Som ophavsmand til denne tråd, må jeg jo hellere selv bidrage med nogle af mine egne Ynglings testnumre!!
ACOSTIC ALCHEMY " BACK ON THE CASE" Intrumental guitar musik i høj høj klassse!! Måske ikke så krævende for "Grejet", men flot, godt inspillet og meget dynamisk!! Feks. nummeret "Jamica heartbeat"!
JOE COCKER´S album "ORGANIC". Utrolig god plade, hvor cocker´s rå stemme står klokkeklart!!
JENNIFER WARNES "THE WELL". Hør F.eks. nr. 7 "THE PANTHER" hvor der findes myriader af detaljer i musikken, samtidig med rå "Syreguitar" og jennifer´s vidunderlige stemme!!
AaRON NEVILLE "WARM YOUR HEART". Hør bla. nr. "I BID YOU GOODNIGHT" hvor en af verdens smukkeste mandlige stemmer giver et flot dynamisk nummer med dyb dyb baggrunds kor!!
Siger man live stemning på cd, må man også sige "JAZZ AT THE PAWNSHOP" Man må næsten tage sig selv i at lægge mere mærke til de øl der bliver udskænket i baggrunden, end musikken selv!!! SKÅÅL!!!
RICKIE LEE JONES "POP POP". Bla. Nummeret "DAT DEE" med mange gode detaljer bag Rickie´s rå og meget overstyrede stemme!! Den kommer hurtig til at lyde slem hvis ikke "gearet" er iorden!!
LARS ERSTRAND AND FOUR BROTHERS. En OPUS 3 Cd. Et Must for alle jazz fans med hang til god melodisk jazz i super stemningsfuld optagelse. Hør f.eks. Nr. "CROWS´NEST"
DEE CARSTENSEN "REGARDING THE SOUL" Hør nr. "THIS TIME AROUND" Og føl´ hvordan Dee´s smukke stemme fylder hele rummet!! Minder lidt om Mary Black, dog uden de Irske undertoner!!
JAY LEONHEART "SALAMANDER PIE" En DMP indspilning. Hør kontrabassen på "SOMETIMES I THINK" ...Uhmmm...!! Luk øjnene og du er til koncert. Kun Dyb Dyb kontrabas, klaver og en god stemme. En sand perle!!
Ja, jeg kunne blive ved, men må hellere stoppe i denne omgang!
HUSK DET HANDLER OM GOD MUSIK.
Mvh. Hifido