| Forfatter |
|
kimmadsen Forum Bruger

Bruger siden: 20 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 11:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Eller er der noget underligt…
Jeg er ikke specielt ude efter Jensen MEN. Nu er der igen en test af noget han sælger. Dette samtidig med at jeg syntes han har meget lang lunte her inde, kan altså godt få mig til at tro at, hifi4all på en eller anden måde, nyder godt af alt det Jensen forhandler.Jeg håber jeg tager HELT fejl, men undskyld mig, -det ser lidt mistænkeligt ud
Ellers tak for et rigtigt godt site, med masser af information og underholdning 
__________________ Som Duelund sagde, instrumenter er rundstrålede, så det skal højttaler selvfølgelig også være.
Det giver da sig selv
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimmadsen skrev:
|
Jeg er ikke specielt ude efter Jensen MEN. Nu er der igen en test af noget han sælger. Dette samtidig med at jeg syntes han har meget lang lunte her inde, kan altså godt få mig til at tro at, hifi4all på en eller anden måde, nyder godt af alt det Jensen forhandler.Jeg håber jeg tager HELT fejl, men undskyld mig, -det ser lidt mistænkeligt ud
|
|
|
Det var ikke længe du kunne holde dig i ro
Ja, nu er der "endnu" et produkt fra Jensen. Kigger du under oversigten med anmeldelser finder man praktisk taget ikke andet end produkter fra Jensen og han er desuden en af dem der får lov at svine alle til i forummet........Undskyld mig, men kan du læse nogle ting der ikke er tilgængelige for os andre???
Hvad er det du helt nøjagtigt vil have fra Hifi4all andet end brok og bøvl??
Her er en oversigt over de afsindigt mange anmeldelser over Vassagohifi-produkter:
http://www.hifi4all.dk/content/templates/test.asp?articleid= 885&zoneid=3
http://www.hifi4all.dk/content/templates/test.asp?articleid= 713&zoneid=3
http://www.hifi4all.dk/content/templates/test.asp?articleid= 940&zoneid=3
Lang og fuldstændig umulig at overskue - hvad er problemet?? Vi har testet betydeligt flere produkter fra andre leverandører - hvornår får de turen?
Jensen får ikke længere lunte end andre - som jeg ser det, er det dig der kører på den lange lunte i øjeblikket. Jensen opretter ikke tråde og går ind og skaber sig tosset og sviner alle til. Han opretter heller ikke tonsvis af tråde som dem du brillerer med at oprette som udelukkende er galde og sure maveopstød.
Og her er den så - endnu engang for de blå øjnes skyld - Hifi4all nyder IKKE godt af noget som helst fra NOGEN. Hifi4all er en 100% uafhængig side der ikke holdes kunstigt i live af en udefrakommende respirator.
Dine indlæg grænser efterhånden op til personhetz, og jvf. reglerne for forummet fungerer det bare ikke, så nu er det advarslerne du indkasserer. Den første er hermed givet, og den tredie betyder ud af vagten.
__________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 11:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Raskolnikov Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 4606
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske er det fordi han har så spændende produkter? Det syntes jeg ihvertfald!
__________________ Hands off the compression button music industry!
Hands of the DNR button Blu Ray producers!
|
| Til top |
|
| |
kimmadsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Advarsel modtaget 
Men se på listen over nyheder. Der er godt nok mange fra Jensen.
Hvis det hele er på frivillig basis, så ville jeg da benytte mig af goder fra dem er tilbyder dem, mod lidt reklame.
Det kan jeg da ikke se noget galt i. Bare vi andre så kan tage ting fra dem med lidt salt.
Hvis Jensen er så fintfølende, skulle han måske ligge stilen om  __________________ Som Duelund sagde, instrumenter er rundstrålede, så det skal højttaler selvfølgelig også være.
Det giver da sig selv
|
| Til top |
|
| |
kimmadsen Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Live21 til undsætning igen igen 
Rabat hos Jensen eller hvad  __________________ Som Duelund sagde, instrumenter er rundstrålede, så det skal højttaler selvfølgelig også være.
Det giver da sig selv
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 11:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimmadsen skrev:
|
Advarsel modtaget 
Hvis det hele er på frivillig basis, så ville jeg da benytte mig af goder fra dem er tilbyder dem, mod lidt reklame.
Det kan jeg da ikke se noget galt i. Bare vi andre så kan tage ting fra dem med lidt salt.
