der sælger, anvender de CDer som blæser det mest op og er indspillet til formålet - at få et stort flot luftig og udfyldt lydbillede. At man så ikke kan lide musikken det er noget andet, og egentlig heller ikke det jeg mente.
Hvis Trasmus som andre er gået ind i en butik og sat nogle rammer op, lytter til det pågældende og derfra vælger at købe det, så er det inden for hans valg og rammer der bliver handlet.

Og som jeg oplever det i pågældende foretning, igennem mange år, har jeg altid kunnet låne, levere tilbage og få håndteret tingene tilfredsstillende - men om det er der eller andre steder, er jeg altid obs på at indgå i en ordentlig dialog, hvadenten det er aftaler eller alle andre forhold i en handel. For når jeg går ud fra en forretning og har handlet, er det jo alene mit ansvar og valg at jeg har besluttet mig for at betale for det pågældende.

Blackhawk beskriver det jo også fint - man må selv være kritisk og evne at tage hånd om tingene, og at man ikke gør det rigtige, kan være dyrtkøbte lærepenge.

Står man i en situation hvor man er i tvivl om det skal være det ene eller det andet, så er det man må lave en bytte eller retur aftale, det er jo langt det bedste og nemmeste for alle.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

jero
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Februar 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

jero

Det jeg mener,er, at forretningerne der sælger, anvender de CDer som blæser det mest op og er indspillet til formålet - at få et stort flot luftig og udfyldt lydbillede. At man så ikke kan lide musikken det er noget andet, og egentlig heller ikke det jeg mente.
Hvis Trasmus som andre er gået ind i en butik og sat nogle rammer op, lytter til det pågældende og derfra vælger at købe det, så er det inden for hans valg og rammer der bliver handlet.

Og som jeg oplever det i pågældende foretning, igennem mange år, har jeg altid kunnet låne, levere tilbage og få håndteret tingene tilfredsstillende - men om det er der eller andre steder, er jeg altid obs på at indgå i en ordentlig dialog, hvadenten det er aftaler eller alle andre forhold i en handel. For når jeg går ud fra en forretning og har handlet, er det jo alene mit ansvar og valg at jeg har besluttet mig for at betale for det pågældende.

Blackhawk beskriver det jo også fint - man må selv være kritisk og evne at tage hånd om tingene, og at man ikke gør det rigtige, kan være dyrtkøbte lærepenge.

Står man i en situation hvor man er i tvivl om det skal være det ene eller det andet, så er det man må lave en bytte eller retur aftale, det er jo langt det bedste og nemmeste for alle.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Jeg har ikke opfattelsen af at det er alle forretninger der har deres cd udvalg efter som du skriver "som blæser det mest op og er indspillet til formålet" er  KT radio en værdig repræsentant for dit postulat ? Eller er det hele branchen der efter din mening lider under fænomenet ?

Det er helt sikkert  en fordel at undersøge mulighed for retur/bytteret  inden en handel sluttes, således kan man trygt levere vidunderet tilbage i vished om ikke at blive skuffet.

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Februar 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

jero

Først - det ikke et postulat, men det er absolut sådan det opleves i mange forretninger og udstillinger hvor jeg har min gang eller har haft. 
Det har intet specielt med KT Radio at gøre, tværtimod, for der har de et bredt udvalg, hvor man selv kan gøre sit valg af musik til aflytning. 
Men hele branchen gør vel deres bedste for at få det til at lyde af mest, ved demoer og udstillinger, sådan er det bare og der er jo en dyt galt i det.
Til gengæld må jeg da også sige, at jeg sjældent har lyttet til noget, uden jeg er blevet spurgt, har du selv noget musik med du kender eller er der noget specielt du vil høre - uanset forretning.

Så igen, hvis folk går ud af en butik med et sæt højtalere, så må det være fordi de har besluttet det, og hvis de kke har gjort det nødvendige for at lytte og bytte, så er de jo selv ude om det, længere er den jo ikke.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Redigeret af Toftdahl - 26 Februar 2006 kl. 14:51

Zorglub
Lukket konto
Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004
Sendt: 26 Februar 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret  

Toftdahl skrev:

Du kan låne hjem til test inden køb, det fremgår også af begge KT tråde og fra flere sider.

Så er den sidste prut vel slået med den røv for fremtiden, banan sælger eller ej.
Til top Vis Zorglub's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zorglub Besøg Zorglub's Websted

Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Februar 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret  

Zorglub

Det må man vel kunne sige.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

jero
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 26 Februar 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Jeg synes det er farligt at generalisere, derfor bør der tages udgangspunkt i egne erfaringer og skrive udfra dette .Derfor var der lidt uklarheder jeg ville have uddybet - intet andet

noitanon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Februar 2006
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 24 September 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Jeg vil lige lægge et link:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36362& ; ;PN=1&TPN=3

Til en tråd jeg startede om emnet som berøres i denne tråd.

Min oplevelse med Hi-Fi (ligesom med vin) er, at der er meget fup & vrøvl (simpelthen) & det dækkes oftest under en mein af feltets "subjektivitet".  Herfor er der et  par rådne æbler (så som Flemming Christensen, & KT-Radio i København) der lever af tomrummet i forbrugerens (& oftest deres eget) ignorance - både HI-FI mæssigt & salgskunstmæssigt.   Min fornemmelse er at handlerne i Jylland & på Fyn kører en mere ærligt ligne, da de er afhængige af deres ryge & kunder som kommer retur.  Mens KT-Radio's forretningsmodel er lidt noget andet.

Er der nogen som har prøvet aktiv højtaler?

Event Studio-Precision ASP8
Adam P-Series P11A

Jeg har været ind hos Supersound i Skindergade & har hørt Event Studio Precision 8 højtalerne  som lyder (hos dem ihf fremragende).

Ofte er der del-filtre i Hi-Fi højtaler der forvrænger lyden så de lyder bedre.  Der er meget syndt at fabrikanter ikke fortæller hvilke frekvenser der delfiltre på virker mest - men i stedet for i deres brochurer og. lign.  præsenterer det som en del af deres "kunst".   & man bliver opfordret til "just listen".    Det er syndt at ikke flere Hi-Fi køber ikke insisterer på en lyd specifikation af del-filtret i højtalerne.

Det virker at fabrikanter af aktiv højtaler er mere ærligt da de handler med folk (som oftest) mixer deres eget lyd.  Herfor holder de deres delfiltre - neutralt.

Da aktivehøjtaler fabrikanter, såsom ADAM og Event,  producerer højtaler som lydmæssigt fra fødslen er mere ærligt, Må jeg spørge om ikke - de egentlig er mere -  Hi-Fi - for så vidt.

& Hvis "Hi-Fi" fabrikanter er lydmæssigt uærligt (fortæller ej klart og præcis om deres delfiltre, & det i stedet præsenteres som forretningspræg eller "kunst",   mm.) - ser jeg en stor komponent of fub & fidus i det.   En dimension som gennemsyrer en stor del af industrien.  

Jeg kan forstille mig at disse er tænker som mange har haft.

h/Paul

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes