| Sendt: 05 Marts 2005 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv hørt de fleste af audiovectors større modeller - mi3 std., m3 super, mi3 signature, avantgarde, samt si6 avantgarde og -arreté. Disse ligger klasser over system audios mellemklasse modeller (har desværre aldrig hørt hverken sa7k eller 3070 ) Ligeledes har jeg hørt den nye K-serie fra AV, som efter min mening mere står som et alternativ til en SA-højttaler - lyden og designet er mere spinkelt, og generelt vil du - uden en subwoofer - savne noget bas. Den er - igen efter min mening - underlegen i forhold til den gamle C2. Ikke kun i musikken, men specielt også til film vil du savne noget dybbas. Skulle du vælge en audiovector m3 signature vil du også slippe for problemet med dårlig integration af en subwoofer.
konkluderende: en brugt m3 signature virker som et tæskegodt brugtkøb, som jeg i hvert fald selv har savlet længe over. Desværre tror jeg ikke at tanken om endnu et brugtkøb i denne str. orden ville falde i god jord hos mine forældre (hjemmeboende; modtager første SU den 1. april ) __________________ AV M3 Avantgarde
Densen B-100 mKv + B-400 Black
Samsung LE32M51
Pioneer DV668AVi
Vil mægtig gerne ha B300XS
Mit anlæg?
|