Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
Sendt: 13 Februar 2005 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
Hvad er det for en hitliste du tænker på? Er det den med de 15 mest populere? At en vare er billiger og sælger bedre gør den vel ikke bedre.
Jeg er ikke med på hvad du læst om Z3 der gør at du ikke synes den er helt på toppen. Review og sammenligningen mellem Z3 og AE700 er da positive over for Z3.
De 2 andre er DLP projektorere hvilket generelt giver bedre kontrast. Nogen ser dog regnbue effekter på DLP projektore. Så tag ud og se den i demo før du køber sådan en. De er heller ikke i hdtv opløsning. Endvidere har de vel ikke så meget lenssift som du ønsker.
Bruger siden: 11 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 31
Sendt: 13 Februar 2005 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
I projektorcentralen, på top hometheater i low cost, så er sanyo z3 nr. 4, jeg formoder så derfor at det er fordi den ikke er så billigt som de andre som jeg henviste til.
Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1141
Sendt: 13 Februar 2005 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
Nu står der ikke meget om hvad der ligger til grund for listen. Men mon ikke det har noget med solgte enheder at gøre. Z3 er jo også ny på markedet så den har vel ikke kunne sælge så mange endnu.
Den enesete betænkelghed jeg har med Z3 er som tidligere nævnt pærens levetid. Det vil under alle omstændigheder være en god ide at tage ud og se en demo.
Sendt: 14 Februar 2005 kl. 15:23 | IP-adresse registreret
Jeg tror at jeg hellere vil vente til teknologien er bedre udviklet (ca. 2år)og købe en lidt dyrere projektør (25k) til den tid, og istedet købe en forholdsvis billig viewsonic pj510 for ca. 6k.
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
Er der nogen der har erfaringer med viewsonic pj510? den koster knapt 6k, den har i øvrigt fået gode anmeldelser. Husk også at give alternativer, hvis der skulle være noget andet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum