Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. maj 2025 | 02:26   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af min hjemmebiograf
 HIFI4ALL Forum : Billeder af min hjemmebiograf
Emne Emne: Dali Suite / Denon stue (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
SilverShadow
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

Ryberg skrev:

SilverShadow skrev:
Virkelig nice setup. Har selv lige fået den samme receiver og de samme front højtaler.

Giv lige lyd fra dig hvad du synes om det :D

Angående det med lyden Wrong, det var min dvdafspiller der ikke var sat korrekt op. Den var til reperation i 3 uger og de sagde de havde lavet nået på den. "cpuen havde sat sig fast, og den er nu resetet"..... Men det var jo ikke forstærkeren der var noget galt med. Tror bare det er et standard svar de har når de ikke rigtig ved hvad hvad der er galt hehe. Men det kører godt nu også med DD :D

Jamen, der er ikke så meget at sige, andet end at det lyder p***e godt, især i musik, men de klarer sig også skide godt i film, så jeg er utrolig tilfreds med det hele.

Til top Vis SilverShadow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SilverShadow

Ryberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 18:35 | IP-adresse registreret  

Hattori Hanzo skrev:

Gulvtæppe er altid det bedste...da det forhindrer resonans/stående lydbølger

Ok. Tror bare ikke kæresten ville blive glad hvis jeg smed et gulvtæppe på :D

Til top Vis Ryberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ryberg

Ryberg
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2004
Sendt: 19 Februar 2005 kl. 18:48 | IP-adresse registreret  

SilverShadow skrev:
Ryberg skrev:

SilverShadow skrev:
Virkelig nice setup. Har selv lige fået den samme receiver og de samme front højtaler.

Giv lige lyd fra dig hvad du synes om det :D

Angående det med lyden Wrong, det var min dvdafspiller der ikke var sat korrekt op. Den var til reperation i 3 uger og de sagde de havde lavet nået på den. "cpuen havde sat sig fast, og den er nu resetet"..... Men det var jo ikke forstærkeren der var noget galt med. Tror bare det er et standard svar de har når de ikke rigtig ved hvad hvad der er galt hehe. Men det kører godt nu også med DD :D

Jamen, der er ikke så meget at sige, andet end at det lyder p***e godt, især i musik, men de klarer sig også skide godt i film, så jeg er utrolig tilfreds med det hele.

Ja det er et supersæt sammen. Det gør det virkelig godt. Hvad med center osv, skal du ud og have den store 0.8 suite center? Kan varmt anbefales.

Til top Vis Ryberg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ryberg

SilverShadow
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juli 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 20 Februar 2005 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg skal have en komplet suite serien i den store udgave, der kommer snart billeder, skal bare lige have gemt mine kabler væk. Og de højtalere blivere sku bedre og bedre for hver dag

Til top Vis SilverShadow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SilverShadow

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes