| Forfatter |
|
bulle Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei alle sammen.
Har et par spørgsmål jeg håber at i ka hjælpe mig med. Som så mange andre har jeg også tænkt mig at bestille mit pioneer pdp435 i tyskland! Så faldt jeg over den hjemmeside der hedder prispiraten.com hvor de også er ok billige. Ville høre om der er nogen der har noget kendskab til dem GODT/DÅRLIGT er lidt ny i internet handel. Så er lidt skeptisk med at overføre så mange penge. Men er nok ikk den eneste. Er også i tvilv om jeg ska vælge FDE eller HDE. Håber nogen ka hjælpe. Bulle
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så længe det er en betaling via et visa/credit-kort så har du ikke
noget at være bekymret for! Hvis du derimod laver en bank overførelse
så skal du ikke regne med at få dine penge igen hvis firmaet tager
r*ven på dig og de ikke sender varen til dig.
Hvis betalingen er gjort med kort, beder du blot banken om at trække
pengene tilbage hvis ikke du modtager hvad du har betalt for.
- BR
|
| Til top |
|
| |
bulle Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei BR.
tak for rådet. så bliver det visa.
Bulle
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 20:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Inden du handler med prispiraten, så synes jeg du skal nærlæse deres salgs- og leverings- betingelser.
Her er et par citater fra ovennævnte på prispiratens websted:
Vedrørende returnering af varer: PrisPiraten afvikler dermed ikke tilbagebetalingen. Det er en sag mellem den tyske forhandler og kunden.
Vedrørende garanti: Det er ikke PrisPiraten, der yder reklamationsret/garanti, men den leverandør, vi har formidlet kontakten til
Vedrørende ansvar: Prispiraten påtager sig hverken kundens ansvar eller leverandørernes ansvar.
Det eneste prispiraten gør, er at bestille varerne i dit navn, og så indkassere et gebyr for at gøre det. Jeg ville spare gebyret, hvis det var mig.
Find de billigste priser på: http://www.preissuchmaschine.de
- og vælg en forhandler som vil sende på efterkrav. Jeg fraråder at forudbetale. Hvis forhandleren er en svindler, eller hvis firmaet går konkurs inden du modtager din vare, risikerer du at miste dine penge. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
donkeyshark Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 669
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tyske firmaer sender generelt ikke pr. efterkrav til DK.
__________________ Beware the lollipop of mediocrity - one lick, and you suck forever..
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 20:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virker som om der er lidt for meget Shopman over Prispiratens
koncept! Prøv at lave en google søgning med Shopman og se hvor mange
der har haft rigtig dårlige oplevelser med dem!
Tilslutter mig også perejvind, gå uden om Prispiraten og direkte til forhandleren.
- BR
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
donkeyshark skrev:
| Tyske firmaer sender generelt ikke pr. efterkrav til DK. |
|
|
Jeg har nu aldrig haft problemer med at finde nogen der gør. Idag har jeg f.eks. modtaget en DVD afspiller på efterkrav fra www.digitalo.de __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Classe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 387
|
| Sendt: 04 Februar 2005 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte min PDP435 FDE hos Hifi import til 32K inkl vægbeslag og højtalere og forsendelse og 2års garanti og 14 dages fortrydelsesret.
Tlsvarende pakke uden garanti og fortrydelsesret kan du få til 30K i tyskland. Er det vikelig værd at spare 2K for at tage den store risiko ????
Husk nu at priserne i tyskland er uden vægbeslag og højtalere.
Lad nu de danske forhandlere få en chance. I skal ikke gå op i små penge, køb kun i udlandet hvis der virkelig er noget at spare.
Vedrørende HDE er det ikke pengene værd og da slet ikke XDE. Det er jo samme plsma du får uanset hvilken boks det er. Kan du bruge to tunere i HDE? nej vel. og så har den PC stik, men det kan du også forbinde med HDMI indgangen på FDE'en. Ås spar pengene.
Og forøvrigt lad værd med at koble PC'en til da du dermed virkleig risikerer burn in.
Forøvrigt så er det et Kanon tv. Philips og alle de andre kan godt pakke sammen når man kun giver 32K for pioneeren i DK.
|
| Til top |
|
| |
bulle Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hei. Ville bare lige sige tak for jeres svar! har fået lidt og tænke over. Tror også det mit pioneer bliver fra tyskland. Har lige et spørgsmål til dig Perejvind. Det du har bestilt har det været på efterkrav eller har du betalt med det samme? på forhånd tak for svarene. mvh bulle
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bulle
Jeg fik varen på efterkrav = betaling ved modtagelsen. Når fragten er regnet med, har jeg sparet ca. 30% ved at handle i Tyskland. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Gator Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Står selv overfor at skulle bestille selvsamme model fra Tyskland, så er med på en lytter.
Forventer at benytte mig af digitalo.de
Måske hvis vi var flere der skulle have samme model, vi kunne lave et fælles indkøb og måske få lidt mængde rabat 
|
| Til top |
|
| |
KRIKSTAR Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 408
|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 17:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der ikke andre væsentlige ting der adskiller modellerne fra hinanden, fx tilslutning til videokamera, digitalkamera, bedre kvalitet på tuneren og andre brugbare funktioner? Jeg tænker specielt på forskellen mellem FDE og HDE, da XDE er irrelevant for os danskere, der ikke skal bruge en digital reciever. (XDE og HDE koster dog det samme i tyskland )
Hvad hvis man har tilsluttet fx. FDE med HDMI til sin dvd-afspiller, hvordan sætter man så computeren til?
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forøvrigt så er det et Kanon tv. Philips og alle de andre kan godt pakke sammen når man kun giver 32K for pioneeren i DK. [/QUOTE]
Ja det er ok , ved da ikke om det er det bedste , men et ok tv andet er der ikke at sige til det .
|
| Til top |
|
| |
HDfreak Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2005
Status: Offline Indlæg: 55
|
| Sendt: 07 Februar 2005 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Forøvrigt så er det et Kanon tv. Philips og alle de andre kan godt pakke sammen når man kun giver 32K for pioneeren i DK.
|
|
|
Ja det er ok , ved da ikke om det er det bedste , men et ok tv andet er der ikke at sige til det . [/QUOTE]
Det mener What hifi: http://www.pioneer.dk/files/no/pdp435_whathifi_jan.pdf
|
| Til top |
|
| |
Classe Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 387
|
| Sendt: 08 Februar 2005 kl. 06:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Perejvind,
Da du skriver at du har sparet 30% ved at handle i Tyskland, så vil det sige at du har givet 22400 kroner for det incl forsendelse. Hvor har du købt det henne?
Eller hvad er det for en dansk pris du sammenligner med? Er det de 50K som electronic worls vil have for det i vejledende pris? For så forstår jeg det godt.
denne pris er udregnet efter de 32K jeg har givet for det i Danmark incl højtalere og vægophæng. Jeg har ikke set det billigere i Tyskland end 26K og det er uden højtalere, vægophæng, forsendelse og returret. Når du ligger det til så er den tyske pris 30K og så kan det ikke betale sig mere efter min mening.
Så hvor kan man finde det TV Pioneer PDP435FDE til 22400 incl højtalere, vægbeslag, forsendelse og det hele originalt naturligvis?
Vi bliver nød til at sammenligne æbler med æbler, når der skal besluttes om der skal handles i Tyskland.
|
| Til top |
|
| |
tnaa Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 08 Februar 2005 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ja Classe,
Som du selv siger skal man sammenligne æbler med æbler ... Den pris du har givet for dit pioneer via Hifi-import er uden tvivl en tilbudspris ud over det sædvanlige.. Går man ind på deres hjemmeside vil man se at den billigste pioneer koster 34.000 UDEN højtalere og vægbeslag... Personligt synes jeg at en besparelse på 6000 ((28 k i tyske netbutikker) er en rigtig fin ting, også selvom der ikke er de to års garanti. Inden for et år kan man trods alt få bæstes repareret hos pioneers serviceværksted hvis man får en europagaranti.
mvh Thomas
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 08 Februar 2005 kl. 09:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
HDfreak skrev:
jensen skrev:
|
|
|
Ja det er ok , ved da ikke om det er det bedste , men et ok tv andet er der ikke at sige til det . |
|
|
Det mener What hifi: http://www.pioneer.dk/files/no/pdp435_whathifi_jan.pdf[/COLO R"> [/QUOTE]
Ja kan være de mener det , men så kan de ikke se .
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2005 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Classe skrev:
|
Perejvind,
Da du skriver at du har sparet 30% ved at handle i Tyskland, så vil det sige at du har givet 22400 kroner for det incl forsendelse. Hvor har du købt det henne?
Eller hvad er det for en dansk pris du sammenligner med? Er det de 50K som electronic worls vil have for det i vejledende pris? For så forstår jeg det godt.
denne pris er udregnet efter de 32K jeg har givet for det i Danmark incl højtalere og vægophæng. Jeg har ikke set det billigere i Tyskland end 26K og det er uden højtalere, vægophæng, forsendelse og returret. Når du ligger det til så er den tyske pris 30K og så kan det ikke betale sig mere efter min mening.
Så hvor kan man finde det TV Pioneer PDP435FDE til 22400 incl højtalere, vægbeslag, forsendelse og det hele originalt naturligvis?
Vi bliver nød til at sammenligne æbler med æbler, når der skal besluttes om der skal handles i Tyskland.
|
|
|
Wow - hold your horses! Som jeg skriver højere oppe er det en DVD-afspiller jeg har købt. Har du overvejet at hente dit TV selv? Fragten er jo alligevel kostbar, så der er lidt til at dække omkostningerne til benzin. __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 08 Februar 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Ja kan være de mener det , men så kan de ikke se .
 |
|
|
Rolig nu, det er indiskutabelt ét af de bedste plasma'er på markedet. Hvis man (som du) ikke er tilfreds med det, så er der ikke specielt meget andet at gøre end at lade være med at købe et plasma... Det gør det ikke til et dårligt plasma-tv. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 08 Februar 2005 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
jensen skrev:
Ja kan være de mener det , men så kan de ikke se .  |
|
|
Rolig nu, det er indiskutabelt ét af de bedste plasma'er på markedet. Hvis man (som du) ikke er tilfreds med det, så er der ikke specielt meget andet at gøre end at lade være med at købe et plasma... Det gør det ikke til et dårligt plasma-tv. |
|
|
Nej det er nok det bedste plasma , men jeg synes nu mit gammel tv har flere fordele
Men pyt nu er det her .
|
| Til top |
|
| |