| Forfatter |
|
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 04:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
HPH Man skrev:
bjørn skrev:
HPH Man skrev:
|
Hej Finn52
Du har også billedet på nettet ?
Hvis du sender mig hjemmesideadressen til mig via PM, så kan jeg prøve at se om jeg kan hjælpe dig med denne.
|
|
|
Hvis jeg forsøger at overføre et billede fra min harddisk ved hjælp af "tilføj billede" får jeg samme resultat som Finn, et lille rødt kryds.
Hvad er hemmeligheden ?
|
|
|
Der er nok ingen hemmeligheder; såvidt jeg har forstået skal billeder her i forummet endten være uploadet på en hjemmeside i forvejen, og det kan endten være eksternt udenfor dette forum eller være uploadet her i forummet f.eks. i et sted hvor man kan det som i f.eks. " Mit DIY projekt ".
Et eksempel: Jeg vil have et billede af f.eks. Duelund her i denne tråd, så kopierer jeg hans offentligt tilgængelige billede på hans egen hjemmeside ved at kopiere henvisningen til billedet:
http://steenduelund.dk/images/face.jpg (denne henvisning slettes igen efter 12 timer af undertegnede)
og så trykker jeg på fotografiapparatknappen (når jeg er i redigeringsmodus) for at tilføje billedet og indsætter ovenstående hjemmesidehenvisning, og så får jeg resultatet:

Jeg håber at det er til lidt hjælp.
|
|
|
jeg kan se at det med julemanden, -er altså rigtigt 
men HPH, det er helt rigtigt vedr. billeder. kun i "mit DIY", "min hjemmebio" og "mit anlæg" (tror jeg de hedder). kan man uploade billeder til tråden (ligge dem på hifi4alls server) i alle andre tråde, skal der linkes til en anden server, hvor de ligger. __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |
HPH Man Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 14 Februar 2005 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
3DX skrev:
HPH Man skrev:
bjørn skrev:
HPH Man skrev:
|
Hej Finn52
Hvis du sender mig hjemmesideadressen til mig via PM, så kan jeg prøve at se om jeg kan hjælpe dig med denne.
|
|
|
Hvis jeg forsøger at overføre et billede fra min harddisk ved hjælp af "tilføj billede" får jeg samme resultat som Finn, et lille rødt kryds.
Hvad er hemmeligheden ?
|
|
|
Der er nok ingen hemmeligheder; såvidt jeg har forstået skal billeder her i forummet endten være uploadet på en hjemmeside i forvejen, og det kan endten være eksternt udenfor dette forum eller være uploadet her i forummet f.eks. i et sted hvor man kan det som i f.eks. " Mit DIY projekt ".
Et eksempel: Jeg vil have et billede af f.eks. Duelund her i denne tråd, så kopierer jeg hans offentligt tilgængelige billede på hans egen hjemmeside ved at kopiere henvisningen til billedet:
Det er denne henvisning (slettet) jeg ønskede der skulle slettes. Billedet må meget gerne blive stående.
og så trykker jeg på fotografiapparatknappen (når jeg er i redigeringsmodus) for at tilføje billedet og indsætter ovenstående hjemmesidehenvisning, og så får jeg resultatet:
billede slettet efter ønske fra HPHMan
HPH Man: (Måtte ellers gerne blive stående).
|
|
|
jeg kan se at det med julemanden, -er altså rigtigt 
men HPH, det er helt rigtigt vedr. billeder. kun i "mit DIY", "min hjemmebio" og "mit anlæg" (tror jeg de hedder). kan man uploade billeder til tråden (ligge dem på hifi4alls server) i alle andre tråde, skal der linkes til en anden server, hvor de ligger. |
|
|
__________________ Med audio-venlig hilsen
HPH Man
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 15 Februar 2005 kl. 15:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
HPH Man skrev:
bjørn skrev:
HPH Man skrev:
|
Hej Finn52
|
|
|
Hvad er hemmeligheden ?
|
|
|
Et eksempel: Jeg vil have et billede af f.eks. Duelund her i denne tråd, så kopierer jeg hans offentligt tilgængelige billede på hans egen hjemmeside ved at kopiere henvisningen til billedet og så trykker jeg på fotografiapparatknappen (når jeg er i redigeringsmodus) for at tilføje billedet og indsætter ovenstående hjemmesidehenvisning, og så får jeg resultatet:
|
|
|
Jow jow, men direkte fra egen harddisk ?
|
| Til top |
|
| |
HPH Man Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Februar 2005 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bjørn.
Over i f.eks. " Mit DIY projekt " afdelingen er der en ekstraknap til højre for det brune A-knap (farvevalg) når du er i redigeringsmodus, det er denne knap du skal bruge for at uploade et billede i f.eks. en tråd medmindre du selv opretter en tråd. __________________ Med audio-venlig hilsen
HPH Man
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 09:30 | IP-adresse registreret
|
|
|

Bedre sent end aldrig:
Delund oppefra: 1,0uF / 6,1uF / 15,2uF Tykkelse: 5 / 11 / 15 mm
Den gule er en 4,7uF Philips og den hvide en 3,9uF MCap.
Så som i kan se, er størrelsen problemet. (Udvendigt placeret delefilter er nærmest en nødvendighed)
|
| Til top |
|
| |
wuffer Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
efter hva jeg ka se ligger billedet på en hd placering.. det dutter ikke
|
| Til top |
|
| |
HPH Man Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Februar 2005 kl. 17:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
wuffer skrev:
efter hva jeg ka se ligger billedet på en hd placering.. det dutter ikke  |
|
|
Hvis det skal virke skal vi over i denne oversigt: http://www.hifi4all.dk/forum/
... og så vælge endten:
- Mit Surround udstyr - Mit Hifi / Stereo udstyr eller - Mit DIY projekt
Før vil det ikke komme til at virke.
... For læg mærke til at der står: Billedupload er muligt i dette forum __________________ Med audio-venlig hilsen
HPH Man
|
| Til top |
|
| |
HPH Man Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Februar 2005 kl. 14:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråden er flyttet til:
Mit DIY projekt __________________ Med audio-venlig hilsen
HPH Man
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 17 Februar 2005 kl. 19:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
HPH Man skrev:
|
Hej Bjørn.
Over i f.eks. " Mit DIY projekt " afdelingen er der en ekstraknap til højre for det brune A-knap (farvevalg) når du er i redigeringsmodus, det er denne knap du skal bruge for at uploade et billede i f.eks. en tråd medmindre du selv opretter en tråd.
|
|
|
Omvejen er fesen på tavlen.
|
| Til top |
|
| |
HPH Man Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Februar 2005 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
HPH Man skrev:
|
Hej Bjørn.
Over i f.eks. " Mit DIY projekt " afdelingen er der en ekstraknap til højre for det brune A-knap (farvevalg) når du er i redigeringsmodus, det er denne knap du skal bruge for at uploade et billede i f.eks. en tråd medmindre du selv opretter en tråd.
|
|
|
Omvejen er fesen på tavlen.
|
|
|

__________________ Med audio-venlig hilsen
HPH Man
|
| Til top |
|