|
Jeg kan næsten ikke bære det, når de stiller følgende spørgsmål:
Hvorfor vil du sælge?
Det er jo indlysende at jeg gerne vil af med det. Det er jo grund nok.
Der kan være tre grunde til at man vil sende udstyr videre i systemet:
l**tet er i stykker og man føler det er på tide at en anden overtager prøvelserne! Hvilken køber tror han ville få et ærligt svar hvis det var grunden?
Hvilken køber tror, han ville få et ærligt svar hvis jeg har fundet noget markant bedre? Køber skal jo fornemme, at han virkelig køber noget, som giver ham lang tids ejerglæde. Det kan han jo ikke føle, hvis jeg med det samme siger: Der er noget væsentligt bedre..
Det ser nu nogle gange mærkligt ud at sælger roser sit produkt for meget hvis det er så godt hvorfor vil han så overhovdet sælge,nogle er også ærlige og skriver grundet opgradering og det kan man som køber forholde sig til.
Og endelig: Man mangler i den grad penge! Så fornemmer køber at sælger er desperat og så falder buddet simpelt hen.
Næh...
Når der diskuteres sælgermoral og høje avancer så skal vi lige holde spejlet hen foran os selv og tænke over, om vores købermoral er i orden.
Ja jeg har også engang været ude for at de byder så lidt fordi det på et tidspunkt tænker på at sælge det vidre og undgå tab,er det så mere ok at jeg eks. skal have et størrer tab.
MVH |