| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 15 November 2009 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du B&O pick-up problemer, så se her.
Her ennu en muligheder hvis du har B&O pickup problemer. Axel Schurholz i Tyskland reparerer B&O originale pickup'er, monterer nyt ophæng, nålerør og nål osv. Der er også muligheden for at få monteret en bedre nåle type end den originale. Resultatet er godt og prisen er aldeles rimelig, sammenlignet med alternativet.
Med mindre din pickup er elektrisk defekt, ville jeg sende den ned til Axel. Hvis man ingen pickup har, ville jeg købe en brugt (måske slidt) original, der stadig er elektrisk i orden (det er de fleste) og så sende den til Axel. Kilde: Dillen

Link til Axel Schurholz Tyskland B&O pick-up:
http://www.schallplattennadeln.de/index.html?kunden_forum.ht m __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 17 November 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|

Pris på BeoVision 4-103 + tilbehør.
* 9581) BeoVision 4 - 103 ACM -- sølv, sort, mørkegrå, blå, rød Pris: 622.295 Kr. * Inkl. BeoSystem 3 incl. DVB-HD og Beo4
* 4059) Vægbeslag f/BeoSystem 3. 1.445 Kr. * 4660) Gulvstand f/103". 145.995 Kr. * 4496) Kabinet f/103". 15.795 Kr. * 4495/97/98) Vægbeslag f/103". 28.195 Kr. * Miljøbidrag tillægges for 103". 1.520 Kr. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 18 November 2009 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 21 November 2009 kl. 05:55 | IP-adresse registreret
|
|
|

MÅL (BxHxD) 140,8×87,5×18,4 cm ekskl. stand/ / VÆGT: ca.75 kg. Her findes B&O's press-release. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
SimonM Forum Bruger

Bruger siden: 08 Maj 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 23
|
| Sendt: 22 November 2009 kl. 21:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej er der nogle der kender noget til en mpeg4 box som kan om converter, så man bruger det normale antenne kabel og får de nye kanaler ud som
et gammelt signal så man ikke behøver en box til hvert tv i huset?
Hilsen Simon
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 23 November 2009 kl. 17:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 24 November 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 November 2009 kl. 12:51 | IP-adresse registreret
|
|
|

| Til top |
|
| |
MoTiNi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Juli 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 540
|
| Sendt: 25 November 2009 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Peter Pan skrev:
Ser du efter en brugt BeoSound, så se lige her.

|
|
|
Burde det så evt. ikke virke med et BeoVision 7-40 og tilsavrende TV med MasterLink tilslutning, hvor man har powerlink stik i TV'et __________________ Morten
Prøv BeoForum.dk nu med Beo 5 sektion.
Mit B&O HD Cinema set-up
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 25 November 2009 kl. 17:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Anderz Forum Bruger

Bruger siden: 19 November 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1221
|
| Sendt: 25 November 2009 kl. 21:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja det er min advarsel men rigtig nok.
Beovison AV9000 er speciel kræsen på 2 områder. Den kan kun være Master i link setup og MPAV9000 kører ikke med andre Beovisons end AV9000.
Jeg har mine oplysninger fra andre på Beoworld når spørgsmålet går på om MPAV9000 er værd at købe.
http://forum.beoworld.org/forums/p/4484/32376.aspx#32376
En siger at det virker med hans Avant men ikke alt er synligt.
http://forum.beoworld.org/search/SearchResults.aspx?q=MPAV90 00
Se selv før I køber. Hold jer til Ouverture istedet.
Selv er jeg ikke varm på at købe en MPAV9000 så Beosystem 6500 klarer den istedet.
|
| Til top |
|
| |
JesperNielsen1 Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 09:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej peter. Jeg har skrevet til dig før, hvor jeg sku ha hjælp til hvordan jeg fik tilsluttet mine 2 beolab 3 højttalere til min sony
reciver, uden at de brummede og du kom med et godt svar, men jeg har osse en beolab 2 som trigges ved hjælp af et batteri,
den ka jeg vel sådan set osse bare tilkoble mobil laderen, så jeg osse er fri for at tænde og slukke den hver gang ?
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 10:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen JesperNielsen1
Ja hvis du vil tænde for alle højttaler samtidigt, samler du bare trigger DC strøm kablerne på samme strøm udtag. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
JesperNielsen1 Forum Bruger

Bruger siden: 10 November 2009 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 18:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej peter jeg har lige et spørgsmål mere :). Jeg har gået lidt med drømmen om at få et beosound 4 men har opdaget at den
faktisk kun har 2 lyd indgange. vil man på nogle måde kunne koble 5.1 på og så stadig få en god lyd ud af det. eller er den
lavet til kun stereo ??
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 26 November 2009 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 27 November 2009 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|

| GØR ET UDTALT GODT KØB |
|
|
BeoCom 6000 er mere end bare indbydende design. Det intuitive navigationshjul gør det nemt at holde kontakten ved lige, og telefonen har den autentiske stemmegengivelse og fantastiske lydkvalitet, du forventer fra Bang & Olufsen. Farvepaletten byder på en rød, hvid, lysegrå og sort variant.
Hvis du allerede har en BeoCom 6000, kan du lige nu købe et ekstra håndsæt til en ekstra god pris: 1.995,- (normalpris 2.395,-).
Har du endnu ikke stiftet bekendtskab med BeoCom 6000, kan du få en komplet BeoCom 6000 pakke, som indeholder håndsæt, oplader og base, til 2.895,- (normalpris 3.395,-).
|
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
BeoFantast Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 27 November 2009 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
En klassiker - har selv 2 af dem hjemme  __________________ Beovision Avant 55" & en masse B&O grej...
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 30 November 2009 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
BeoVision 10
FlatpanelsDK kan præsentere den første test af BeoVision 10 i verden. Vi har haft Tv'et stående og undersøger i vores dybdegående test hvad BeoVision 10 præsterer på lyd og billede. Læs den omfattende test her... Læs nyheden her __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 02 December 2009 kl. 07:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle Hvidt Nielsen B&O-chef, tager ventetid med sindsro.
Analytikerne hos Jyske Bank præsenterede mandag en mini-undersøgelse af Bang & Olufsens (B&O) to nye produkter, fjernsynet BeoVision 10 og vækkeuret BeoTime. Jyske Bank har talt med 11 danske forhandlere, og her var den generelle tendens, at efterspørgslen er så stor, at der er opstået ventetid på produkterne. Seks ud af elleve kan således ikke levere hverken BeoTime eller BeoVision 10 inden jul. Den tendens er imidlertid helt normal, forklarer B&O's administrerende direktør, Kalle Hvidt Nielsen.
"Jeg er utrolig glad for den positive modtagelse, BeoVision 10 har fået. Generelt fungerer det sådan, at der er en naturlig periode med produktionsstigning, når vi lancerer et nyt produkt. Det er derfor ikke usædvanligt, at man må vente lidt i starten. Op mod jul var vi godt klar over, at der nok ville være en stor efterspørgsel," siger han til nyhedsbureauet Direkt.
Han vil ikke kommentere på konkrete salgstal, men understreger, at den store efterspørgsel endnu ikke har skabt større kø, end selskabet på forhånd havde forventet. Hvis salget skulle komme til at overgå B&O's egne forventninger, er selskabet dog klar til yderligere produktionstilpasninger. "Vi vil tilstræbe at levere, som vi plejer. Skulle vi blive overraskede, og det kommer til at gå bedre end forventet, jamen, så vil vi forsøge at tilpasse produktionen derefter. Men det er ikke mit indtryk, at vi på noget kritisk niveau endnu," siger Kalle Hvidt Nielsen.
De nye produkter er da også en meget vigtig del af B&O's forretningsplan for regnskabsåret 2009/10, hvor selskabet forventer, at 25 pct. af omsætningen skal komme fra nye produkter. Og Kalle Hvidt Nielsen ser et stort, direkte økonomisk potentiale i specielt fjernsynet, men i højere grad et indirekte potentiale i vækkeuret BeoTime.
"BeoVision 10 har hele tiden været tænkt som en meget vigtig lancering, men BeoVision 7-55 (også et fjernsyn), som vi lancerede for kort tid siden, har vi også store økonomiske forventninger til.
Med hensyn til BeoTime er det noget lidt andet. Vi sælger godt nok mange af dem, men det er jo til en helt anden salgspris. Til gengældt er det et interessant produkt, fordi det kan lokke mange nye kunder i butikkerne og give dem et indtryk af, hvad B&O står for. Så vi håber, at vi kan skabe mere trafik i butikkerne og måske derigennem mere salg af de øvrige produkter," siger han.
BeoVision 10 og BeoTime er lanceret i størstedelen af Europa, med undtagelse af Sydeuropa, hvor det ifølge direktøren bliver lanceret i denne uge. I USA er der lidt mere ventetid, fordi der er specielle forhold med strøm.
Hos Jyske Bank vurderer analytikerne, at salget af både BeoVision 10 og Beotime lover godt for hele det indeværende regnskabsår. Specielt BeoTime er en positiv overraskelse, og det kan være medvirkende til at B&O når i mål med sine forventninger, på trods af lidt skepsis i markedet generelt.
"Det gode salg af BeoVision 10 lover godt for helåret. Endvidere overrasker det gode salg af BeoTime os også, da vi ikke forventede, at produktet ville blive den store salgsmæssige succes. Derved ser vi en god mulighed for, at B&O kan overraske markedet og nå i mål med helårsforvetningerne," skriver Jyske Bank i en kommentar.
Jyske Bank fastholder sin 'køb'-anbefaling på B&O-aktien. Kursmålet lyder på 105 kr. pr. aktie. For hele regnskabsåret 2009/10 forventer Bang & Olufsen en omsætning på lidt under 3200 mio. kr. Konsensusestimatet i markedet lyder på 2887 mio. kr., mens Jyske Banks estimat nu lyder på 2996 mio. kr.
B&O: Ny lyd i Audi A8
Bang & Olufsen præsenterer nu en ny og bedre version af lydsystemet Advanced Sound System, som blev lanceret første gang i Audi A8 tilbage i 2005. "Det nye system overgår tidligere præstationer med uovertruffen lydkvalitet, højere udgangseffekt og et nyt designudtryk," skriver Bang & Olufsen i en meddelelse, hvori selskabet fastholder forventningerne til indeværende år.
01-12-2009 Nyhedsbureauet Direkt __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 02 December 2009 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|