Forfatter |
|
Feeble Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 671
|
Sendt: 23 November 2005 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
sony dyr skrev:
håber du forstår at min reciver har 32 bit dsp cip og derfter kører det over ren 2 x stereo og center kører på reciver det vil sige at jeg har mega meget over skud liget meget om det er surround eller stereo og nu var det top model i del år jeg har betale 52000,- for det
2 stk : sony n9000 ES (forstærker)
1 stk : sony v555 ES (Receiver)
1 stk : sony s9000 ES (DvD)

så det er da noget pis med at Denon skulle værer lysår med Lydmæssigt som kvalimæssigt ???den skal du længer ud med hvor få du det fra ???? hvor er det dårligt kvalimæssigt og lydmæssigt??? ja du kan få noget der er mere Lydmæssigt som kvalimæssigt men så skal du ud med flere penge ... så drop det der ...jeg kan godt li Denon
|
|
|
Sys i dette tilfælde at dit valg af sprog indenfor dette respektive forum ikke er acceptabel...Du opfatter åbenbart dette som værende mere et personligt angreb end en simpel holdning om Sony. Ved at reagere på denne måde må jeg godt sige at jeg lidt har mistet respekten for dig.
|
Til top |
|
|
Oldred Forum Bruger

Tidl. red.
Bruger siden: 25 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1424
|
Sendt: 23 November 2005 kl. 07:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fint at argumentere for sin mening, men skældsord sætter en stopper for argumenter - det er trist !
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 23 November 2005 kl. 08:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er rigtig at man skal ikke bruge skældord men hvor er det henne med lysår ? og dårlige for hold til Denon unden at hører sony modeler og vide hvad det indholder at ting i anlægene her stå jeg af tro man skal holde til det man ved og ikke hvad man har hørt ude i byen og skældord ja er det ikke at sige at 3 Fatorer som holder ingen steder så feeble starter med at lægge ud så kører rullen da ,men stede for at komme med noget man kan bruge til noget det der holder , og om det er et angreb på sony eller mig tro nok der skal noget på bordet og ikke noget løst snark at DENON er lysår foran sony for det holder ikke da de laver mange forskellige modeler ved at de laver omkring 5 forskellige DVD afspiller om året og selv jeg hører ikke dem alle, men jeg har holdt i ES model da det ligger toppen af hvad sony laver og ikke bunden af de laver man kan osse få dårligt DENON anlæg hvis man køber bunden da jeg selv har købt noget på tids pungt og jeg hoppe ikke af glæde ved at hører det der kom ud,og skifte det ud med et stører anlæg og det var jeg ikke glæd for så skifte jeg det ud med næst største anlæg og nu havde jeg 2 anlæg et sony og et Denon anlæg nu kunne jeg gå lige fra det en til til det andet og hører forskelen og hvis denon var lysår foran tro nu ikke de var, men vi få nok ikke den samme smag det er osse fint
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2005 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
sony dyr skrev:
ja det er rigtig at man skal ikke bruge skældord men hvor er det henne med lysår ? og dårlige for hold til Denon unden at hører sony modeler og vide hvad det indholder at ting i anlægene her stå jeg af tro man skal holde til det man ved og ikke hvad man har hørt ude i byen og skældord ja er det ikke at sige at 3 Fatorer som holder ingen steder så feeble starter med at lægge ud så kører rullen da ,men stede for at komme med noget man kan bruge til noget det der holder , og om det er et angreb på sony eller mig tro nok der skal noget på bordet og ikke noget løst snark at DENON er lysår foran sony for det holder ikke da de laver mange forskellige modeler ved at de laver omkring 5 forskellige DVD afspiller om året og selv jeg hører ikke dem alle, men jeg har holdt i ES model da det ligger toppen af hvad sony laver og ikke bunden af de laver man kan osse få dårligt DENON anlæg hvis man køber bunden da jeg selv har købt noget på tids pungt og jeg hoppe ikke af glæde ved at hører det der kom ud,og skifte det ud med et stører anlæg og det var jeg ikke glæd for så skifte jeg det ud med næst største anlæg og nu havde jeg 2 anlæg et sony og et Denon anlæg nu kunne jeg gå lige fra det en til til det andet og hører forskelen og hvis denon var lysår foran tro nu ikke de var, men vi få nok ikke den samme smag det er osse fint
|
|
|
Tror vist at du har misforstået ALT hvad jeg har skrevet... hvis du bruger lidt tid og kigger nærmere på de indlæg jeg har lavet ifb med denne sag.. så HAR jeg hørt, rørt og sat adskillige Sony systemer op.. så det dér med at jeg ikke har nogen som helst erfaring med Sony holder da vist ik... Men personligt så gider jeg ikke høre mere om dette latterlig emne.. Jeg har blot sagt hvad jeg syntes om Sony vs. Denon.. at du bliver så pernsoligt berørt som du gør.. endda helt ubegrundet kan jeg ikke forstå!.... Jeg har fuld respekt for at du har brugt 52.000 kroner på dit sony anlæg.. men det har i bund og grund heller ikke noget at gøre med mine meninger.
Og at du nu prøver at give mig skylden for dette optog sys jeg er til grin, ved at hentyde til, at jeg startede det hele.. sagde blot min mening.. men DU reagerer aggresivt.
Gider ikke bruge mere energi på denne... stridighed fra din side.. så du må meget gerne lade dette ligge.. Oprettede ikke denne tråd for at bruge tid på negative indlæg! Mener heller ikke at dette "rum" på forummet er egnet til denne type diskusioner!.. Det mener jeg er forbeholdt "Surround Sound debatrummet".
.... Feeble
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2005 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen jeg er da glad for at du sætter sony op og kan ikke få det til at lyde godt,
men aggresivt har ingen været i nu da jeg osse har min mening om at denon og sony nok ligger sådan lige om lige da de bægge er ret godt skruge sammen og de bruge hianden ,det er vel nok mere sandheden end at denon kan noget som sony ikke kan
men du må da godt ha den mening men bliver ikke mere sandt af
nok mere usandt at denon er lysår forand end sony er din mening
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2005 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
sony dyr skrev:
jamen jeg er da glad for at du sætter sony op og kan ikke få det til at lyde godt,
|
|
|
Sys det er utroligt så personligt du har gjort denne sag ....
|
Til top |
|
|
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
Sendt: 23 November 2005 kl. 16:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad sker der ?!  Jeg synes
personligt "sony dyr" skal holde sig ude af denne tråd fra nu, med
mindre han har noget på hjerte som rent faktisk er positivt ladet. Ikke
mere bavl om at Feeble skulle være dårlig til at sætte sony op og at
hans mening er latterlig osv. Utrolig latterlig måde at gribe det an
på, synes jeg! Nok om det.
Feeble: Hvad med de billeder?
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2005 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Krog skrev:
Hvad sker der ?! Jeg synes personligt "sony dyr" skal holde sig ude af denne tråd fra nu, med mindre han har noget på hjerte som rent faktisk er positivt ladet. Ikke mere bavl om at Feeble skulle være dårlig til at sætte sony op og at hans mening er latterlig osv. Utrolig latterlig måde at gribe det an på, synes jeg! Nok om det.
Feeble: Hvad med de billeder? 
|
|
|
Ja.. de billeder!... dem må jeg desværre udskyde til i morgen... kan nemlig først få fingrene i et digicam dér... så.. Tålmodighed min kære ven
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2005 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=Krog]Hvad sker der ?!
nu bruger du ord som jeg ikke ville bruge men det er op til dig (krog) og jeg er ret posivt anlagt nå man skriver normalt ,hvor er det personligt i at mening noget, det er ikke bavl ,at sony har godt styr på tingen men selv følge ikke verden mester lige som denon
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2005 kl. 17:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
sony dyr skrev:
[QUOTE=Krog]Hvad sker der ?!
nu bruger du ord som jeg ikke ville bruge men det er op til dig (krog) og jeg er ret posivt anlagt nå man skriver normalt ,hvor er det personligt i at mening noget, det er ikke bavl ,at sony har godt styr på tingen men selv følge ikke verden mester lige som denon
|
|
|
Vil du så snart være så venlig ikke at bruge min tråd til dine diskusioner... hold det i din egen tak!
Ellers vil jeg da håbe at Admin kan gribe ind i sagen!
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2005 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
jamen sagen at du har ikke nogle tråd for det holder ikke vand kun tomhed
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 23 November 2005 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nææh.. den indenholder faktisk min hjemmebio som jeg gerne vil vise frem uden at du konstant chikanerer mig...
Er pinlig berørt på dine vegne....
[QUOTE=sony dyr]
jamen sagen at du har ikke nogle tråd for det holder ikke vand kun tomhed
| |
|
|
Til top |
|
|
Krog Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 1580
|
Sendt: 23 November 2005 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay. Helt i orden Feeble ;) Så håber jeg også det bliver gode billeder
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er der lidt hastebilleder fra den snart færdige nye opstilling. Der er lidt rodet, specielt ved lyttepositionen,men det er der snart styr på.
beklager at kvaliteten kan variere lidt...

Lidt ny lysætning med lysdæmper.

Frontens nye placering med lidt "frækt" spotlys.

Projektoren.

Fronten igen.

Lidt udsmykning skal der jo være.

Jaee..

Som i jo nok har bemærket så mangler jeg stadig mit lærred... så.. må bruge en lidt kedelig væg indtil da..

Lidt igen...

Sætter snart nogle lidt bedre billeder ind når projektet snart er færdigt... disse er taget i hast..
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 24 November 2005 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva sys I ?

|
Til top |
|
|
KaZZ Forum Bruger

Bruger siden: 14 Oktober 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 460
|
Sendt: 24 November 2005 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det ser da godt ud! Men som du selv siger mangler de sidste ting  __________________ Rotel RSP1066/RMB1075
Pioneer DV668/PS3
Pana 37pv600/DMR EH65
B&W DM604 S3/602 S2/CC6 S2
Sanyo Z3/Lissau ProScreen gråt motor.
Technics 1210mkII/Cambridge 640P
Taralabs Axiom
Supra
Van den hul
|
Til top |
|
|
Feeble Forum Bruger

|
Sendt: 29 November 2005 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil inden meget kort tid oprette en helt ny tråd, da jeg føler at denne er blevet fyldt med for megen snik snak...
Venter nu på at Admin sletter denne, før jeg påbegynder den nye...
Feeble..
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 30 November 2005 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tråd lukket på opfordring af forfatter - der startes på en ny!
|
Til top |
|
|