Jeg har efterhånden fået lavet otte kabler med WattGate 320 stikkene (glimrende stik - by the way).
Alle dele i mit anlæg har derfor fået sit eget kabel. Alt er så sat i én stor stikdåse, med schuko-jord, og med samme kabel og stikprop. Så hele anlægget er altså pseudo-jordet via stikdåsen.
Det første lytteindtryk efter jeg skiftede kablerne, er at hele lydbilledet er blevet skarpere. Tonerne gengives mere præcist. Jeg kan sammenligne det lidt med at lydbilledet før var som et komprimeret JPG billede, men nu er ukomprimeret. Der er ikke samme "udvaskning" at start og slut på de enkelte toner (det er godt nok svært at beskrive lyd

- Håber det giver mening).
Efter de første musiknumre, frygtede jeg lidt at dette også betød en hårdere diskant, men efter et par tests med lidt lyse kvindestemmer, må jeg konstatere, det ikke er tilfældet. Jeg tog mig selv i flere gange at bide tænderne sammen, og vente på lyden af en hård metalisk diskant i nogle at musikkens passager, men det udeblev fuldstændigt - kun præcis dynamisk musik. Ganske godt!
Mine højttaler er standerhøjttalere, og spiller derfor ikke helt så dybt, som mange måske kunne ønske - jeg er mere til diskant og mellemtone end til dyb bas. Men den mere dynamiske og præcise gengivelse, giver indtryk af at højttalerne spiller dybere. Forvrængningen er simpelthen mindre, og helt dybe toner der før forsvandt i den lette forvrængning, står knivskarpe.
Jeg tør slet ikke tænke på hvad der sker, når min LokaSub20 bliver tilsluttet med sit F3 på 17,5Hz!!

Av min nabo...
Det er uden tvivl det bedste netkabel jeg har haft fat i (har dog kun Supra som reference), og til prisen, er det utroligt at der ikke er flere der kaster sig ud i det.
Jeg har lavet en lille modifikation til mine kabler, i forhold til den oprindelige opskrift. Jeg har pakket alle kabler ind i sølvpapir, før jeg trak strømpen udover. Om det giver nogen forbedring er svært at sige, det skulle skærme yderligere, men om ikke andet, så får det kablet til at se bedre ud.
Lige et link til et billede af kablet i en bedre kvalitet:
Loka Power Reference 1
Af musik har jeg specielt brugt; Tori Amos, Lisa Ekdahl, Chris Isaak, Lars H.U.G., The Corrs, Norah Jones, Rammstein, Sheryl Crow.