| Sendt: 03 Marts 2005 kl. 09:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
SÅ FANDT JEG EN LØSNING PÅ PROBLEMET.
Jeg prøvede at køre samme film (der gav problemer i ASUS-DVDXP) i Mediaplayer. Her gav den ingen problemer. Jeg har derfor slettet min ASUS-version og hentet en 30-dages trial version af den nyeste POWER-DVD. Alt virker nu som det skal. Det ser hammer-flot ud, ingen uro i billedet, ingen slør, faktisk lige så flot som at se filmen fra DVD-afspiller tilsluttet via Component. Og så slipper man for at bladre menuer igennem osv.
Et lille tillægsspørgsmål: Er det forventeligt, at man kan få et lige så godt videosignal via computer tilsluttet via VGA som fra DVD tilsluttet Component. Begge signaler er analoge, hvilket er bedst??
Skærmen kan køre progressive scan fra begge indgange vil jeg mene, eller hva???
|