Hvis Jensen er så fintfølende, skulle han måske ligge stilen om 
|
|
|
ja, men der er godt nok også mange fra pioneer, panasonic, Tapeconnection osv. hvornår får de turen fra din side??
og hele 3 anmeldelser af Jensens produkter, hold da op!! vi må da være i lommen på ham, ligesom vi før er blevet beskyldt for at være i lommen på HFK.
hold nu op med alt dit brok, og begynd at nyde tiden herinde istedet. Vi gør det her for jeres (og vores egen) skyld. vi nyder ofte det arbejde vi lægger i denne side, men det er der brokhoveder som dig der får ødelagt gang på gang.
|
| Til top |
|
| |
Live21 Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 2377
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimmadsen skrev:
|
Live21 til undsætning igen igen 
Rabat hos Jensen eller hvad 
|
|
|
ejer ingen af hans produkter, du kan jo sige hvad din interesse er i ham ? hifiklubben har en milliard anmeldelser herinde og endnu flere nyheder, sony har endnu flere igen.. brok dig da over det ? hmm og nej det skal du ikke.. det er fedt at ku læse anmeldelser og nyheder, men virker egentlig ik til det interessere dig,
|
| Til top |
|
| |
beta Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Ronin
Det kan godt være du synes kimmadsen er et fjols, det skal jeg ikke udtale mig om, men det berettiger dig ikke til at irettesætte, true etc. ham offentligt her i forummet. kimmadsen stiller nogle simple spørgsmål som det burde være overkommeligt for dig at svare ordentligt på.
Som medlem af redaktionen eller hvad du er, bør du gå forrest og vise et godt eksempel.
Skal deltagere irettesættes eller trues med eksklusion, bør det ske privat og ikke ikke som her, offentligt, i en nedladende og magtmisbrugende tone.
Med venlig hilsen
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan egentlig ikke se noget galt i ovenstående.
Jensen har en klar interesse i at få hans produkter ud blandt hifi-publikummet, og hvis det sker via anmeldelser o.lign. her på Hifi4all er det efter min mening OK. Han kan jo ikke leve af, at ingen kender til hans produkter. Set fra Hifi4all's synspunkt er det da rigtigt spændende at få nye produkter til test? Det ville jeg da synes... Kan det tænkes at Jensen er bedre til at "markedsføre" hans produkter her på Hifi4all end andre importører/distributører?
Hifi4all og importørerne/distributørerne er vel på et eller andet niveau gensidigt afhængige af hinanden, når det kommer til tests og anmeldelser, og det er vel i alles interesse, at Hifi4all er et dynamisk site med test, debat, chat, køb & salg osv.
Tror kun jeg har set Jensen farer op som trold af en æske én gang her på forum (meget kedeligt, egentligt), men som han senere i tråden forsøgte at udglatte... Set i lyset af det, kan jeg godt sætte mig ind i kimmadsen's tråd, her.
Men at Jensen er godt repræsenteret med produkter her på Hifi4all er i mine øjne helt OK - det er da møg-spændende at høre om nye produkter fra ind- og udland.
Bare fortsæt... __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS skrev:
|
Kan egentlig ikke se noget galt i ovenstående.
Jensen har en klar interesse i at få hans produkter ud blandt hifi-publikummet, og hvis det sker via anmeldelser o.lign. her på Hifi4all er det efter min mening OK. Han kan jo ikke leve af, at ingen kender til hans produkter. Set fra Hifi4all's synspunkt er det da rigtigt spændende at få nye produkter til test? Det ville jeg da synes... Kan det tænkes at Jensen er bedre til at "markedsføre" hans produkter her på Hifi4all end andre importører/distributører?
Hifi4all og importørerne/distributørerne er vel på et eller andet niveau gensidigt afhængige af hinanden, når det kommer til tests og anmeldelser, og det er vel i alles interesse, at Hifi4all er et dynamisk site med test, debat, chat, køb & salg osv.
Tror kun jeg har set Jensen farer op som trold af en æske én gang her på forum (meget kedeligt, egentligt), men som han senere i tråden forsøgte at udglatte... Set i lyset af det, kan jeg godt sætte mig ind i kimmadsen's tråd, her.
Men at Jensen er godt repræsenteret med produkter her på Hifi4all er i mine øjne helt OK - det er da møg-spændende at høre om nye produkter fra ind- og udland.
Bare fortsæt...
|
|
|

|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
beta skrev:
|
Til Ronin
Det kan godt være du synes kimmadsen er et fjols, det skal jeg ikke udtale mig om, men det berettiger dig ikke til at irettesætte, true etc. ham offentligt her i forummet. kimmadsen stiller nogle simple spørgsmål som det burde være overkommeligt for dig at svare ordentligt på.
Som medlem af redaktionen eller hvad du er, bør du gå forrest og vise et godt eksempel.
Skal deltagere irettesættes eller trues med eksklusion, bør det ske privat og ikke ikke som her, offentligt, i en nedladende og magtmisbrugende tone.
Med venlig hilsen
|
|
|
Tak fordi du fortæller mig hvordan jeg/vi skal gøre tingene.
Sagen er bare den at der er en zero-tolerance politik på Hifi4all som vi vedtog sidste år, og den indebærer blandt andet brugen af advarslerne, en politik der iøvrigt blev vedtaget fordi det hele var ved at gå i selvsving herinde pga. en lille skare af ballademagere. Når disse udgives, gøres det offentligt for at pointere at det IKKE er for sjov længere. Vi er i forvejen rimeligt large og lader sommetider tingene gå lidt længere end vi burde. Det er meget muligt at du mener at tonefaldet er nedladende - det er nu ikke meningen, men omvendt har vi mange gange forsøgt at skrive "Vil du ikke godt være rar" osv., og de har desværre kun en ringe effekt - dette gælder ikke kun "kimmadsen" men også mange andre der har udgydet deres galde herinde gennem tiden!
Ergo, jeg truer ikke med noget som helst. Advarslen er bare en konstatering - læs de sidste tråde oprettet under samme navn, det vil måske gavne forståelsen en smule. Desuden kan jeg fortælle at der er sendt privatbeskeder tidligere.
Og til sidst kan jeg da sige at det netop er moderatorens opgave at irettesætte folk når de går over stregen. Jeg er medlem af redaktionen, ja - men det ændrer ikke på virket som moderator, og jeg skriver bestemt ikke tingene for at være intimiderende, ej heller for at spille farlig. Det samme gælder Witzel og resten af redaktionen - vi gør det for at forsøge at holde en form for ro og orden i forummet, og sommetider er det desværre nødvendigt at skærpe tonen. Det er ikke noget vi nyder at gøre - vi så hellere at det hele var fryd og gammen, så vi kan nyde tiden på siden med alle de "medlidende" hifi-nørder - det er trods alt det det drejer sig om! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimmadsen skrev:
|
Advarsel modtaget 
|
|
|
Jamen, der er da et eller andet du fuldstændig har misforstået - der er ingen der tilbyder goder. Tror du at der kommer en fragtmand en gang om ugen med varer som vi må få?? Reklamerne (læs - nyhederne) er en af de ting der giver lidt penge i kassen så Hifi4all kan køre rundt. Hvad er der galt i det? Reklameindtægter er ikke unormalt i den verden vi lever i....
Hvem har iøvrigt sagt at Jensen er fintfølende?? Mig bekendt har han ikke givet udtryk for noget som helst, og han kan iøvrigt forsvare sig selv. Men du mener måske at Hifi4all også beskytter ham, når vi alligevel er i gang??
Der er mange nyheder fra alle mulige, men af alle vælger du (endnu engang) Jensen. Måske du skulle ringe eller skrive til ham og fortælle ham hvad dit problem er med ham - det kan ikke nytte noget at blive ved med at poste alt det negative bøvl her i forummet. Brug dog tiden på noget positivt istedet for at have ondt i røven over Jensen og andre. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
ontherock Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja ja, bare lige et indlæg her på forummet! det er lige denne slags der får vi andre dårlige hifi nørder til at stikke af så derfor behold jeres BØVL for jer selv det er da træls at der dukker sådanne tråd,op så kan i have det godt alle i gale mennesker
|
| Til top |
|
| |
ontherock Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimmadsen skrev:
Advarsel modtaget
|
|
|
Hej nyheder ja det kan jeg ikke gøre så meget ved , det er jo ikke mig der laver de ting jeg sælger og når de laver noget nyt eller noget andet så skal det ud . Kan da sige jeg har sendt flere nyheder til Hifi4all som de ikke ville poste . Og jeg kan skam tåle meget på min person for jeg har rent mel i posen . Men vi snakker om 3 test af det jeg impoter på 1år og en i HF er det vildt ? . Også bla bla bla
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimmadsen skrev:
|
|
|
|
Ja, det er bare dig.
|
| Til top |
|
| |
MGPProjectS Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
kimmadsen skrev:
|
|
|
|
Jeg er ret sikker på, at havde kimmadsen formuleret ovenstående post bare en anelse anderledes, havde det ikke afstedkommet denne opblussede debat?
Ronin, mht. personhetz, så er kimmadsen desværre ikke "den værste" jeg har mødt herinde - kender heller ikke hans historik. Men igen, hvor går grænsen? Det er jo individuelt Admins imellem... Sagt igen:
Bare fortsæt... __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|
| Til top |
|
| |
Mr. High Fy Lukket konto

Ønsker konto på standby
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1117
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er denne tråd ikke snart lidtøøøhhm , skal vi sige slut?
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
|
| Sendt: 13 Februar 2005 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
MGPProjectS skrev:
kimmadsen skrev:
|
|
|
|
Jeg er ret sikker på, at havde kimmadsen formuleret ovenstående post bare en anelse anderledes, havde det ikke afstedkommet denne opblussede debat?
Ronin, mht. personhetz, så er kimmadsen desværre ikke "den værste" jeg har mødt herinde - kender heller ikke hans historik. Men igen, hvor går grænsen? Det er jo individuelt Admins imellem... Sagt igen:
Bare fortsæt...
|
|
|
Der har været en del af hans slags gennem tiden - nogle værre, og de er røget ud for længst fordi de ikke kunne acceptere vilkårene for god opførsel og færden i forummet. Desværre er det altid os der ender med at fremstå som de slemme, men sådan er det at være "ordenshåndhæver"!
Bortset fra det så er politikken mellem admins og moderatorer herinde ret identisk og generelt er vi egentlig meget flinke, endda også i virkeligheden! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |