Emne: Skuffet over januars priser ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Henrikt skrev:
|
Det var dog sørgeligt så travlt nogle har med hvad Slipsedyr har betalt for sit drømme-tv.. (MON IKKE DET BUNDER I EN "LILE SMULE" MISUNDELSE )..
Manden er glad for sit tv og synes han har lavet et godt køb. SÅ ER ALT VEL GODT ??
Håber du nyder dit plasma/LCD Slipsedyr
|
|
|
jeg er fløjtende ligeglad hvad andre betaler for deres grej. prisen i de var til andre som er interesserede i dette tv
|
| Til top |
|
| |
mikp Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 348
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
mikp skrev:
|
tja din mening, måske skulle danmark skære lidt i lønnen, skære lidt i skatten, skære lidt i momsen istedet for dette kunstigt opustede samfund. så kunne det jo være virksomhederne ikke lukkede og slukkede for at flytte udenlands.
men det er jo din egen sag hvor du vil købe dit l...
|
|
|
Skære i lønnen???, ville du selv gå ned i løn, betale din egen hospitalinlæggelse osv??.
Nu skal det ikke gøres til nogen politisk debat det her, det er ved at være rimeligt off topic i forvejen, men det er noget vrøvl det du skriver syntes jeg.
Det står skam også dig frit for hvor du vil købe din vare, bare du så ikke er een af dem der står og hyler når du ikke kan få reparet dit apparat herhjemme. |
|
|
jeg er selvstændig. du siger jo du kun køber kvalitets grej. så det går vel ikke i stykker lige med det samme. iøvrigt er det da ligemeget om det skal 14 dage til rep. hos elmutanten eller i de.
|
| Til top |
|
| |
Ikke Slipsefyr Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2871
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikp skrev:
Ikke Slipsefyr skrev:
mikp skrev:
|
tja din mening, måske skulle danmark skære lidt i lønnen, skære lidt i skatten, skære lidt i momsen istedet for dette kunstigt opustede samfund. så kunne det jo være virksomhederne ikke lukkede og slukkede for at flytte udenlands.
men det er jo din egen sag hvor du vil købe dit l...
|
|
|
Skære i lønnen???, ville du selv gå ned i løn, betale din egen hospitalinlæggelse osv??.
Nu skal det ikke gøres til nogen politisk debat det her, det er ved at være rimeligt off topic i forvejen, men det er noget vrøvl det du skriver syntes jeg.
Det står skam også dig frit for hvor du vil købe din vare, bare du så ikke er een af dem der står og hyler når du ikke kan få reparet dit apparat herhjemme.
|
|
|
jeg er selvstændig. du siger jo du kun køber kvalitets grej. så det går vel ikke i stykker lige med det samme. iøvrigt er det da ligemeget om det skal 14 dage til rep. hos elmutanten eller i de. |
|
|
Hmm...Du skal vel selv betale transporten til tyskland går jeg ud fra?.
Jeg kender ikke til serviceniveauet hos elgiganten,men den er vel knap nok eksistende, hvis mit fjernsynsapperat går i stykker inden for de næste 5 år bliver det hentet og bragt til mig ,en service jeg gerne betaler lidt ekstra for.
Hvis man iøvrigt gerne vil have det her sony lcd tv til 15000, så kan man nok bare vente til efteråret, der er det sikkert faldet til deromkring da der sikkert kommer en ny model på markedet, jeg syntes det er åndsvagt at lægge pengene i tyskland. __________________ Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 10:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rolig nu gutter,
Skal vi ikke lige stoppe det mundhuggeri?? Vi lever i EU og burde have lov til at købe hvor vi vil ik.
Når det er sagt, så lad os komme tilbage til emnet.
Jeg så en 42" LG i Electric City på Fisketorvet i lørdags til 12.500,- Der var godt nok kun en :-( men den var sort og var sgu ret lækker.. Men I har ret I at vi nærmer os grænsen for 10000,- tror dog ikke jeg ville købe en skærm til den pris da det altid vil være muligt at købe for billigt. En god skærm kommer nok til at koste omkring de 20000 i en del tid endnu. Jeg mener der må være en grund til at Pioneer stadig koster kassen som eksempel..
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
ebsen Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 107
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
paqi skrev:
|
Rolig nu gutter,
Skal vi ikke lige stoppe det mundhuggeri?? Vi lever i EU og burde have lov til at købe hvor vi vil ik.
Når det er sagt, så lad os komme tilbage til emnet.
Jeg så en 42" LG i Electric City på Fisketorvet i lørdags til 12.500,- Der var godt nok kun en :-( men den var sort og var sgu ret lækker.. Men I har ret I at vi nærmer os grænsen for 10000,- tror dog ikke jeg ville købe en skærm til den pris da det altid vil være muligt at købe for billigt. En god skærm kommer nok til at koste omkring de 20000 i en del tid endnu. Jeg mener der må være en grund til at Pioneer stadig koster kassen som eksempel..
Jeppe
| | |
Jeg er helt enig med dig! Og derfor har jeg for mindre end 14 dage siden, invisterede 11.400kr i et ordinært CRT-tv.
Hvis man hele tiden ser på udviklingen, og venter på nye teknologier, får man jo aldrig købt noget som helst. Jeg vil bare have det bedste her og ny, og nyde dette produkt årene fremover, og det fjernsyn jeg har købt, topmodellen fra Philips Pw 9509, er noget af det bedste lige nu, og fremover vil der komme nye og bedre teknoliger (plasma og lcd), men de har også ulemper ligesom et CRT tv har. Selvfølgelig kommer der bedre produkter, men det gør der jo altid inden for alle produkt-grupper.
Men min lille konklusion er at, jeg aldrig ville kun få et produkt der kan tilfredsstille mig ved en Plasma og lcd-skærm til samme pris som mit fjernsyn. For at opnå samme billede kvalitet som mit Philips 9509, skal man jo op i 20.000-30.000 kroners klassen.
|
| Til top |
|
| |
donkeyshark Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det værste er egentlig, at skærmene sluger så mange watt i drift. 250 w. og endda 350 w. for plasma med høj opløsning er da nok til at belaste miljøet og tegnedrengen temmelig kraftigt, hvis det skal være éns normale TV.

__________________ Beware the lollipop of mediocrity - one lick, and you suck forever..
|
| Til top |
|
| |
mr.Thomsen Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 317
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke Slipsefyr skrev:
mikp skrev:
og for os der er smarte nok til at handle hvor det er billigst |
|
|
Ja tilykke med det, nu skifter jeg ikke så tit udtsyr, jeg er den type der køber kvalitet og beholder mine ting i mange år og får derved også en del glæde ud af mine investeringer.
En anden ting er at jeg hellere vil støtte en dansk forhandler fremfor en tysk, hvis flere gjorde det kunne vi måske en gang imellem have held til at bevare et par arbejdpladser herhjemme i ny og næ og det er vel ingen skade til.
Nok naivt i disse netto tider hvor det at spare penge er blevet en livsstil.
|
|
|
om vi skal handle dansk, er en sjov diskution, da alle mulige andre ting overgik til at bliver lavet i asien el. var der også ramaskrig, men nu har folk bedre job.. har selv lige været i polen med en kammerat der fik lavet tænder for det halve! så jeg tror også jeg kikker lidt mere internationalt næste gang jeg skal handle hifi eller andre store ting
|
| Til top |
|
| |
paqi Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 617
|
| Sendt: 01 Februar 2005 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjovt at vi sidder og snakker om 250-300 watt.... din computer bruger vel cirka det samme og det taler vi ikke om... her er det mere om den støjer.
Men du har da ret i at det er mange watt set i forhold til et almindelig tv og man kan jo også mærke varmen når det har stået tændt et stykke tid. Den del tror jeg så ikke bliver ret meget bedre.. Jo køb en der er mindre :-D
Med hensyn til at købe udenfor DK så kan jeg kun sige at jeg køber mange ting, hvis det kan svare sig og jeg har indtil nu ikke haft nogle problemer. Det sidste var et lydkort til min pc. Kostede 1100,- i DK og 780,- inkl forsendelse fra Tyskland. Det samme med min Ipod, her sparede jeg 600,- ved at købe i Tyskland.
Jeppe
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|