Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 12:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: NAD 216 og Denon DAP 2500 Hvordan??? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PeptoBizmo
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 16:59 | IP-adresse registreret  

Jeg går i klasse med en der har været radiomand i 10-12 år, så han har lovet at han nok skule måle dem igennem.

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 18:28 | IP-adresse registreret  

Hvis du går i klasse med en radio-mand så må det være din lære?

Gi, den gazzzz, NAD er godt, noget andet er sikkert bedre, har selv NAD :-P

Har du fået det til at virke?

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

PeptoBizmo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2005 kl. 18:31 | IP-adresse registreret  

Nej det er en klassekammerat. Og han skulle nok se på det i løbet af næste uge.

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2005 kl. 20:05 | IP-adresse registreret  

og han har været radio-mand i 10-12 år, så passe den indtastede fødselsdag da vist ikke helt hvis du selv er først i 84, altså begynde han som 10 årig, men all-right det kan jo godt passe, troede bare havde han været sælger/forhandler i så mange år....

held og lykke....

Til top Vis syska's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af syska Besøg syska's Websted

tbbv
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 April 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 17 Februar 2005 kl. 20:23 | IP-adresse registreret  

Lige en tanke!

Fungerer DAP 2500 ikke som D/A konverter og kan demed kun bruges til digitale signalkilder?

Digital Analog Pre 2500

Til top Vis tbbv's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tbbv Besøg tbbv's Websted

PeptoBizmo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2005 kl. 23:45 | IP-adresse registreret  

syska skrev:

og han har været radio-mand i 10-12 år, så passe den indtastede fødselsdag da vist ikke helt hvis du selv er først i 84, altså begynde han som 10 årig, men all-right det kan jo godt passe, troede bare havde han været sælger/forhandler i så mange år....

held og lykke....

Hvis det er så vigtigt for dig, så læser jeg til produktionsteknolog ude på Nordjyllands Erhversakademi. Og ja DET ER en klassekammerat, og langtfra den ældste. Så du var nok lige hurtig nok til at drage en konklusion.

PeptoBizmo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2005 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

tbbv skrev:

Lige en tanke!

Fungerer DAP 2500 ikke som D/A konverter og kan demed kun bruges til digitale signalkilder?

Digital Analog Pre 2500

Der står Analog med store bogstaver på den, ovenpå. Så jeg gætter på den osse er analog. Og der kommer osse signal ud af den selv om det er med analogt input

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2005 kl. 07:34 | IP-adresse registreret  

PeptoBizmo skrev:
syska skrev:

held og lykke....

Hvis det er så vigtigt for dig, så læser jeg til produktionsteknolog ude på Nordjyllands Erhversakademi. Og ja DET ER en klassekammerat, og langtfra den ældste. Så du var nok lige hurtig nok til at drage en konklusion.

tak for l**t...

god tone igen

PeptoBizmo
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2005 kl. 10:49 | IP-adresse registreret  

syska skrev:
tak for l**t...

god tone igen

Hvad mener du med tak for l**t?? Du skrev dit indlæg på en måde som jeg måske har misforstået. Jeg opfattede det som om du troede at jeg løj. Du skrev ihvertfald at min indtastede fødselsdag nok ikke helt passede. Og så ville jeg bare skrive hvordan det hang sammen.

Det kunne sagtens have udviklet sig til endnu en omgang personfnidder som der er alt for meget af på det her forum.

Mvh Michael Jakobsen

syska
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 Februar 2005 kl. 11:02 | IP-adresse registreret  

PeptoBizmo skrev:
syska skrev:
tak for l**t...

god tone igen

Hvad mener du med tak for l**t?? Du skrev dit indlæg på en måde som jeg måske har misforstået. Jeg opfattede det som om du troede at jeg løj. Du skrev ihvertfald at min indtastede fødselsdag nok ikke helt passede. Og så ville jeg bare skrive hvordan det hang sammen.

Det kunne sagtens have udviklet sig til endnu en omgang personfnidder som der er alt for meget af på det her forum.

Mvh Michael Jakobsen

har smidt dig en pm for ikke at fylde den her tråd med mere af det skrammel som det egentlig er.... tænkte ikke lige i den retning

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes