| Sendt: 09 April 2005 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu fået mine nye cd'er + dvd.
Jeg må sige med det samme. Jeg ELSKER den gamle fede Marillion lyd der er på de første cd'er.
Script For A Jesters Tear er virkelig god.
Man kan på Seosons End godt høre, at der er sket store forandringer. Med Fish er forsvundet denne dejlige dynamik som jeg bare elsker. Jeg tror det har noget at gøre med hvordan cd'en er mixet. Der er skruet ned for trommerne, og i det hele taget er meget af Fish's vildskab forsvundet. De er vist blevet mere "poleret" hvis man kan sige sådan.
Det er ikke sådan at jeg synes at Season's End er et dårligt album. Det er helt sikkert er rigtig godt album, men jeg bare mere til den gamle lyd. Måske skal jeg se om jeg kan opstøve nogle af Fish's solo-albums.....
DVD'en har desværre ikke nær så god lyd som cd'erne, men det er helt sikkert en fed koncert med alle de gamle numre.......
Nu skal det lige siges at jeg nok ikke er den rette til at skrive en hel masse om Marrilion, men det er hvad jeg har fundet ud af efter at have hørt 4 cd'ere.....
Mht. Jeff Buckley, tror jeg lige at jeg skal høre den et par gange mere før jeg udtaler mig. Der er noget af det der lyder ret godt, og så er der også et par gange hvor jeg har følt at det ikke lige var mig..........
Til sidst vil jeg spørge: Hvilke nye Fish/Marillion skal jeg købe næste gang. Fugazi er vel et must for mig, når jeg er vild´med de tre andre hvor Fish er med......?
__________________ "Shown how to feel good - and told to feel bad"
|