| Forfatter |
|
Peter Pan Lukket konto

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 20276
|
| Sendt: 11 December 2008 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 12 December 2008 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen her der har undersøgt hvad det evt. vil koste pr. stk.
at skifte front ramme / stof til hvid, på BeoLab 8000  . For det må være muligt, hvis man syntes at hvid er pænere end sort/grå. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 12:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
ksjohansen Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 13 December 2008 kl. 12:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte et sort frontstof for 5 år tilbage. Jeg mener, at det lå på ca. 500 kr til 1 højttaler. Men det var vist billigere til flere pga. ekspeditionsgebyret.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 14 December 2008 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 14 December 2008 kl. 07:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 14 December 2008 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 14 December 2008 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 15 December 2008 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
ASUS Xonar HDAV1.3 - Home Theater PC Card
Juni 2008 - ASUS, et førende navn i høj kvalitet computer komponenter og løsninger, annoncerer verdens første HDMI 1.3a kompatibel audio / video lydkort -Xonar HDAV1.3.
Lyd kortet kan udsende ukomprimeret multikanal High Definition lyd fra Blu-ray film.
Personligt vil jeg ikke pt. kunne få glæde af dette da Dolby TrueHD, Dolby Digital Plus, og DTS-HD ikke understøttes af HDMI 1.2 på mit BV. 7 mk III TV, men kun af HDMI 1.3a. __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 16 December 2008 kl. 17:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
butkus Forum Bruger

Bruger siden: 17 Oktober 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 172
|
| Sendt: 16 December 2008 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes det er overdrevet dårlig stil af B&O at man skal købe en lysdæmper fra en anden producent, fordi de har stoppet produktionen af deres egne.. Kan ikke se hvad ideen er med det!!?? Når de ligefrem har en knap på deres fjernbetjeninger som er lavet kun til at styre lyset, burde de også selv lave lysdæmpere.. en klar OMMER fra B&O
__________________ Mit udstyr: Beovision 9 | Beovision 5 | Beolab 5 | Beosound 9000
|
| Til top |
|
| |
Poul-erik Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 903
|
| Sendt: 16 December 2008 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter,
Hvad kan en Beolink 1000 Mark III mener jeg mange kalder den i forhold til en ældre version af Beolink 1000.
Jeg kan simpelthen ikke blive lige med den mk III da play sidder ude til højre og stop ude til venstre, og spol frem og tilbage sidder under, jeg brugte i mange år en Beolink hvor play sidder i midten og stop lige under, og spol frem og tilbage sidder på begge sider af play.
Nu skal jeg kun bruge min til mit Beosystem 5500, men er der meget forskel på den MK-III version og så den ældre i forhold til hvad de kan af ting og sager, understytter MK-III versionen meget mere eller.?. __________________ NAD 7600 2*150 watt, + Højtaler Cerwin Vega AL-1000.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 16 December 2008 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 18 December 2008 kl. 18:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 19 December 2008 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 20 December 2008 kl. 08:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O EarSet 2.
Bekvemmeligheden ved et headset bliver ofte ødelagt af dårlige forbindelser og skrattende lyd. Med EarSet 2 har vi overgået alle etablerede standarder for at give dig en uovertruffen ydelse i et Bluetooth headset. Processoren i EarSet 2 har til formål at opnå det, vi kalder den ’opfattede stemmekvalitet’: Den mest ægte gengivelse af stemmen på den person, du taler med. Mikrofonerne er designet til at filtrere forstyrrelser såsom vind eller baggrundsstøj bort. De virkede faktisk bedre end hensigten. Vi blev nødt til at genindføre omgivelsesstøj for at gøre det klart for den, du taler med, at du altså ikke ringer fra et lydisoleret rum!
EarSet 2 virker sammen med vores Bluetooth-aktive Serene mobiltelefon samt med andre Bluetooth-telefoner. Du kan vælge samme ringetone til både din mobiltelefon og dit EarSet 2. EarSet 2 styres af en mikrofonarm. Når du folder mikrofonarmen ud, tændes EarSet 2 automatisk, og når du folder den sammen, slukkes det. Det praktiske og beskyttende etui fungerer samtidig som oplader til EarSet 2. Nu kan du opleve det sidste nye inden for mobil- og headsetudstyr. Højttalersystemet er designet til at kunne måle sig med hi-fi-standarden. Systemets membran, hvis kapacitet understøttes af både lufthullerne og en ’basport’, giver et frekvensområde med en ekstremt høj tonepræcision.
Specifikationer: SYSTEM: Bluetooth-radiosystem version 1.2, bagudkompatibelt med BT 1.1. Godkendt klasse 2-enhed (-6 dBm < P gennemsnit < +4dBm) Taletid: op til 4 t Stand-by-tid: 50-100 t afhængigt af lydport (fx mobiltelefon) Opladningstid: < 3 t Rækkevidde: op til 10 m Lydstyrkeregulering: Ja Afbrydelse af mikrofon: Ja Al arm fo r lavt batteriniveau: Ja Kompatibilitet: Telefoner, som er kompatible med Bluetooth version 1.1 eller nyere Understøttede profiler: Headsetprofil 1.1 og håndfriprofil 1.0 Pris ved 1 Stk 2.375,00 DKK.  __________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 20 December 2008 kl. 17:10 | IP-adresse registreret
|
|
|

Hvis du ikke allerede har fået BeoSound 5 i julesokken, så
kan du da lege at du har fået den ved at trykke på knappen
Non stop jule musik i december.
__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 21 December 2008 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
To aktive Beloab 4000 er her tilsluttet lydkortet på en computer.
Oplever du at lyden er for høj og reguleringsområdet for volumkontrollen for lille, kan lyden dæmpes med et dæmpeled som indbygges i adapterkablet. På tegningen ses modstandsværdierne.

__________________ Mvh. Peter Pan. Se link - DIN-RJ45-Adapter.- PPsetup.- Div.& Diy.
|
| Til top |
|
| |
Peter Pan Lukket konto

|
| Sendt: 24 December 2008 kl. 05:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
En Julehistorie ...
Der var engang en perfekt mand og en perfekt kvinde, som mødtes, flirtede og giftede sig. Deres ægteskab var naturligvis perfekt.
Lillejuleaften kørte det perfekte par i deres perfekte bil ad en øde vej. Det var frygteligt vejr, og vejen var meget glat. De så, at der var sket en ulykke og standsede naturligvis deres perfekte bil for at hjælpe.
Det var julemanden, der var væltet med sin kane fyldt med gaver. Det perfekte par ønskede ikke, at tusinder af børn skulle undvære deres julegaver, så de tog julemanden med alle hans pakker ind i deres perfekte bil, så gaverne kunne blive delt ud til de ventende børn.
Men det var jo et forfærdeligt vejr, og pludseligt kørte også det perfekte par galt i deres ellers perfekte bil. Kun én af de tre i bilen overlevede. Hvem?
Selvfølgelig den perfekte mand overlevede. Det siger jo sig selv, for han var den eneste person i denne historie, der eksisterede i virkeligheden. Alle ved jo, at julemanden og den perfekte kvinde ikke eksisterer.
Glædelig Jul Mvh. 
|
| Til top |
|
| |
Jannik Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 595
|
| Sendt: 25 December 2008 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Peter
God jul. Imponerende tråd. Kan huske at have skrevet et indlæg på side 5 eller deromkring.
Jeg har netop anskaffet mig et par Beolab 4000 og ønsker i den forbindelse at tilslutte det til min computer via Airport Express og deraf benytte
AirTunes til trådløs musik (mini-jack). Problemet er bare at jeg ikke aner hvordan jeg skal forbinde højttalerne. Jeg ved at det kan lade sig gøre,
men jeg vil nødigt ud i noget fiks faks med loddekolbe osv. Der må da være en "officiel" forbindelse i og med at højttalerne er aktive og dermed
ikke skal have effekt.
Er der ikke en smart måde hvorpå man kan forbinde sine Beolab 4000 med en alm minijack port? Alternativt kunne jeg tilslutte dem via pre-out
på min eksisterende receiver, men den sgu for stor og klodset.
Jeg vil nødig ud i den situation hvor jeg skal have fat i en Beosound 3XXX eller Beosound 4 alene for at kunne afspille musik fra computeren.
|
| Til top |
|
| |